Новини

В Україні збільшилося розмитнення євроблях: які автомобілі привозять

Share

У червні 2023 року в Україні розмитнили 18 100 вживаних автомобілів на іноземній реєстрації, повідомив Інститут досліджень авторинку. Це на 8,7% більше, ніж у травні цього року.

Якщо порівнювати показники щодо ввезення євроблях з червнем 2022 року, то у червні 2023 року вони були на 79,2% меншими. Але інакше й бути не могло, адже в Україні з квітня до червня 2022 року можна було безкоштовно розмитнити будь-який автомобіль на іноземній реєстрації.

Бестселером серед розмитнених євроблях у червні 2023 року став Volkswagen Golf. 1401 б/у автомобіль Golf минулого місяця отримав українську “прописку”. Друге місце у Skoda Octavia (888), третє – у Renault Megane (766), четверте – у Volkswagen Passat (722), а п’яте – у Renault Scenic (570).

До десятки євроблях, які найчастіше ввозили до нашої країни у червні 2023 року, також увійшли Nissan Leaf (526), Nissan Qashqai (408), Volkswagen Touran (380), Ford Focus (354) та Volkswagen Tiguan (313).

До речі, у червні 2023 року українці купили 102 400 б/в автомобілів. Це на 0,7% більше, ніж у травні 2023 року. І це найбільший показник за останні 11 місяців.

Слід зазначити, що в Україні продовжують зростати продажі електромобілів. У червні 2023 року в нашій країні продали 4 900 нових та б/в електромобілів. Раніше українці за один місяць ще ніколи так багато електрокарів не купували.

З-за кордону у червні 2023 року українці найчастіше ввозили такі б/в електромобілі: Nissan Leaf (526), Volkswagen Golf (363), Tesla Model 3 (203), Renault Zoe (160) та Tesla Model Y (157). В Україні найчастіше продають такі б/в електромобілі: Nissan Leaf, Tesla Model 3, Volkswagen E-Golf, Volkswagen ID.4 та Tesla Model S.

Інтерес до електромобілів в Україні почав різко зростати приблизно з квітня 2022 року, коли через вторгнення російських окупаційних військ почалося зростання цін на бензин і дизельне паливо, з’явився дефіцит на пальне. Але багато українців, як і раніше, не хочуть купувати електрокари. Вони вважають, що електромобілі не підходять для клімату України. Крім того, багатьох потенційних покупців відлякує погана інфраструктура для електрокарів у нашій країні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

З’ясувалося, чому Hyundai Santa Fe провалив краш-тести

Нещодавно Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував Hyundai Santa Fe 2024 , який не отримав нагороду Top Safety Pick+ .…

17.05.2024

Ford вимагає від постачальників скорочення витрат

Ford Motor закликає своїх постачальників знизити витрати у спробі підтримати рентабельність електромобілів, йдеться у внутрішньому меморандумі…

17.05.2024

Mitsubishi готує нове покоління культового мінівену Delica (D:6)

У гамі Mitsubishi компактний мінівен Delica існує з далекого 1968 року. З того часу автомобіль…

17.05.2024

Jaguar представив прощальний F-Pace напередодні переходу на електромобілі

Jaguar відзначає завершення доби свого розкішного позашляховика F-Pace випуском спеціальної версії 90th Anniversary Edition. Ця…

17.05.2024

Сервісні центри МВС відновили послугу щодо замовлення індивідуальних номерних знаків

Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…

16.05.2024

Volkswagen оголосив грандіозні знижки на свій електромобіль

Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…

16.05.2024