Новий Renault 5 покликаний стати відродженням для бренду з Франції. Галли вже розпочали електрифікацію на найвищому рівні з Mégane E-Tech Electric , але автовиробник прагне завоювати ринок, який здається складним і де конкуренція не тільки максимальна, а й вимагає дотримання ключового питання на ринку електромобілів.
Ціна – це козир, який новий Renault 5 отримає в категорії позашляховиків, модель, яка, як ми знаємо, є однією з найбільших новинок бренду і дебютує вже цього літа. Проте успіхи спадкоємця ZOE вже розпочалися, оскільки Renault розкрила одну з особливостей, які запропонує новий R5 і яких немає у його «старшого брата».
Одне з найрозвиненіших рішень у своїй категорії завдяки технології модульної платформи CMF-EV , розробленої французьким брендом, але у якої є Nissan LEAF : йдеться про систему двонаправленої зарядки « V2G ». Система Mobilize Powerbox , розроблена в тісній співпраці з колегами-фахівцями з Software République , дозволить повертати енергію в громадську електромережу, коли цього вимагають потреби, варіюючи її потужність від мінімум 7 кВт до максимум 22 кВт.
Французький бренд гарантує, що, незважаючи на використання ємності літій-іонного акумулятора автомобіля як джерело енергії, це не вплине на автономність, необхідну для подорожей у новому Renault 5 , дозволяючи контролювати потік енергії через мобільний додаток. При цьому сам порт зарядки акумулятора можна використовувати як джерело живлення для електроприладів з потужністю, еквівалентній домашній розетці 220 Вольт.
Двонаправлена система зарядки була представлена на останньому Паризькому автосалоні, що відбувся минулого року. Як заявив глава компанії, Mobilize Powerbox не буде винятковою прерогативою електричних моделей бренду, але також буде сумісна з версіями PHEV .
Якщо сніг з даху не прибрати, під час руху він може затулити не тільки твоє…
Xiaomi офіційно анонсувала вихід свого другого кросовера — Xiaomi YU7. У попередньому матеріалі, де ми…
З 1 січня 2025 року в Україні вступають в силу нові правила імпорту автомобілів. Це…
Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…
Незважаючи на складнощі, з якими стикається ринок електромобілів у Європі, Opel твердо дотримується свого плану…
Модельна гама Toyota включає чимало моделей в кузові пікап. Один із найпопулярніших автомобілів у цій…
Leave a Comment