Серед автовиробників відбувається швидке зрушення, оскільки Tesla отримує більше клієнтів для власного стандарту зарядки. Раніше більшість електромобілів, що продаються США, залежали від порту зарядки CCS. Але останні кілька тижнів Ford і General Motors — два гіганти американської автомобільної промисловості — підтвердили, що замість цього вони використовуватимуть північноамериканський стандарт зарядки Tesla (NACS).
Тепер Stellantis, яка володіє рядом брендів, які планують активне виробництво електромобілів, включаючи Jeep, Dodge і Chrysler, цілком може наслідувати їхній приклад. У розмові з Reuters компанія підтвердила після останніх оголошень Ford та GM, що вона також оцінює реалізацію зарядного порту Tesla.
Перемикання на порт зарядки NACS також може дозволити користувачам автомобілів Stellantis отримати доступ до мережі нагнітачів Tesla. Мережа Supercharger, що налічує 17 000 зарядних станцій по всій території США, отримала високу оцінку як один з найкращих елементів інфраструктури електромобілів, маючи більше точок доступу в США, ніж всі інші зарядні мережі, відмінні від Tesla, разом узяті. На додаток до своєї доступності, надійність та простота використання нагнітачів часто згадуються як велика перевага перед іншими постачальниками зарядних пристроїв.