Tesla Model S у топовій модифікації Plaid повернула собі титул найшвидшого серійного електромобіля на Нюрбургринзі. «Заряджений» ліфтбек проїхав 20,8-кілометрову «Північну петлю» за 7 хвилин 25,231 секунди, покращивши час попереднього чемпіона на 8 з лишком секунд. Фотографіями та відео рекордного заїзду виробник поділився у соцмережах.
Свій перший рекорд Нордшляйфе Tesla Model S Plaid, тримоторна силова установка якого видає 1034 к.с., встановила у вересні 2021 року. Тоді електромобіль проїхав коло знаменитим німецьким автодромом за 7 хвилин 35,58 секунди із середньою швидкістю приблизно165 км/год. У серпні 2022-го це досягнення побив 761-сильний Porsche Taycan Turbo S під керуванням заводського пілота Ларса Керна, який показав час 7 хвилин 33,35 секунди.
Для нового заїзду флагманську Теслу забезпечили трековим пакетом, який опційно доступний усім охочим з минулого місяця. До нього входять ковані колісні диски Zero-G, трекові шини Goodyear Supercar 3R та карбон-керамічні гальма. З таким набором обмежувач максимальної швидкості піднімається до позначки 322 км/год. До того ж цього разу використовували звичайне кермо, тоді як рекордсмен дворічної давності був обладнаний фірмовим «штурвалом».
В абсолютному заліку Нюрбургрингу Tesla Model S Plaid тепер знаходиться на дев’ятому місці – між дрібносерійним седаном Jaguar XE SV Project 8 та ліфтбеком Mercedes-AMG GT 63 S. Лідером залишається гіперкар Mercedes-AMG One із «формульними» гібридними технологіями.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment