У п’ять-десять років автомобільний ринок чекає значної консолідації, а кількість глобальних виробників може зменшитися до десяти. Таку думку висловив Брайан Гу , заступник голови правління китайської компанії Xpeng.
На думку керівника, до цього списку потраплять лише ті компанії, які реалізують понад 3 млн автомобілів на рік. Для порівняння, світовий лідер на ринку Toyota продав у 2022 році близько 10,5 млн авто, Tesla – 1,3 млн, а Xpeng – всього 120,7 тисяч. Однак за результатами 1-го кварталу 2023 року Xpeng займає 12-е місце за обсягами постачання лише серед китайських брендів.
Браян Гу вважає, що з китайських компаній місце на світовому ринку збережуть тільки ті, хто продаватиме більше половини своїх автомобілів за межами домашнього ринку. При цьому торговельна війна між КНР та США суттєво ускладнить життя китайським виробникам, оскільки завадить їм вийти на американський ринок, а крім того, місцеві виробники електромобілів повністю залежать від американських мікрочіпів, постачання яких не передбачається через санкції. Втім, пан Гу впевнений, що якщо санкції справді почнуть впливати на компанію, то не лише Xpeng, а й “вся китайська індустрія знайде рішення”.
В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Leave a Comment