Новини

Ford готується завалити авторинок Європи електромобілями

У понеділок Ford відсвяткував відкриття свого першого вуглецево-нейтрального складального заводу в Кельні, Німеччина . Завод буде зосереджений виключно на виробництві електромобілів, починаючи з нового європейського Explorer .

“Відкриття Кельнського центру електромобілів – це початок нового покоління екологічно чистого виробництва та електромобілів у Європі”, – сказав Білл Форд, виконавчий голова Ford. «Тепер цей об’єкт стане одним із найефективніших та екологічно відповідальних заводів у всій галузі. Я дуже радий продовжувати працювати над майбутнім із нульовим рівнем викидів для наших дітей та онуків».
На цьому заводі, який був вперше відкритий в 1930 році , було вироблено понад 18 мільйонів автомобілів, включаючи такі відомі моделі, як Model A , Capri та Fiesta. В результаті інвестицій Ford у розмірі 2 мільярдів доларів ділянка площею 125 гектарів тепер може похвалитися абсолютно новою виробничою лінією, конвеєром зі збирання акумуляторів та найсучаснішими інструментами, ретельно розробленими для максимізації ефективності виробництва.

До кінця 2026 року Ford очікує, що його виробничі потужності в Кельнському центрі електромобілів перевищать 250 000 автомобілів на рік . Поряд з новим Explorer на базі архітектури Volkswagen , американський автовиробник планує найближчим часом представити ще один автомобіль, описаний як «спортивний кросовер».

Ford обіцяє, що завод використовуватиме нові підключені машини, щоб зробити автомобілі більш ефективними та допомогти робітникам. Це включає використання колаборативних роботів і технології доповненої реальності, які допоможуть працівникам і сприятимуть поліпшенню обміну даними у виробничому процесі.

Крім того, Ford підписав угоди зі своїми постачальниками, щоб гарантувати, що вся енергія, що використовується для живлення заводу, буде нейтральною вуглецю. Тепло поставлятиметься сміттєспалювальним заводом, відновлювана електроенергія надходитиме із сертифікованого відновлюваного біометану, а будь-які викиди вуглецю, що залишилися, яких неможливо уникнути, будуть компенсовані.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Чому їзда з майже порожнім баком шкідлива для двигуна

Заправляти автомобіль "потроху", щоб зекономити, насправді не вигідно і навіть шкідливо для машини. Коли в…

09.09.2025

У мережі з’явився рендер нового покоління Toyota Corolla

Toyota Corolla завжди була одним із найпопулярніших автомобілів у світі. За даними Focus2Move, станом на…

09.09.2025

Audi прощається з легендарним п’ятициліндровим двигуном 2.5 TFSI

Епоха легендарного п'ятициліндрового двигуна Audi добігає свого завершення. Керівництво компанії офіційно підтвердило, що 2,5-літровий бензиновий…

09.09.2025

Зупинка поліцією: які помилки роблять водії та чим це загрожує

Зупинка автомобіля поліцією для багатьох водіїв є стресовою ситуацією, яка може розвиватися по-різному залежно від…

09.09.2025

Названо 6 аксесуарів у салоні авто, які небезпечні для життя

Багато водіїв прагнуть зробити салон свого авто більш комфортним та затишним, встановлюючи декоративні елементи або…

09.09.2025

Mercedes готує компактний G-Class: Mini G стане електричним

Mercedes-Benz офіційно підтвердив, що перші прототипи компактного G-Class, неофіційно названого Mini G, незабаром з'являться на…

09.09.2025