Будівництво бетонних доріг в Україні дадуться важко Україні.
Автошляхи з таким покриттям дорожчі в декілька разів за асфальтобетонні і найголовніше — їх нікому будувати, говорить Gazeta.ua експерт з дорожньої галузі новітніх технологій Лариса Столярова.
“Обладнання для кладки бетону вдвічі дорожче аніж для асфальтобетону. Його треба закуповувати. Хто їх нам будуватиме, не знаю. По-друге, такі дороги дорожчі в експлуатації. Вони потребують більшої уваги, аніж асфальтобетонні. Це як побудувати дім, а утримувати його коштує вдвічі дорожче. Якщо ми збудуємо розкішні дороги, а не будемо їх утримувати, то матимемо те, що є зараз. Наші дороги рухнули, бо за ними не дивились, їх не утримували”, – Лариса Столярова.
Щоб будувати бетонні дороги, слід все прорахувати, аби вони були безпечними.
“Є спеціальні покриття бетону аби дорога мала шорстку поверхню. Робити насічки, поглиблення, щоб стікала вода. Бетонна дорога слизька. Взимку тонкий шар льоду і машини злітатимуть з траси. Бачила як будують бетонні дороги в інших країнах. Це висока культура виробництва і професіоналізму. Там все витримано. Стабілізація бетону 28 днів проходить. Дорога має бути закритою, поки її не збудують. У нас – якщо сьогодні асфальт поклали, то вже завтра по ньому їздить транспорт”.
Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…
Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…
Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…
Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…
Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…
Volvo готується до запуску електричного кросовера EX60, який стане важливим кроком у розвитку доступної електромобільності.…
Leave a Comment