Раніше Mercedes-Benz, Audi, BMW та Porsche вважалися в Китаї символом успіху та процвітання, проте тепер китайські автолюбителі не бачать у них сенсу. У пріоритеті тепер «доморощені герої», причому повністю електричні. 2022 року 25% проданих у КНР автомобілів були електричними. Для порівняння, у США цей показник становив 6%.
Варто зазначити, що понад 80% електромобілів , реалізованих у Піднебесній минулого року, було вироблено місцевими брендами. Китайці вважають, що дизайн автомобілів вітчизняних брендів набагато кращий за західні, та й з технологічної точки зору вони далеко попереду електромобілів з ЄС та США.
У свою чергу, західні автовиробники не в захваті від нової тенденції — вони малювали собі зовсім інші перспективи, коли виходили на китайський авторинок. Компанія Volkswagen, наприклад, настільки стурбована, що найняла два літаки для перевезення керівного складу групи на Шанхайський автосалон . Тим часом VW зміг подвоїти продаж електричного сімейства ID в КНР і вивів на ринок чергову новинку – седан ID.7 .
Що характерно: якщо раніше китайські автовиробники намагалися бронювати виставкові стенди біля таких грандів, як Mercedes-Benz , розраховуючи отримати завдяки такому сусідству більше публіки, то тепер місця для презентацій вибираються за зовсім іншим принципом, незважаючи на іноземні бренди.
З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…
Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…
BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…
Коли хтось говорить про електромобілі, існує одна тема, яку намагаються оминати – пробіг. У мережі…
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…
Leave a Comment