Toyota Motor виробила за минулий фінансовий рік (завершився у компанії 31 березня) понад 9,1 млн автомобілів, що є рекордним результатом для корпорації, йдеться на сайті японської компанії.
Продажі автомашин за звітний період становили 10,6 млн, з яких 8,5 млн було реалізовано за межами Японії, що також є рекордом. Ще одним досягненням став випуск автомобілів у березні: за один місяць компанія виробила понад 1 млн машин.
Вийти на такі показники компанії дало змогу гарне зростання попиту в країнах Азії, а також деяке послаблення проблем із постачанням мікропроцесорів і скасування жорстких обмежень через COVID-19. Однак у своєму звіті Toyota Motor попереджає, що продовжує відчувати довгострокові наслідки дефіциту мікропроцесорів, викликаного пандемією. Компанія не стала публікувати прогнози на поточний фінансовий рік, пояснюючи це тим, що “ситуація поки що залишається складною”.
Як свідчить звітність, найбільшим ринком для Toyota у фінансовому році, що завершився, є Азія, де було продано 3,3 млн автомобілів. Серед азіатських країн найбільшим покупцем автомобілів японської компанії залишається Китай – 1,9 млн. Другий за величиною ринок – Північна Америка, там продано 2,4 млн, з них 2 млн у США. На третьому місці – ринок самої Японії (1,4 млн автомобілів). Європейці купили за рік 1,04 млн автомобілів (приріст – 2,1%). При цьому в Росії продажі за рік впали на 97,2%, було продано 3105 автомобілів виробництва японської корпорації.
З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…
Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…
BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…
Коли хтось говорить про електромобілі, існує одна тема, яку намагаються оминати – пробіг. У мережі…
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…
Leave a Comment