Будівництво бетонних доріг в Україні дадуться важко Україні.
Автошляхи з таким покриттям дорожчі в декілька разів за асфальтобетонні і найголовніше — їх нікому будувати, говорить Gazeta.ua експерт з дорожньої галузі новітніх технологій Лариса Столярова.
“Обладнання для кладки бетону вдвічі дорожче аніж для асфальтобетону. Його треба закуповувати. Хто їх нам будуватиме, не знаю. По-друге, такі дороги дорожчі в експлуатації. Вони потребують більшої уваги, аніж асфальтобетонні. Це як побудувати дім, а утримувати його коштує вдвічі дорожче. Якщо ми збудуємо розкішні дороги, а не будемо їх утримувати, то матимемо те, що є зараз. Наші дороги рухнули, бо за ними не дивились, їх не утримували”, – Лариса Столярова.
Щоб будувати бетонні дороги, слід все прорахувати, аби вони були безпечними.
“Є спеціальні покриття бетону аби дорога мала шорстку поверхню. Робити насічки, поглиблення, щоб стікала вода. Бетонна дорога слизька. Взимку тонкий шар льоду і машини злітатимуть з траси. Бачила як будують бетонні дороги в інших країнах. Це висока культура виробництва і професіоналізму. Там все витримано. Стабілізація бетону 28 днів проходить. Дорога має бути закритою, поки її не збудують. У нас – якщо сьогодні асфальт поклали, то вже завтра по ньому їздить транспорт”.
Видання Automobile Magazine поділилося підсумками тест-драйву потенційного бестселера Dacia. До рук колег потрапив гібридний варіант…
Виробництво Ford Fiesta завершено. Fiesta - найдешевша модель американської компанії на світовому ринку. Однак її…
Міністерство внутрішніх справ України закликає громадян не купувати підроблені водійські посвідчення та нагадує про наслідки…
У квітні українці зареєстрували понад 5,7 тисячі нових легкових авто. У лідерах Toyota, Renault і Volkswagen.…
Сучасні автомобілі оснащуються безліччю корисних опцій, що спрощують водіння і роблять його більш комфортним. Директор…
Компанія Peugeot розкрила плани розширення свого модельного ряду за рахунок збільшення кількості високопродуктивних моделей, натякаючи…
Leave a Comment