• Новини
  • Авто
  • Тести
  • Концепти
  • Тюнінг
  • Статті
  • РІЗНЕ
  • Головна
  • Новини
Новини

Головні причини «смерті» турбіни в автомобілі

Share

В наш час все більше автовиробників знижують обсяги силових установок, але для збільшення їхньої потужності додають турбіни. Це дозволяє зробити двигун більш легким та економічним. Ми проаналізували ряд посібників з експлуатації турбованих двигунів деяких автовиробників та поспілкувалися зі спеціалістами сервісних центрів, внаслідок чого виявили п’ять способів, як можна довше зберегти працездатність силових установок, оснащених турбонаддувом.

Для початку варто відзначити, що турбіни бувають низького та високого наддуву. Головна мета першої — створювати турбулентні потоки повітря, завдяки яким відбувається якісніше змішування повітря та бензину, тоді як головне завдання другої — показувати вищу потужність, вона ефективніша, але й складніша в конструкційному плані.

Перше і найголовніше, що повинен знати власник машини з турбованим двигуном – вони дуже чутливі до якості масла . Тому до питання вибору матеріалу, що змащує, варто ставитися уважно. Крім того, чим воно новіше, тим краще. Незважаючи на запропонований виробником інтервал зміни масла в 15 тисяч кілометрів, рідину, що змащує в турбованих моторах, краще міняти в два рази частіше, особливо коли більшу частину часу машина експлуатується в місті.

Під час роботи лопаті турбіни розкручуються до величезних швидкостей, понад 100 тисяч обертів за хвилину. Вісь, яка рухається провідною крильчаткою, кріпиться за допомогою підшипників ковзання до корпусу турбіни і сильно розігрівається. Якщо припаркувати машину та різко вимкнути двигун, то всередині турбіни починаються негативні процеси, що призводять до зниження її ресурсу. Масляний насос перестає підтримувати тиск рідини, що змащує, її циркуляція припиняється. Внаслідок цього корпус перестає охолоджуватися і просто спалює залишки олії, що призводить до випадання присадок, а потім до локального утворення нальоту на стінках. Рухливі елементи технічного вузла закоксовуються. Тому не можна відразу глушити двигун після зупинки машини. Необхідно дати турбіні попрацювати на неодруженихпару хвилин і охолодитися потоками олії та антифризу.

Третя порада, яку варто запам’ятати всім власникам, – необхідно дати двигуну трохи прогрітися після старту, якщо він довго стояв. Це дозволить створити необхідний тиск олії. А перш ніж давити педаль газу в підлогу, необхідно дочекатися прогрівання двигуна в русі до 60-70 градусів. У цьому випадку рухомі елементи наддуву виходять у робочі режими і можуть витримувати навантаження, не побоюючись зношування.

На четвертому місці знову рідина, але цього разу паливо. Так, турбовані двигуни особливо гостро реагують на  якість бензину або дизеля , особливо в старіших машинах.

І остання порада, яка дозволить вашому автомобілю з турбованим мотором прожити довше – стежте за станом повітряного фільтра . Саме завдяки його роботі в турбіну подається чисте повітря без частинок пилу або бруду. Ушкодження, що наносяться мікрочастинками, викликають дисбаланс ротора, що може призвести до повного руйнування турбокомпресора. Тому необхідно міняти повітряний фільтр раз на рік. А в умовах степового клімату з частими пиловими бурями — 2 рази на рік.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Наступні Популярний японський кросовер оновився в Європі та отримав гібридний мотор »
Попередні « Названо 5 ознак автомобіля, який побував у серйозній аварії
Leave a Comment
Залишити коментар
Опублікував
Миськів Роман
13.05.2023 17:41

Пов’язана публікація

  • З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

    З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

  • Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

    Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

  • В Україні змінили правила техогляду: кого стосуються нові вимоги

    В Україні набув чинності оновлений порядок проходження технічного огляду транспортних засобів, який у першу чергу…

Останні записи

  • Авто

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025
  • Авто

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025
  • Новини

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025
  • Статті

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025
  • Авто

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025
  • Новини

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025

Свіже

  • Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу 29.09.2025
  • Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники 29.09.2025
  • З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно 29.09.2025
  • Контакти
  • Редакція
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Всі права захищені.View Non-AMP Version