Новини

Ford готується завалити авторинок Європи електромобілями

Share

У понеділок Ford відсвяткував відкриття свого першого вуглецево-нейтрального складального заводу в Кельні, Німеччина . Завод буде зосереджений виключно на виробництві електромобілів, починаючи з нового європейського Explorer .

“Відкриття Кельнського центру електромобілів – це початок нового покоління екологічно чистого виробництва та електромобілів у Європі”, – сказав Білл Форд, виконавчий голова Ford. «Тепер цей об’єкт стане одним із найефективніших та екологічно відповідальних заводів у всій галузі. Я дуже радий продовжувати працювати над майбутнім із нульовим рівнем викидів для наших дітей та онуків».
На цьому заводі, який був вперше відкритий в 1930 році , було вироблено понад 18 мільйонів автомобілів, включаючи такі відомі моделі, як Model A , Capri та Fiesta. В результаті інвестицій Ford у розмірі 2 мільярдів доларів ділянка площею 125 гектарів тепер може похвалитися абсолютно новою виробничою лінією, конвеєром зі збирання акумуляторів та найсучаснішими інструментами, ретельно розробленими для максимізації ефективності виробництва.

До кінця 2026 року Ford очікує, що його виробничі потужності в Кельнському центрі електромобілів перевищать 250 000 автомобілів на рік . Поряд з новим Explorer на базі архітектури Volkswagen , американський автовиробник планує найближчим часом представити ще один автомобіль, описаний як «спортивний кросовер».

Ford обіцяє, що завод використовуватиме нові підключені машини, щоб зробити автомобілі більш ефективними та допомогти робітникам. Це включає використання колаборативних роботів і технології доповненої реальності, які допоможуть працівникам і сприятимуть поліпшенню обміну даними у виробничому процесі.

Крім того, Ford підписав угоди зі своїми постачальниками, щоб гарантувати, що вся енергія, що використовується для живлення заводу, буде нейтральною вуглецю. Тепло поставлятиметься сміттєспалювальним заводом, відновлювана електроенергія надходитиме із сертифікованого відновлюваного біометану, а будь-які викиди вуглецю, що залишилися, яких неможливо уникнути, будуть компенсовані.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025