Кабінет міністрів України розгляне нові стандарти роботи світлофорів і планує посилити відповідальність за проїзд на жовте світло. Про це заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк в Фейсбук. Він також зазначив, що в Україні буде введена фото- і відеофіксація порушень правил дорожнього руху.
Автопорушників варто карати суворіше. Можливо, тоді смертельних аварій – на кшталт недавнього ДТП в Кривому Розі – стане менше. Про це заявили в Міністерстві внутрішніх справ. Там нагадують, що законопроект, який посилить відповідальність за порушення правил дорожнього руху, був направлений до Верховної Ради ще в листопаді минулого року. Цей документ передбачає позбавлення прав за пияцтво за кермом. Також пропонується суттєво збільшити штрафи. Наприклад, до 3 400 гривень за перевищення швидкості з 500 гривень. Також законопроект передбачає двадцятикратне збільшення штрафних санкцій за водіння без прав.
У свою чергу адвокат Єгор Штокалов заявляє, що необхідно створити належні умови для контролю за дорожнім рухом, а не посилювати покарання водіїв.
В принципі, ПДР – за міжнародним стандартом, і скасувати жовтий було б в корені неправильно. Я вважаю, потрібно збільшити паузу між світлофорами, які регулюють перехрестя. Тільки в такому випадку допустимо витримати, повністю звільнити перехрестя від транспорту і дозволити рух по черговості. Тому що, по суті, йде накладка. У мене ще жовтий блимає, там – червоний, я виїжджаю на перехрестя, там – жовтий і зелений. І все, і вже ДТП, вважай.
Інформаційний посил про те, що посилювати відповідальність за порушення ПДР, він не призведе до того ефекту, який декларує МВС. Просто буде додаткове наповнення бюджету і буде створюватися корупційна складова для непритягнення окремих категорій осіб до відповідальності. На сьогоднішній день, наприклад, вже існує така міра покарання як позбавлення прав на певний термін при п’яному водінні. І штраф там досить великий – більше 10 тисяч гривень. Чи стало завдяки цьому менше людей, які в стані зміненої свідомості сідають за кермо? – У тому то й справа, що ні.
Адміністративне правопорушення, в тому числі п’яне водіння, може закриватися за термінами залучення до відповідальності. Тобто, по суті, людина може прийти в управління поліції, узгодити з кимось гальмування відправлення протоколів до суду, автоматично пропускається термін притягнення до відповідальності, і суд зобов’язаний закрити цю справу без залучення. Відповідно, людина ходить з чистими руками.
Метод, який, я вважаю, буде ефективним, це створення належного контролю на місці. Тобто, повинні бути працюючі світлофори, має бути правильне дорожнє полотно, повинна бути хороша дорожня розмітка, повинні бути правильно відрегульовані перехрестя, щоб маршрутник не виїжджав на жовтий сигнал світлофора вже на перехрестя, а там – ще зелений і летить машина, відбувається ДТП, а витримувати певну паузу між світлофорами. Це все робиться в електронному вигляді і апарат МВС про це знає, як це правильно робити.
Тобто, необхідно створити водіям належні умови контролю за дорожнім рухом. А не посилювати покарання, як це люблять популістично робити. Трохи що не так – всіх в тюрму!
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
View Comments
Потому это все происходит ,что все кто у власти тупоголовые а Гройсман еще тупее -директор кладбища и базарком . Все этим сказано
Есть предложение поменять работу светофоров
например: после красного только зеленый, а после зеленого - желтый, затем красный
есть предложение переместить насколько возможно зебры подальше от перекрестков, минимум на размер машины
Дії Уряду, ще раз підтверджують той беззаперечний факт, що Україна проклята країна!
"...законопроект передбачає двадцятикратне збільшення штрафних санкцій за водіння без прав." Тобто, якщо забув картку в іншому одязі або гамані - плати шалені гроші? А "пробити" на комп'ютері наявність прав на водіння, як у всьому світі, не пробували? У цивілізаваних країнах отримання прав на водіння не означає обов'язкову їх наявність у вашій кишені (як , доречі, і паспорта).