Volvo Cars повідомляє, що світові продажі в червні склали 66 379 автомобілів, що на 33% більше у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року. Загальне зростання продажів було зумовлене повністю електричними автомобілями компанії, реалізація яких зросла вчетверо порівняно з аналогічним періодом минулого року. Крім того, на показники за червень 2022 року негативно вплинуло зниження виробництва через торішні обмеження в ланцюжку поставок.
За перші шість місяців поточного року продаж Volvo Cars досяг 341 691 автомобіля, що на 17% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року.
Лінійка моделей, що заряджаються, Volvo Cars з повністю електричним або підключається гібридним силовим агрегатом в червні показала зростання на 129%, склавши 37% від загального обсягу проданих автомобілів Volvo. Частка повністю електричних автомобілів становила 14 відсотків.
У Європі продажі зросли на 70% до 27 196 автомобілів, порівняно з минулим роком. Частка моделей Recharge сягнула 58% від загального обсягу продажів у регіоні. За перші шість місяців поточного року продажі зросли на 23% і склали 146 943 автомобілі.
Продажі в США у червні досягли 12 933 автомобілів, що на 53 відсотки більше, ніж торік. Продажі моделей Volvo Recharge зросли на 79%, а їхня частка в загальному обсязі продажів склала 29%. За перше півріччя 2023 року продаж у США досяг 59 750 одиниць, збільшившись на 18 відсотків.
Продажі в Китаї досягли 15 405 автомобілів, що на 7% менше у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року. На модель Recharge припало 8% від загального обсягу продажів в Китаї.
У червні Volvo XC60 був найбільш продаваною моделлю з обсягом продажів 21 053 автомобіля (2022 рік: 18 275 одиниць), за ним слідував XC40 із загальним обсягом продажів 18 170 автомобілів (2022 рік: 10 194 одиниці) і XC90 з обсягом продажів. (2022 рік: 9949 одиниць).