Новини

Євро-7 поставить хрест на дешевих автомобілях

Share

Прийдешнє в 2025 році посилення вимог до викидів автомобілів позначиться і на паралельному імпорті, і на російському авторинку в цілому, говорить експерт автомобільного журналу . На перший погляд, Євро-7 не надто відрізняється від діючого Євро-6d , проте зниження викидів оксидів азоту з 80 до 60 мг/км потребує зміни конструкції автомобіля.

Одночасно посилиться і методика випробувань , за якою і отримують результати викидів. Це стосуватиметься режимів прогріву, різких прискорень, руху в гору та буксирування причепа, а також викидів твердих частинок гальмами та шинами. Більше того, збільшиться період , протягом якого машина повинна відповідати нормам: з 5 років та 100 тис. км до 7 років та 200 тис. км пробігу.

Автомобілі, що офіційно ввозяться з Європи, в основному адаптували під наш лояльний і давно заборонений в ЄС 5-й екологічний клас . А паралельним імпортом надходять моделі, що відповідають Євро-6 . Не виключено, що 2025 року ввозитимуть машини під Євро-7 .

8 країн ЄС виступили проти запровадження норм Євро-7 у 2025 році. Компанія Volkswagen і Skoda заявили, що будуть змушені відмовитися від бюджетних моделей і закрити деякі автозаводи. Mercedes-Benz удвічі скоротить лінійку двигунів При цьому кошти, витрачені на модернізацію силових агрегатів, не окупляться, а тим часом ситуація з екологією та кліматом не зміниться.

У результаті введення Євро-7 у його нинішньому вигляді призведе до зникнення всіх недорогих моделей, особливо масового сегмента В. Розробкою складних моторів та трансмісій займатися не вигідно, тому вони залишаться прерогативою лише преміальних авто. Повна електрифікація до 2035 може вирішити практично всі проблеми, крім зростання енергоспоживання.

Китай , звідки тепер до нас прибуває більшість іномарок, майже не відстає від Європи. Але чи адаптують автомобілі, які офіційно поставляються до РФ, поки неясно, оскільки переробка під 5-й екологічний клас занадто дорого обходиться автовиробнику.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Євро-7

Останні записи

Який запах у машині сигналізує про проблему: поради від досвідченого моториста

Іноді під час прогріву мотора в салоні можна відчути незвичний запах, який зникає, як тільки…

20.12.2024

Citroen готує дешеві електромобілі без зайвих функцій

Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які…

20.12.2024

Топ-10 механічних авто для справжніх любителів драйву

У світі, де автоматичні коробки стають стандартом, механічна трансмісія залишається вибором справжніх цінителів драйву. "Механіка"…

20.12.2024

Названо найбезпечніший автомобіль у світі: ідеальний для великих сімей

Легендарний Volvo XC90 підтвердив свій статус, знову отримавши високу нагороду IIHS TOP SAFETY PICK+ за…

20.12.2024

Як не потрапити в аварію на зимовій дорозі: 5 важливих порад для водіїв

У зимовий час багато водіїв стають акуратнішими на дорозі. У цьому такий стиль управління який…

20.12.2024

Нові технології BMW: у січні покажуть інноваційні надширокі екрани для електрокарів

Концерн BMW анонсував свою головну прем’єру для виставки електроніки CES, яка відбудеться в січні у…

20.12.2024