Раніше Mercedes-Benz, Audi, BMW та Porsche вважалися в Китаї символом успіху та процвітання, проте тепер китайські автолюбителі не бачать у них сенсу. У пріоритеті тепер «доморощені герої», причому повністю електричні. 2022 року 25% проданих у КНР автомобілів були електричними. Для порівняння, у США цей показник становив 6%.
Варто зазначити, що понад 80% електромобілів , реалізованих у Піднебесній минулого року, було вироблено місцевими брендами. Китайці вважають, що дизайн автомобілів вітчизняних брендів набагато кращий за західні, та й з технологічної точки зору вони далеко попереду електромобілів з ЄС та США.
У свою чергу, західні автовиробники не в захваті від нової тенденції — вони малювали собі зовсім інші перспективи, коли виходили на китайський авторинок. Компанія Volkswagen, наприклад, настільки стурбована, що найняла два літаки для перевезення керівного складу групи на Шанхайський автосалон . Тим часом VW зміг подвоїти продаж електричного сімейства ID в КНР і вивів на ринок чергову новинку – седан ID.7 .
Що характерно: якщо раніше китайські автовиробники намагалися бронювати виставкові стенди біля таких грандів, як Mercedes-Benz , розраховуючи отримати завдяки такому сусідству більше публіки, то тепер місця для презентацій вибираються за зовсім іншим принципом, незважаючи на іноземні бренди.
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…
Leave a Comment