Latin NCAP, неурядова організація, яка проводить краш-тести автомобілів, що продаються в Латинській Америці та Карибському басейні, представляє ще один результат краш-тесту цього разу для однієї моделі. Тест зазнав нового Citroën C3, який показав нульовий результат з безпеки, не отримавши жодної зірки і з дуже низькими оцінками за захист дорослих та дітей. Це третя модель Stellantis, яка отримала таку низьку оцінку після Fiat Argo і Cronos в 2021 році.
Неурядова організація стверджує, що Citroën C3 показав поганий захист в області грудей водія і трохи краще для пасажира, вказуючи, що це може бути наслідком відсутності ременів безпеки. Незважаючи на те, що конструкцію було оголошено нестабільною, область ніг отримала «адекватну» оцінку, другу найкращу з можливих.
У разі захисту дітей результат був хорошим під час краш-тесту, запобігаючи контакту манекенів з деталями автомобіля. Тим не менш, Latin NCAP звинувачує ISOFIX у тому, що ISOFIX не має маркування відповідно до вимог, і деякі дитячі автокрісла не можуть бути встановлені правильно. Існує також проблема відсутності перемикача для відключення передньої подушки безпеки з боку пасажира, що унеможливлює використання дитячого крісла в передньому ряду.
Бічний удар був дуже спірним моментом через високий ризик відкриття дверей після зіткнення. На відео видно, як вони практично повністю відчинилися, що призвело б до нових травм.
Якщо в цьому результаті є якийсь гарний момент, то це те, що Citroën C3 показав себе краще, ніж Fiat Argo і Cronos. Французький хетчбек отримав у середньому 31% за захист дорослих, 12% за дітей, 50% за захист пішоходів та 35% за системи безпеки. Дует Fiat отримав 24%, 10%, 37% та 7% відповідно.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment