Новини

Євро-7 поставить хрест на дешевих автомобілях

Share

Прийдешнє в 2025 році посилення вимог до викидів автомобілів позначиться і на паралельному імпорті, і на російському авторинку в цілому, говорить експерт автомобільного журналу . На перший погляд, Євро-7 не надто відрізняється від діючого Євро-6d , проте зниження викидів оксидів азоту з 80 до 60 мг/км потребує зміни конструкції автомобіля.

Одночасно посилиться і методика випробувань , за якою і отримують результати викидів. Це стосуватиметься режимів прогріву, різких прискорень, руху в гору та буксирування причепа, а також викидів твердих частинок гальмами та шинами. Більше того, збільшиться період , протягом якого машина повинна відповідати нормам: з 5 років та 100 тис. км до 7 років та 200 тис. км пробігу.

Автомобілі, що офіційно ввозяться з Європи, в основному адаптували під наш лояльний і давно заборонений в ЄС 5-й екологічний клас . А паралельним імпортом надходять моделі, що відповідають Євро-6 . Не виключено, що 2025 року ввозитимуть машини під Євро-7 .

8 країн ЄС виступили проти запровадження норм Євро-7 у 2025 році. Компанія Volkswagen і Skoda заявили, що будуть змушені відмовитися від бюджетних моделей і закрити деякі автозаводи. Mercedes-Benz удвічі скоротить лінійку двигунів При цьому кошти, витрачені на модернізацію силових агрегатів, не окупляться, а тим часом ситуація з екологією та кліматом не зміниться.

У результаті введення Євро-7 у його нинішньому вигляді призведе до зникнення всіх недорогих моделей, особливо масового сегмента В. Розробкою складних моторів та трансмісій займатися не вигідно, тому вони залишаться прерогативою лише преміальних авто. Повна електрифікація до 2035 може вирішити практично всі проблеми, крім зростання енергоспоживання.

Китай , звідки тепер до нас прибуває більшість іномарок, майже не відстає від Європи. Але чи адаптують автомобілі, які офіційно поставляються до РФ, поки неясно, оскільки переробка під 5-й екологічний клас занадто дорого обходиться автовиробнику.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Євро-7

Останні записи

Чого не можна ігнорувати під час поїздок сільськими дорогами

Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…

28.06.2025

Tesla втрачає позиції в Європі: продажі впали на третину

Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…

28.06.2025

Як підготувати авто до поїздок на дачу: 6 головних порад

Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…

28.06.2025

Новий BMW X5M показали на перших рендерах

Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…

28.06.2025

Важливі поради: що робити після ДТП, щоб не ускладнити ситуацію

У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…

28.06.2025

Новий Audi RS5 2026 помічений на Нюрбургринзі (ФОТО)

27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…

28.06.2025