Американський відеоблогер Метт Мікка майже точно втілив у життя жарт про дизельну Теслу на «механіці». Свою Model S він переробив на послідовний гібрид, де компактний турбодизель використовується для заряджання батареї на ходу. З таким доопрацюванням запас ходу машини без зупинки сягає 1600 кілометрів.
Умілець зупинив свій вибір на невеликому турбодизелі. ДВЗ було розміщено в багажнику автомобіля. Причому для того, аби двигун вліз, довелося прибрати скло дверцят багажника.
Від ідеї до її здійснення минуло кілька років. Наразі Мікка тестує другу ітерацію свого творіння, на черзі вже стоїть третя. Усі компоненти, крім самого дизеля, автор проєкту виготовив сам.
Машина пересувається, але, зрозуміло, конструкція постійно потребує допрацювань. Мікка подолав перегрів мотора. Тепер потрібно зробити роботу ДВЗ тихішою, тому що зараз, за словами творця гібридної Тесли, силова установка працює дуже гучно.
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…
Компанія Tesla почала продавати у США комплект для дооснащення Model 3 класичними важелями поворотників. Набір…
Leave a Comment