Раніше Mercedes-Benz, Audi, BMW та Porsche вважалися в Китаї символом успіху та процвітання, проте тепер китайські автолюбителі не бачать у них сенсу. У пріоритеті тепер «доморощені герої», причому повністю електричні. 2022 року 25% проданих у КНР автомобілів були електричними. Для порівняння, у США цей показник становив 6%.
Варто зазначити, що понад 80% електромобілів , реалізованих у Піднебесній минулого року, було вироблено місцевими брендами. Китайці вважають, що дизайн автомобілів вітчизняних брендів набагато кращий за західні, та й з технологічної точки зору вони далеко попереду електромобілів з ЄС та США.
У свою чергу, західні автовиробники не в захваті від нової тенденції — вони малювали собі зовсім інші перспективи, коли виходили на китайський авторинок. Компанія Volkswagen, наприклад, настільки стурбована, що найняла два літаки для перевезення керівного складу групи на Шанхайський автосалон . Тим часом VW зміг подвоїти продаж електричного сімейства ID в КНР і вивів на ринок чергову новинку – седан ID.7 .
Що характерно: якщо раніше китайські автовиробники намагалися бронювати виставкові стенди біля таких грандів, як Mercedes-Benz , розраховуючи отримати завдяки такому сусідству більше публіки, то тепер місця для презентацій вибираються за зовсім іншим принципом, незважаючи на іноземні бренди.
Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…
Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…
Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…
Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…
Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…
В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…
Leave a Comment