Новини

BMW придумала куди подіти старі автомобілі

BMW Group очолює новий проект з державним фінансуванням, який досліджує економіку замкнутого циклу в автомобілебудуванні. Компанія об’єднує зусилля з представниками переробної промисловості, переробників товарів і світу науки, щоб працювати над способами поліпшення якості вторинної сировини, отриманої під час переробки автомобілів з вичерпаним терміном служби. Проєкт реалізується за підтримки Федерального міністерства економіки та боротьби зі зміною клімату Німеччини, яке забезпечило грант у розмірі 6,4 млн євро на технологію “Нові транспортні засоби та системні технології”.

Проект Car2Car фокусується на таких матеріалах, як алюміній, сталь, скло, мідь і пластик. У майбутньому, новаторські методи розбирання та автоматизованого сортування повинні дозволити набагато більшій кількості ресурсів, витягнутих з автомобілів з вичерпаним терміном служби, зробити їх придатними для використання у виробництві нових автомобілів, ніж це було досі. Цей проєкт також охоплює наскрізну оцінку як екологічних, так і економічних наслідків замкнутої переробки досліджуваних матеріалів.

Уве Кьолер, старший віце-президент з розвитку відділу зовнішнього оздоблення та інтер’єру BMW Group: “BMW Group приділяє особливу увагу технологічним інноваціям як рушійній силі більшої стійкості в усіх галузях ланцюжка створення вартості. Сукупність ноу-хау різних партнерів, які беруть участь у цьому проєкті, потенційно може відкрити абсолютно нові способи отримання цінної вторинної сировини. Це дасть змогу зберегти природні ресурси і скоротити викиди вуглецю під час виробництва наших автомобілів”.

BMW Group поставила перед собою мету збільшити частку вторинних матеріалів у нових моделях своїх брендів з приблизно 30 відсотків на даний час до 50 відсотків. Щоб досягти цього, можливість вторинної переробки використовуваних матеріалів вже враховується в процесі проектування нових моделей.

Переосмислення того, як матеріали витягуються з транспортних засобів наприкінці їхнього життєвого циклу, також має ключове значення. Сировина, отримана в результаті переробки, може бути використана в рамках економіки замкнутого циклу тільки в тому разі, якщо вона також відповідає високим стандартам якості, які BMW Group очікує від матеріалів для автомобілів преміум-класу.

BMW Group поставляє 500 автомобілів з вичерпаним терміном служби для цілей проекту. Різноманітні моделі з власного портфоліо – від MINI до автомобілів Rolls-Royce з двигунами внутрішнього згоряння, під’єднувальними гібридними системами і повністю електричними приводами – проходять переробку для створення репрезентативного спектра. Тут партнери по консорціуму шукатимуть потенційні способи поліпшення потоків матеріалів закритих транспортних засобів. Вони мають намір оцінити, як обмеження потоку матеріалів транспортними засобами впливає на якість і чистоту вторинної сировини.

Консорціум Car2Car розробляє оптимальний баланс між процесом розбирання і технологіями після подрібнення з погляду якості, економіки та екології, щоб зберегти якомога більше вартості, спочатку вкладеної у виробництво автомобіля. Сьогоднішні процеси переробки передбачають високий ступінь ручної праці і призводять до втрати чистоти матеріалу, а це означає, що вони економічно вигідні тільки для дуже невеликої кількості компонентів автомобіля.

BMW Group також очолює інший проект консорціуму під назвою Future Sustainable Car Materials (FSCM). Під його керівництвом науково-дослідні інститути і компанії спільно працюють над інноваційними технологічними маршрутами і концепціями матеріалів для сталого використання вторинних матеріалів і скорочення вуглецевого сліду таких сировинних матеріалів, як сталь і алюміній. Використання вторинного алюмінію є яскравим прикладом того, як постійне використання переробленого матеріалу може скоротити викиди парникових газів.

BMW Group також проводить важливу підготовчу роботу, коли йдеться про фактичну утилізацію автомобілів наприкінці їхнього терміну служби. Компанія є єдиним виробником автомобілів, що має власний центр утилізації, який працює з 1994 року. У Центрі утилізації та розбирання в Унтершлайсхаймі неподалік Мюнхена обробляється до 10 000 автомобілів на рік. Результати та рішення, що виникають у результаті цього процесу, не тільки застосовуються всередині компанії, а й стають доступними для всіх учасників галузі переробки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025

Названі 5 автомобілів, які найчастіше викрадають у 2025 році

Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…

26.08.2025

BMW готує серію справжніх позашляховиків Rugged до 2029 року

BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…

26.08.2025