• Новини
  • Авто
  • Тести
  • Концепти
  • Тюнінг
  • Статті
  • РІЗНЕ
  • Головна
  • Новини
Новини

Головні причини «смерті» турбіни в автомобілі

Share

В наш час все більше автовиробників знижують обсяги силових установок, але для збільшення їхньої потужності додають турбіни. Це дозволяє зробити двигун більш легким та економічним. Ми проаналізували ряд посібників з експлуатації турбованих двигунів деяких автовиробників та поспілкувалися зі спеціалістами сервісних центрів, внаслідок чого виявили п’ять способів, як можна довше зберегти працездатність силових установок, оснащених турбонаддувом.

Для початку варто відзначити, що турбіни бувають низького та високого наддуву. Головна мета першої — створювати турбулентні потоки повітря, завдяки яким відбувається якісніше змішування повітря та бензину, тоді як головне завдання другої — показувати вищу потужність, вона ефективніша, але й складніша в конструкційному плані.

Перше і найголовніше, що повинен знати власник машини з турбованим двигуном – вони дуже чутливі до якості масла . Тому до питання вибору матеріалу, що змащує, варто ставитися уважно. Крім того, чим воно новіше, тим краще. Незважаючи на запропонований виробником інтервал зміни масла в 15 тисяч кілометрів, рідину, що змащує в турбованих моторах, краще міняти в два рази частіше, особливо коли більшу частину часу машина експлуатується в місті.

Під час роботи лопаті турбіни розкручуються до величезних швидкостей, понад 100 тисяч обертів за хвилину. Вісь, яка рухається провідною крильчаткою, кріпиться за допомогою підшипників ковзання до корпусу турбіни і сильно розігрівається. Якщо припаркувати машину та різко вимкнути двигун, то всередині турбіни починаються негативні процеси, що призводять до зниження її ресурсу. Масляний насос перестає підтримувати тиск рідини, що змащує, її циркуляція припиняється. Внаслідок цього корпус перестає охолоджуватися і просто спалює залишки олії, що призводить до випадання присадок, а потім до локального утворення нальоту на стінках. Рухливі елементи технічного вузла закоксовуються. Тому не можна відразу глушити двигун після зупинки машини. Необхідно дати турбіні попрацювати на неодруженихпару хвилин і охолодитися потоками олії та антифризу.

Третя порада, яку варто запам’ятати всім власникам, – необхідно дати двигуну трохи прогрітися після старту, якщо він довго стояв. Це дозволить створити необхідний тиск олії. А перш ніж давити педаль газу в підлогу, необхідно дочекатися прогрівання двигуна в русі до 60-70 градусів. У цьому випадку рухомі елементи наддуву виходять у робочі режими і можуть витримувати навантаження, не побоюючись зношування.

На четвертому місці знову рідина, але цього разу паливо. Так, турбовані двигуни особливо гостро реагують на  якість бензину або дизеля , особливо в старіших машинах.

І остання порада, яка дозволить вашому автомобілю з турбованим мотором прожити довше – стежте за станом повітряного фільтра . Саме завдяки його роботі в турбіну подається чисте повітря без частинок пилу або бруду. Ушкодження, що наносяться мікрочастинками, викликають дисбаланс ротора, що може призвести до повного руйнування турбокомпресора. Тому необхідно міняти повітряний фільтр раз на рік. А в умовах степового клімату з частими пиловими бурями — 2 рази на рік.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Наступні Популярний японський кросовер оновився в Європі та отримав гібридний мотор »
Попередні « Названо 5 ознак автомобіля, який побував у серйозній аварії
Leave a Comment
Залишити коментар
Опублікував
Миськів Роман
13.05.2023 17:41

Пов’язана публікація

  • Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

    В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

  • Три кросовери з проблемними варіаторами, яких радять обходити стороною

    На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…

  • Чому KIA не випустить електромобіль за €20 тисяч: економіка проти попиту

    Європейський директор KIA Марк Хедрич зробив несподівану заяву, зазначивши, що випуск електромобілів дешевше за 20-22…

Останні записи

  • Авто

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025
  • Новини

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025
  • Авто

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025
  • Статті

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025
  • Авто

Названі 5 автомобілів, які найчастіше викрадають у 2025 році

Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…

26.08.2025
  • Авто

BMW готує серію справжніх позашляховиків Rugged до 2029 року

BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…

26.08.2025

Свіже

  • Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом 26.08.2025
  • Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі 26.08.2025
  • Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G 26.08.2025
  • Контакти
  • Редакція
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Всі права захищені.View Non-AMP Version