Раніше Mercedes-Benz, Audi, BMW та Porsche вважалися в Китаї символом успіху та процвітання, проте тепер китайські автолюбителі не бачать у них сенсу. У пріоритеті тепер «доморощені герої», причому повністю електричні. 2022 року 25% проданих у КНР автомобілів були електричними. Для порівняння, у США цей показник становив 6%.
Варто зазначити, що понад 80% електромобілів , реалізованих у Піднебесній минулого року, було вироблено місцевими брендами. Китайці вважають, що дизайн автомобілів вітчизняних брендів набагато кращий за західні, та й з технологічної точки зору вони далеко попереду електромобілів з ЄС та США.
У свою чергу, західні автовиробники не в захваті від нової тенденції — вони малювали собі зовсім інші перспективи, коли виходили на китайський авторинок. Компанія Volkswagen, наприклад, настільки стурбована, що найняла два літаки для перевезення керівного складу групи на Шанхайський автосалон . Тим часом VW зміг подвоїти продаж електричного сімейства ID в КНР і вивів на ринок чергову новинку – седан ID.7 .
Що характерно: якщо раніше китайські автовиробники намагалися бронювати виставкові стенди біля таких грандів, як Mercedes-Benz , розраховуючи отримати завдяки такому сусідству більше публіки, то тепер місця для презентацій вибираються за зовсім іншим принципом, незважаючи на іноземні бренди.
З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…
В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…
У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…
Leave a Comment