• Новини
  • Авто
  • Тести
  • Концепти
  • Тюнінг
  • Статті
  • РІЗНЕ
  • Головна
  • Новини
Новини

Головні причини «смерті» турбіни в автомобілі

Share

В наш час все більше автовиробників знижують обсяги силових установок, але для збільшення їхньої потужності додають турбіни. Це дозволяє зробити двигун більш легким та економічним. Ми проаналізували ряд посібників з експлуатації турбованих двигунів деяких автовиробників та поспілкувалися зі спеціалістами сервісних центрів, внаслідок чого виявили п’ять способів, як можна довше зберегти працездатність силових установок, оснащених турбонаддувом.

Для початку варто відзначити, що турбіни бувають низького та високого наддуву. Головна мета першої — створювати турбулентні потоки повітря, завдяки яким відбувається якісніше змішування повітря та бензину, тоді як головне завдання другої — показувати вищу потужність, вона ефективніша, але й складніша в конструкційному плані.

Перше і найголовніше, що повинен знати власник машини з турбованим двигуном – вони дуже чутливі до якості масла . Тому до питання вибору матеріалу, що змащує, варто ставитися уважно. Крім того, чим воно новіше, тим краще. Незважаючи на запропонований виробником інтервал зміни масла в 15 тисяч кілометрів, рідину, що змащує в турбованих моторах, краще міняти в два рази частіше, особливо коли більшу частину часу машина експлуатується в місті.

Під час роботи лопаті турбіни розкручуються до величезних швидкостей, понад 100 тисяч обертів за хвилину. Вісь, яка рухається провідною крильчаткою, кріпиться за допомогою підшипників ковзання до корпусу турбіни і сильно розігрівається. Якщо припаркувати машину та різко вимкнути двигун, то всередині турбіни починаються негативні процеси, що призводять до зниження її ресурсу. Масляний насос перестає підтримувати тиск рідини, що змащує, її циркуляція припиняється. Внаслідок цього корпус перестає охолоджуватися і просто спалює залишки олії, що призводить до випадання присадок, а потім до локального утворення нальоту на стінках. Рухливі елементи технічного вузла закоксовуються. Тому не можна відразу глушити двигун після зупинки машини. Необхідно дати турбіні попрацювати на неодруженихпару хвилин і охолодитися потоками олії та антифризу.

Третя порада, яку варто запам’ятати всім власникам, – необхідно дати двигуну трохи прогрітися після старту, якщо він довго стояв. Це дозволить створити необхідний тиск олії. А перш ніж давити педаль газу в підлогу, необхідно дочекатися прогрівання двигуна в русі до 60-70 градусів. У цьому випадку рухомі елементи наддуву виходять у робочі режими і можуть витримувати навантаження, не побоюючись зношування.

На четвертому місці знову рідина, але цього разу паливо. Так, турбовані двигуни особливо гостро реагують на  якість бензину або дизеля , особливо в старіших машинах.

І остання порада, яка дозволить вашому автомобілю з турбованим мотором прожити довше – стежте за станом повітряного фільтра . Саме завдяки його роботі в турбіну подається чисте повітря без частинок пилу або бруду. Ушкодження, що наносяться мікрочастинками, викликають дисбаланс ротора, що може призвести до повного руйнування турбокомпресора. Тому необхідно міняти повітряний фільтр раз на рік. А в умовах степового клімату з частими пиловими бурями — 2 рази на рік.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Наступні Популярний японський кросовер оновився в Європі та отримав гібридний мотор »
Попередні « Названо 5 ознак автомобіля, який побував у серйозній аварії
Leave a Comment
Залишити коментар
Опублікував
Миськів Роман
13.05.2023 17:41

Пов’язана публікація

  • ЗСУ отримали нову партію пікапів для фронту

    До складу 82-ї окремої десантно-штурмової Буковинської бригади надійшли 15 нових повнопривідних пікапів Fiat Titano. Техніка…

  • В Україні викрили нову схему штрафів проти водіїв: під підозрою представники поліції

    В Україні набирає популярності нова схема шахрайства, яка спрямована проти водіїв і, за підозрами, може…

  • В Україні посилять контроль за водіями з гучними двигунами та дрифтом у містах

    В Україні патрульні поліцейські можуть посилити контроль за водіями на дорогах, повідомив керівник Київської міської…

Останні записи

  • Авто

Toyota готує новий компактний пікап на базі RAV4

Toyota прагне чогось нового. І це не черговий гібридний кросовер. Представники японського автовиробника вже підтвердили,…

22.06.2025
  • Авто

Не лише алкоголь: які ліки можуть заборонити сідати за кермо в Україні

Більшість українських водіїв добре усвідомлюють, що керувати автомобілем у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння суворо…

22.06.2025
  • Авто

Представлено технічні характеристики Audi E5 Sportback

Китайський Мінпром розкрив характеристики першої моделі бренду AUDI - AUDI E5 Sportback. Автомобіль запропонують у…

22.06.2025
  • Новини

ЗСУ отримали нову партію пікапів для фронту

До складу 82-ї окремої десантно-штурмової Буковинської бригади надійшли 15 нових повнопривідних пікапів Fiat Titano. Техніка…

22.06.2025
  • Авто

Обслуговування авто: 3 речі, на яких не можна заощаджувати

Бажання заощадити на обслуговуванні машини - справа звичайна, але не завжди розумна. Перш ніж урізати…

21.06.2025
  • Авто

Opel представив новий Grandland Electric AWD із запасом ходу 501 км

Opel продовжує втілювати свою амбітну стратегію електрифікації, розпочату у 2024 році. Саме ця компанія стала…

21.06.2025
  • Контакти
  • Редакція
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Всі права захищені. View Non-AMP Version