Раніше Mercedes-Benz, Audi, BMW та Porsche вважалися в Китаї символом успіху та процвітання, проте тепер китайські автолюбителі не бачать у них сенсу. У пріоритеті тепер «доморощені герої», причому повністю електричні. 2022 року 25% проданих у КНР автомобілів були електричними. Для порівняння, у США цей показник становив 6%.
Варто зазначити, що понад 80% електромобілів , реалізованих у Піднебесній минулого року, було вироблено місцевими брендами. Китайці вважають, що дизайн автомобілів вітчизняних брендів набагато кращий за західні, та й з технологічної точки зору вони далеко попереду електромобілів з ЄС та США.
У свою чергу, західні автовиробники не в захваті від нової тенденції — вони малювали собі зовсім інші перспективи, коли виходили на китайський авторинок. Компанія Volkswagen, наприклад, настільки стурбована, що найняла два літаки для перевезення керівного складу групи на Шанхайський автосалон . Тим часом VW зміг подвоїти продаж електричного сімейства ID в КНР і вивів на ринок чергову новинку – седан ID.7 .
Що характерно: якщо раніше китайські автовиробники намагалися бронювати виставкові стенди біля таких грандів, як Mercedes-Benz , розраховуючи отримати завдяки такому сусідству більше публіки, то тепер місця для презентацій вибираються за зовсім іншим принципом, незважаючи на іноземні бренди.
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Leave a Comment