Новини

Євро-7 поставить хрест на дешевих автомобілях

Share

Прийдешнє в 2025 році посилення вимог до викидів автомобілів позначиться і на паралельному імпорті, і на російському авторинку в цілому, говорить експерт автомобільного журналу . На перший погляд, Євро-7 не надто відрізняється від діючого Євро-6d , проте зниження викидів оксидів азоту з 80 до 60 мг/км потребує зміни конструкції автомобіля.

Одночасно посилиться і методика випробувань , за якою і отримують результати викидів. Це стосуватиметься режимів прогріву, різких прискорень, руху в гору та буксирування причепа, а також викидів твердих частинок гальмами та шинами. Більше того, збільшиться період , протягом якого машина повинна відповідати нормам: з 5 років та 100 тис. км до 7 років та 200 тис. км пробігу.

Автомобілі, що офіційно ввозяться з Європи, в основному адаптували під наш лояльний і давно заборонений в ЄС 5-й екологічний клас . А паралельним імпортом надходять моделі, що відповідають Євро-6 . Не виключено, що 2025 року ввозитимуть машини під Євро-7 .

8 країн ЄС виступили проти запровадження норм Євро-7 у 2025 році. Компанія Volkswagen і Skoda заявили, що будуть змушені відмовитися від бюджетних моделей і закрити деякі автозаводи. Mercedes-Benz удвічі скоротить лінійку двигунів При цьому кошти, витрачені на модернізацію силових агрегатів, не окупляться, а тим часом ситуація з екологією та кліматом не зміниться.

У результаті введення Євро-7 у його нинішньому вигляді призведе до зникнення всіх недорогих моделей, особливо масового сегмента В. Розробкою складних моторів та трансмісій займатися не вигідно, тому вони залишаться прерогативою лише преміальних авто. Повна електрифікація до 2035 може вирішити практично всі проблеми, крім зростання енергоспоживання.

Китай , звідки тепер до нас прибуває більшість іномарок, майже не відстає від Європи. Але чи адаптують автомобілі, які офіційно поставляються до РФ, поки неясно, оскільки переробка під 5-й екологічний клас занадто дорого обходиться автовиробнику.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Євро-7

Останні записи

Новий Hyundai Palisade отримає версію для Off-road (ФОТО)

Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…

18.02.2025

Представлений найпотужніший Rolls-Royce в історії

Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…

18.02.2025

Названо основні мінуси американського кросовера Ford Bronco Sport

Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…

18.02.2025

Основні помилки водіїв, які скорочують термін служби гальмівних колодок

Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…

18.02.2025

Оновлений Nissan Qashqai 2025 дебютував у Австралії

Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…

18.02.2025

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025