• Новини
  • Авто
  • Тести
  • Концепти
  • Тюнінг
  • Статті
  • РІЗНЕ
  • Головна
  • Новини
Новини

Головні причини «смерті» турбіни в автомобілі

Share

В наш час все більше автовиробників знижують обсяги силових установок, але для збільшення їхньої потужності додають турбіни. Це дозволяє зробити двигун більш легким та економічним. Ми проаналізували ряд посібників з експлуатації турбованих двигунів деяких автовиробників та поспілкувалися зі спеціалістами сервісних центрів, внаслідок чого виявили п’ять способів, як можна довше зберегти працездатність силових установок, оснащених турбонаддувом.

Для початку варто відзначити, що турбіни бувають низького та високого наддуву. Головна мета першої — створювати турбулентні потоки повітря, завдяки яким відбувається якісніше змішування повітря та бензину, тоді як головне завдання другої — показувати вищу потужність, вона ефективніша, але й складніша в конструкційному плані.

Перше і найголовніше, що повинен знати власник машини з турбованим двигуном – вони дуже чутливі до якості масла . Тому до питання вибору матеріалу, що змащує, варто ставитися уважно. Крім того, чим воно новіше, тим краще. Незважаючи на запропонований виробником інтервал зміни масла в 15 тисяч кілометрів, рідину, що змащує в турбованих моторах, краще міняти в два рази частіше, особливо коли більшу частину часу машина експлуатується в місті.

Під час роботи лопаті турбіни розкручуються до величезних швидкостей, понад 100 тисяч обертів за хвилину. Вісь, яка рухається провідною крильчаткою, кріпиться за допомогою підшипників ковзання до корпусу турбіни і сильно розігрівається. Якщо припаркувати машину та різко вимкнути двигун, то всередині турбіни починаються негативні процеси, що призводять до зниження її ресурсу. Масляний насос перестає підтримувати тиск рідини, що змащує, її циркуляція припиняється. Внаслідок цього корпус перестає охолоджуватися і просто спалює залишки олії, що призводить до випадання присадок, а потім до локального утворення нальоту на стінках. Рухливі елементи технічного вузла закоксовуються. Тому не можна відразу глушити двигун після зупинки машини. Необхідно дати турбіні попрацювати на неодруженихпару хвилин і охолодитися потоками олії та антифризу.

Третя порада, яку варто запам’ятати всім власникам, – необхідно дати двигуну трохи прогрітися після старту, якщо він довго стояв. Це дозволить створити необхідний тиск олії. А перш ніж давити педаль газу в підлогу, необхідно дочекатися прогрівання двигуна в русі до 60-70 градусів. У цьому випадку рухомі елементи наддуву виходять у робочі режими і можуть витримувати навантаження, не побоюючись зношування.

На четвертому місці знову рідина, але цього разу паливо. Так, турбовані двигуни особливо гостро реагують на  якість бензину або дизеля , особливо в старіших машинах.

І остання порада, яка дозволить вашому автомобілю з турбованим мотором прожити довше – стежте за станом повітряного фільтра . Саме завдяки його роботі в турбіну подається чисте повітря без частинок пилу або бруду. Ушкодження, що наносяться мікрочастинками, викликають дисбаланс ротора, що може призвести до повного руйнування турбокомпресора. Тому необхідно міняти повітряний фільтр раз на рік. А в умовах степового клімату з частими пиловими бурями — 2 рази на рік.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Наступні Популярний японський кросовер оновився в Європі та отримав гібридний мотор »
Попередні « Названо 5 ознак автомобіля, який побував у серйозній аварії
Leave a Comment
Залишити коментар
Опублікував
Миськів Роман
13.05.2023 17:41

Пов’язана публікація

  • ЄС пом’якшує заборону на ДВЗ: після 2035 року дозволять до 10% продажів

    ЄС, який раніше планував повністю заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035…

  • Українці все частіше купують авто з Америки: імпорт зріс у два рази

    У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…

  • Mercedes-Benz назвав дату прем’єри електричного мінівена VLE

    Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…

Останні записи

  • Авто

Нові м’які гібриди Skoda Kodiaq та Octavia з’являться на початку 2026 року

Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…

18.12.2025
  • Авто

Jeep може повернути Renegade в Європу до 2030 року

Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…

18.12.2025
  • Авто

Toyota представила пакети тюнінгу Modellista для RAV4

Toyota представила нові пакети тюнінгу Modellista для свого сімейного кросовера RAV4, які пропонуються в Японії…

18.12.2025
  • Авто

В Україні помітили новий електрокар Audi E5 Sportback (фото)

В Україні з'явилися перші екземпляри нового Audi E5 Sportback. Цей електрокар, що виробляється в Китаї,…

18.12.2025
  • Авто

Найкращі авто до $20 000: 5 моделей, які варто розглянути

Сьогодні з бюджетом у 20 тисяч доларів основна увага зосереджується на купівлі вживаних автомобілів. За…

18.12.2025
  • Новини

ЄС пом’якшує заборону на ДВЗ: після 2035 року дозволять до 10% продажів

ЄС, який раніше планував повністю заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035…

18.12.2025

Свіже

  • Нові м’які гібриди Skoda Kodiaq та Octavia з’являться на початку 2026 року 18.12.2025
  • Jeep може повернути Renegade в Європу до 2030 року 18.12.2025
  • Toyota представила пакети тюнінгу Modellista для RAV4 18.12.2025
  • Контакти
  • Редакція
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Всі права захищені.View Non-AMP Version