Індія має заборонити використання чотириколісних транспортних засобів з дизельним двигуном до 2027 року та перейти на електричні та газові транспортні засоби у містах із населенням понад мільйон людей та забруднених містах, щоб скоротити викиди, рекомендує комісія міністерства нафти.
Індія, одне з найбільших джерел викидів парникових газів, хоче виробляти 40% своєї електроенергії з відновлюваних джерел енергії, щоб досягти своєї мети до 2070 року.
“До 2030 року не слід додавати міські автобуси, які не є електричними… дизельні автобуси для міського транспорту не повинні додаватися з 2024 року”, – йдеться в документі, розміщеному на сайті міністерства нафти.
Неясно, чи домагатиметься міністерство нафти схвалення кабінету міністрів для виконання рекомендацій свого Консультативного комітету з енергетичного переходу, очолюваного колишнім міністром нафти Таруном Капуром.
У звіті йдеться, що для збільшення використання електромобілів у країні уряду слід розглянути питання про «цільове розширення» субсидій, що надаються у рамках схеми «Прискорене впровадження та виробництво електричних та гібридних транспортних засобів» (FAME).
На дизель припадає близько двох п’ятих споживання очищеного палива в Індії, причому 80% цього обсягу використовують у транспортному секторі.
Автобуси далекого прямування в Індії в довгостроковій перспективі повинні будуть харчуватися від електрики, запропонували міністри, додавши, що газ може використовуватися як перехідне паливо протягом 10-15 років. Індія прагне збільшити частку газу у своєму енергетичному балансі до 15% до 2030 року з нинішніх 6,2%.
Група заявила, що Індії слід розглянути можливість будівництва підземного сховища газу, еквівалентного двомісячному попиту, оскільки очікується, що попит зростатиме із середніми темпами зростання 9,78% у період із 2020 по 2050 рік. Було запропоновано використати виснажені нафтові та газові родовища, соляні каверни та водоносні горизонти для будівництва газосховищ за участю іноземних газодобувних компаній.
Leave a Comment