Новини

Євро-7 поставить хрест на дешевих автомобілях

Прийдешнє в 2025 році посилення вимог до викидів автомобілів позначиться і на паралельному імпорті, і на російському авторинку в цілому, говорить експерт автомобільного журналу . На перший погляд, Євро-7 не надто відрізняється від діючого Євро-6d , проте зниження викидів оксидів азоту з 80 до 60 мг/км потребує зміни конструкції автомобіля.

Одночасно посилиться і методика випробувань , за якою і отримують результати викидів. Це стосуватиметься режимів прогріву, різких прискорень, руху в гору та буксирування причепа, а також викидів твердих частинок гальмами та шинами. Більше того, збільшиться період , протягом якого машина повинна відповідати нормам: з 5 років та 100 тис. км до 7 років та 200 тис. км пробігу.

Автомобілі, що офіційно ввозяться з Європи, в основному адаптували під наш лояльний і давно заборонений в ЄС 5-й екологічний клас . А паралельним імпортом надходять моделі, що відповідають Євро-6 . Не виключено, що 2025 року ввозитимуть машини під Євро-7 .

8 країн ЄС виступили проти запровадження норм Євро-7 у 2025 році. Компанія Volkswagen і Skoda заявили, що будуть змушені відмовитися від бюджетних моделей і закрити деякі автозаводи. Mercedes-Benz удвічі скоротить лінійку двигунів При цьому кошти, витрачені на модернізацію силових агрегатів, не окупляться, а тим часом ситуація з екологією та кліматом не зміниться.

У результаті введення Євро-7 у його нинішньому вигляді призведе до зникнення всіх недорогих моделей, особливо масового сегмента В. Розробкою складних моторів та трансмісій займатися не вигідно, тому вони залишаться прерогативою лише преміальних авто. Повна електрифікація до 2035 може вирішити практично всі проблеми, крім зростання енергоспоживання.

Китай , звідки тепер до нас прибуває більшість іномарок, майже не відстає від Європи. Але чи адаптують автомобілі, які офіційно поставляються до РФ, поки неясно, оскільки переробка під 5-й екологічний клас занадто дорого обходиться автовиробнику.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Євро-7

Останні записи

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025

Відмова зупинитися за сигналом патруля: штраф і тимчасова втрата прав

Зупинка автомобіля на дорозі рідко приносить приємні емоції: водії часто одразу думають про штраф чи…

30.08.2025

В Україні штрафують водіїв через запасне колесо

Українським водіям варто звернути увагу не лише на шини, встановлені на автомобілі, а й на…

30.08.2025