Skoda заявила, що не планує випускати заміну для свого універсала Fabia Combi, як було заявлено спочатку, пославшись на майбутні норми викидів Euro 7. У 2020 році Томас Шефер, який на той час був генеральним директором Skoda, а зараз очолює бренд Volkswagen що Skoda замінить універсал Fabia вже цього року.
“Досягнення суворих цілей щодо викидів з майбутнім законодавством Євро-7 пов’язане з дуже високими витратами”, – сказав представник Skoda. “Після цього рішення наступника Fabia Combi не буде”.
Skoda припинила виробництво Fabia Combi, що йде в листопаді минулого року, прибравши останній невеликий універсал, який все ще продається в Європі. У минулому за нішевий сегмент боролися Skoda, а також Renault з Clio та Peugeot з 207. Skoda продала 3013 екземплярів Fabia Combi до кінця березня, що на 49 відсотків менше, ніж роком раніше.
В останні роки автовиробники все частіше переключають свою увагу з невеликих хетчбеків та універсалів на позашляховики, оскільки вони прагнули збільшити маржу в сегменті, який уразливий для зростання цін як через посилення законодавства, так і через вищі витрати на сировину.
Skoda випустила нинішнє покоління хетчбека Fabia – четверте – у 2021 році, вперше перевівши його на платформу MQB-A0 концерну VW Group. Нова версія на 110 мм довша за свою попередницю, що створює додатковий простір для пасажирів.
Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер попередив у квітні, що норми викидів Euro 7 у тому вигляді, в якому вони пропонуються, означатимуть серйозне підвищення вартості Fabia. Правила набудуть чинності у липні 2025 року. Вони регулюють викид вихлопних газів, таких як оксид азоту, а також дрібні частинки, які були звинувачені в десятках тисяч смертей. Вони також регулюватимуть викиди частинок від гальмівних колодок та шин.