У міру того, як Volkswagen Group все більше уваги приділяє електромобілям з акумуляторними батареями, автовиробник поклав на бренд Skoda відповідальність за розвиток двигунів внутрішнього згоряння серії EA 211 . Двигуни будуть використовуватися в 50 моделях семи брендів VW Group, включаючи VW, Audi та Cupra .
Skoda , як правило, несе групову відповідальність за старі автомобільні технології або ті, які орієнтовані на ринки, що економічно розвиваються. Наприклад, бренд відповідає за розробку барабанних гальм, а також платформи для малолітражних автомобілів MQB A0 , яка націлена на Індію та Південно-Східну Азію.
В даний час Skoda займається розробкою безнаддувних версій MPI лінійки EA 211 , але тепер відповідатиме і за версії TSI з турбонаддувом.
Версії EA 211 TSI доступні в трициліндровому та чотирициліндровому форматах і мають об’єм від 1,0 до 1,6 літра. Вони використовуються в м’яких гібридних, гібридних і неелектрифікованих моделях, що підключаються, і встановлюються на більшу частину автомобілів VW Group , що продаються в Європі.
Skoda заявила, що її розробники продовжать удосконалювати та адаптувати двигуни до потреб та правил десятків світових ринків.
«Мета полягає в тому, щоб розробити ще потужніші та економічніші двигуни з меншими викидами з акцентом на максимальну надійність», — йдеться у повідомленні бренду.
Skoda розпочала виробництво 1,0-літрових двигунів типу MPI серії EA 211 у 2012 році у своїй штаб-квартирі в Млада-Болеславі в Чеській Республіці. Незабаром після цього бренд був призначений відповідальним за повну розробку силових агрегатів MPI для VW Group.