Група Stellantis оголосила, що цими тижнями вона завершує випробування електронного палива. Компанія почала тестувати його кілька місяців тому на дизельних та бензинових двигунах з екологічним стандартом Євро-6, перевіряючи їх викиди вихлопних газів, пускову здатність за різних температур, вихідну потужність, надійність компонентів, взаємодію з мастилом та фільтрами, а також паливною системою.
Це важливе дослідження для групи, яка має намір проаналізувати, чи зможуть двигуни, які в даний час знаходяться на дорогах, коли-небудь бути готовими працювати на паливі, виробленому в лабораторії, не зважаючи на це зобов’язання продавати лише 100% електромобілів до кінця десятиліття. .
За словами представників Альянсу, електронне паливо стане ключовою частиною інструментів, які можна використовуватиме скорочення викидів вуглекислого газу найближчими роками. Вироблені без викиду CO2 в атмосферу вони будуть використовуватися в недалекому майбутньому для живлення існуючих бензинових і дизельних двигунів внутрішнього згоряння.
Компанія не вдавалася у подробиці про те, які і скільки типів двигунів вона тестує, проте можна припустити, що серед них є бензинові Fire виробництва FCA та бензиновий PureTech PSA, а також кілька дизельних агрегатів.
Якщо двигуни позитивно відреагують на тести, вони можуть бути офіційно схвалені для використання майбутнього палива, що ефективно продовжить термін служби автомобілів, що знаходяться в даний час на дорогах. Це буде, за оцінками компанії, приблизно 28 мільйонів автомобілів групи.
«Ми подвоюємо зусилля у боротьбі з глобальним потеплінням, тестуючи вуглецево-нейтральне паливо як додаткове рішення для нашого цілісного підходу до знеуглерожування. Наша стратегія електрифікації просувається стійко та динамічно. У той же час нам також необхідно знайти розумні альтернативи для керування викидами CO2 для існуючих 1,3 мільярда автомобілів з ДВЗ», – заявив голова Stellantis Карлос Таварес.
Leave a Comment