Процедура отримання прав водія в Україні вже кілька років вважається однією з найбільш корумпованих.
З появою незалежності України у 1991 році процедура отримання прав пройшла кілька значних змін, і тепер Міністерство внутрішніх справ знову обговорює нову реорганізацію Сервісних центрів, які відповідають за видачу прав водія. Ці нововведення спрямовані на зменшення корупційних ризиків та спрощення процедури складання теоретичного та практичного іспиту.
Вже з липня МВС оголосило про зміни у процедурі складання теоретичних та практичних іспитів на отримання прав водія. Щодо теоретичної частини іспиту, заплановані такі зміни:
Також з липня студенти зможуть самостійно складати теоретичну частину іспиту або використовувати послуги репетитора, не звертаючись до автошколи. Однак студентам знадобиться сертифікат про успішне пройдене практичне навчання у спеціалізованих установах, щоб розпочати практичний іспит.
Слід зазначити, що, незважаючи на всі покращення, залишаються невирішені питання, наприклад про можливість складання іспиту на автомобілях автошкіл, як це роблять багато студентів зараз, чи допускатимуться до іспиту тільки на машинах сервісних центрів. Якщо чиновники вирішать останню опцію, це може призвести до утворення великих черг на іспит, що, певно, не зменшить корупційних ризиків.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
View Comments
Было, есть и будет. Не будет только тогда, когда в полиции и МРЕО будут работать честные люди. На данный момент их почти нет и не предвидится, по крайней мере в ближайшее время.
А хто потім буде дивитися ті записи з відеокамер та за якими ознаками виявляти корупцію? Чи поліцаї такі дурні, що будуть гроші брати саме у салоні авто? Саме встановлення таких камер, відеофіксація порушень з виписом протоколів на власника, а не на порушника, низьки вимоги при наймі до поліції ведуть до порушень законів, корупції та величезної кількості колаборантів серед поліцаїв. А на встановлення камер будуть витрачені бюджетні (наші) гроші і ніхто і ніколи не спитає: "А чи є результат?" Чи є результат від обмеження швидкості "50"? Від вмикання фар вдень? Від відеофіксації? Від впровадження техогляду? Реальний результат, а не гіпотетичний? Чи тільки витрачені наші гроші на всі ці забаганки керівництва МВС? То може, відмовитись від того, що не працює? До речі, а коли спитають Авакова, навішо для поліції купували сотні дорогущих гібридів за завищеними цінами?