Будівництво бетонних доріг в Україні дадуться важко Україні.
Автошляхи з таким покриттям дорожчі в декілька разів за асфальтобетонні і найголовніше — їх нікому будувати, говорить Gazeta.ua експерт з дорожньої галузі новітніх технологій Лариса Столярова.
“Обладнання для кладки бетону вдвічі дорожче аніж для асфальтобетону. Його треба закуповувати. Хто їх нам будуватиме, не знаю. По-друге, такі дороги дорожчі в експлуатації. Вони потребують більшої уваги, аніж асфальтобетонні. Це як побудувати дім, а утримувати його коштує вдвічі дорожче. Якщо ми збудуємо розкішні дороги, а не будемо їх утримувати, то матимемо те, що є зараз. Наші дороги рухнули, бо за ними не дивились, їх не утримували”, – Лариса Столярова.
Щоб будувати бетонні дороги, слід все прорахувати, аби вони були безпечними.
“Є спеціальні покриття бетону аби дорога мала шорстку поверхню. Робити насічки, поглиблення, щоб стікала вода. Бетонна дорога слизька. Взимку тонкий шар льоду і машини злітатимуть з траси. Бачила як будують бетонні дороги в інших країнах. Це висока культура виробництва і професіоналізму. Там все витримано. Стабілізація бетону 28 днів проходить. Дорога має бути закритою, поки її не збудують. У нас – якщо сьогодні асфальт поклали, то вже завтра по ньому їздить транспорт”.
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
У США, у центрі Остіна, вперше помітили безпілотне таксі Tesla Cybercab на звичайних вулицях. Цей…
Кросовери залишаються найбільш популярним сегментом українського авторинку, але не всі моделі відомих брендів демонструють однакову…
Leave a Comment