Новини

Toyota заявила про «значний прорив» у технології АКБ для електромобілів: 1200 км та 10 хвилин зарядки!

Попередження: наступна новина містить усі побиті слова та фрази, які зазвичай використовуються для розмови про нові технології акумуляторів. Намічається чергова революція, яка змінює все! Тим не менш, якщо інформація від Toyota правдива – акцент на якщо – електричні автомобілі скоро стануть набагато крутішими. І той факт, що прорив походить від компанії, яку завжди критикували через відмову серйозно ставитися до електротранспорту, робить ситуацію ще дивовижнішою.

Минулого місяця Toyota оголосила про нову стратегію розвитку електромобілів. За словами бренду, сучасні батареї з рідким електролітом, які використовуються Tesla та іншими гравцями, це помилковий вектор розвитку. Японці вважають, що майбутнє за твердотілими акумуляторами (SSB). Вони менші за розміром, мають більш високу щільність енергії і менш залежні від погодних умов, ніж літій-іонні батареї. Однак твердотільні АКБ складніші і дорожчі у виробництві.

Тепер, всього через кілька тижнів, Toyota повідомила, що здійснила технологічний прорив, який дозволить скоротити вагу, розмір і вартість твердотільних акумуляторів удвічі. Концерн має всі можливості, щоб спільно з Panasonic розпочати масове виробництво батарей нового типу до 2027 чи 2028 року. Що це дасть практично?

Кейджі Кайта, президент центру досліджень з вуглецевої нейтральності, заявив, що Toyota вже зараз здатна створювати твердотільні АКБ із запасом ходу 1200 км , які можуть заряджатися за 10 хвилин , і будуть менше і простіше у виробництві, ніж звичайні літій-іонні акумулятори. У перспективі електрокари бренду зможуть долати без заряджання 1500 км.

За багато років ми навчилися скептично ставитися до оголошень, подібних до цього. Але консервативна Toyota зазвичай слів на вітер не кидає, і якщо компанія така впевнена у своїх силах, це справді привід для радості. Але варто ще раз наголосити, що існує велике «якщо».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025