Новини

Назвали адреси, за якими запрацювали камери фіксації порушень ПДР

Починаючи з 28 квітня 2023 року, в Україні у 16 ​​містах та регіонах почали працювати 39 комплексів автофіксації порушень правил дорожнього руху, які були неактивними з початку війни. Про це повідомив заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.

З 28 квітня на автомобільних дорогах міст Житомира, Івано-Франківська, Києва, Кременчука, Львова, Мукачевого, Полтави, Чернівців, а також Черкаської, Вінницької, Волинської, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Львівської та Рівненської областей відновлять роботу 35 комплексів автоматичної фіксації правопорушень (що працювали до повномасштабного вторгнення РФ). – розповів Олексій Білошицький.

Він зазначив, що у містах Дніпро та Кременчук почали працювати 4 нові прилади контролю. Загалом почали працювати 39 комплексів автоматичної фіксації правопорушень.

Повна карта камер автофіксації ПДР:

Житомир (1 комплекс)

– Чуднівський міст, вектор напряму приладу вул. Радивилівська (обмеження швидкості 50 км/год).

Івано-Франківськ (3 комплекси)

– вул. Євгена Коновальця, 411, вектор напряму приладу вул. Довбуша (обмеження швидкості 50 км/год);

– вул. Євгена Коновальця, 320, вектор напряму приладу вул. Світла (обмеження швидкості 50 км/год);

– вул. Тисменицька, 311, вектор напряму приладу в’їзду до міста (обмеження швидкості 50 км/год).

Київ (2 комплекси)

– просп. Голосіївський, 96, вектор напряму приладу вул. Виставкова (обмеження швидкості 50 км/год);

– вул. Теодора Драйзера, 9, вектор напряму приладу просп. Червоної Калини (обмеження швидкості 50 км/год).

Кременчук (3 комплекси)

– вул. Андрія Ковальова, 17, вектор напряму приладу вул. Козача (обмеження швидкості 50 км/год).

Запускаються вперше:

– ул. Вадима Пугачева, 6-Д, вектор направления прибора ул. Александра Корпана (ограничение скорости 50 км/ч);

– просп. Полтавский, 265, вектор направления прибора ул. Горлис-Горского (ограничение скорости 50 км/ч).

Львів (2 комплекси)

– вул. Василя Стуса, 39, вектор напряму приладу просп. Червоної Калини (обмеження швидкості 50 км/год);

– вул. Володимира Великого, 18, вектор напряму приладу вул. Стрийська (обмеження швидкості 50 км/год).

Мукачево (1 комплекс)

– ул. Великогорная, 51, вектор направления прибора ул. Томаша Масарика (ограничение скорости 50 км/ч).

Полтава (2 комплекса)

– вул. Маршала Бірюзова, 35/14, вектор напряму приладу вул. Квітки Цісик (обмеження швидкості 50 км/год);

– вул. Героїв АТО, 31, вектор напряму приладу вул. Квіткова (обмеження швидкості 50 км/год).

Чернівці (1 комплекс)

– ул. Винниченко, 97, вектор направления прибора ул. Жасминная (ограничение скорости 50 км/ч).

Черкаси (1 комплекс)

– вул. Благовісна, 341/40, вектор напряму приладу вул. Кривалівська (обмеження швидкості 50 км/год).

Дніпро (2 комплекси)

Запускаються вперше:

– вул. Набережна Заводська, 64, вектор напряму приладу просп. Свободи (обмеження швидкості 70 км/год);

– вул. Набережна Перемоги, 38-А, вектор напряму приладу Пішохідний міст (обмеження швидкості 70 км/год).

Вінницька область (1 комплекс)

— на 404 км+640 автодороги М-30 вектор направления прибора Умань (ограничение скорости 50 км/ч).

Волинська область (2 комплекси)

— на 129 км+788 автодороги М-19 вектор направления прибора Ковель (ограничение скорости 50 км/ч);

– На 82 км +575 автодороги Н-22 вектор напряму приладу Луцьк (обмеження швидкості 50 км / год).

Івано-Франківська область (1 комплекс)

— на 227 км+233 автодороги Н-09 вектор направления прибора с. Татаров (ограничение скорости 50 км/ч).

Київська область (4 комплекси)

— на 35 км+240 автодороги М-05 вектор направления прибора Киев (ограничение скорости 50 км/ч);

— на 14 км+016 автодороги Р-01 вектор направления прибора Киев (ограничение скорости 50 км/ч);

— на 26 км+050 автодороги Н-01 вектор направления прибора Киев (ограничение скорости 50 км/ч);

— на 101 км+400 автодороги М-03 вектор направления прибора Киев (ограничение скорости 110 км/ч).

Кіровоградська область (1 комплекс)

— на 253 км+462 автодороги М-05 вектор направления прибора Киев (ограничение скорости 110 км/ч).

Львівська область (11 комплексів)

— на 490 км+400 автодороги М-06 вектор направления прибора Буск (ограничение скорости 50 км/ч);

— на 137 км+971 автодороги М-09 вектор направления прибора Львов (ограничение скорости 50 км/ч);

— на 12 км+514 автодороги М-10-01 вектор направления прибора Скнилов (ограничение скорости 50 км/ч);

– На 3 км +360 автодороги М-10-01 вектор напряму приладу с. Рясне-Руське (обмеження швидкості 50 км/год);

— на 552 км+486 автодороги М-06 вектор направления прибора Зубра (ограничение скорости 90 км/ч);

— на 523 км+260 автодороги М-06 вектор направления прибора Чоп (ограничение скорости 50 км/ч);

— на 528 км+459 автодороги М-06 вектор направления прибора Львов (ограничение скорости 50 км/ч);

– На 528 км +459 автодороги М-06 вектор напряму приладу Луцьк (обмеження швидкості 50 км / год);

— на 541 км+451 автодороги М-06 вектор направления прибора с. Сосновка (ограничение скорости 50 км/ч);

– на 510 км+120 автодороги М-06 вектор напряму приладу Запитів (обмеження швидкості 50 км/год);

— на 53 км+580 автодороги М-10 вектор направления прибора пгт Краковец (ограничение скорости 50 км/ч).

Рівненська область (1 комплекс)

– на 371 км+971 автодороги М-06 вектор напряму приладу Львів (обмеження швидкості 50 км/год)”, – повідомив він.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • Молодці, тепер в рф будуть слідкувати за транспортними потоками он лайн.

  • Зовсім охрініли. Працюють на ворога навіть не криючись.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025