Новини

Євро-7 поставить хрест на дешевих автомобілях

Share

Прийдешнє в 2025 році посилення вимог до викидів автомобілів позначиться і на паралельному імпорті, і на російському авторинку в цілому, говорить експерт автомобільного журналу . На перший погляд, Євро-7 не надто відрізняється від діючого Євро-6d , проте зниження викидів оксидів азоту з 80 до 60 мг/км потребує зміни конструкції автомобіля.

Одночасно посилиться і методика випробувань , за якою і отримують результати викидів. Це стосуватиметься режимів прогріву, різких прискорень, руху в гору та буксирування причепа, а також викидів твердих частинок гальмами та шинами. Більше того, збільшиться період , протягом якого машина повинна відповідати нормам: з 5 років та 100 тис. км до 7 років та 200 тис. км пробігу.

Автомобілі, що офіційно ввозяться з Європи, в основному адаптували під наш лояльний і давно заборонений в ЄС 5-й екологічний клас . А паралельним імпортом надходять моделі, що відповідають Євро-6 . Не виключено, що 2025 року ввозитимуть машини під Євро-7 .

8 країн ЄС виступили проти запровадження норм Євро-7 у 2025 році. Компанія Volkswagen і Skoda заявили, що будуть змушені відмовитися від бюджетних моделей і закрити деякі автозаводи. Mercedes-Benz удвічі скоротить лінійку двигунів При цьому кошти, витрачені на модернізацію силових агрегатів, не окупляться, а тим часом ситуація з екологією та кліматом не зміниться.

У результаті введення Євро-7 у його нинішньому вигляді призведе до зникнення всіх недорогих моделей, особливо масового сегмента В. Розробкою складних моторів та трансмісій займатися не вигідно, тому вони залишаться прерогативою лише преміальних авто. Повна електрифікація до 2035 може вирішити практично всі проблеми, крім зростання енергоспоживання.

Китай , звідки тепер до нас прибуває більшість іномарок, майже не відстає від Європи. Але чи адаптують автомобілі, які офіційно поставляються до РФ, поки неясно, оскільки переробка під 5-й екологічний клас занадто дорого обходиться автовиробнику.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Євро-7

Останні записи

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024

Оновлений Chevrolet Tracker (2026) потрапив в об’єктиви папараці

Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…

19.11.2024

Названо найбезпечніші автомобілі 2024 року

У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…

19.11.2024

Яка різниця між протитуманними фарами, ближнім і дальнім світлом, і коли їх вмикати

Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…

19.11.2024

Fiat офіційно відмовився від двигунів внутрішнього згоряння на користь електрокарів

Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…

19.11.2024

Nissan готує новий Leaf як повністю електричний купе-кросовер

Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…

19.11.2024