Як повідомляє агентство Bloomberg, китайські компанії поступово витісняють зі свого авторинку іноземних автовиробників. Згідно зі статистикою, останні два роки частка іномарок на ринку КНР скоротилася з 61% (2020 рік) до 41% (2022 рік). За результатами першого півріччя 2023 року цей показник може трохи збільшитись, оскільки західні компанії почали масово розпродувати свої запаси. За версією аналітиків, до кінця 2023 року частка іноземних автовиробників на ринку КНР все одно виявиться нижчою за 50%.
З переходом Піднебесної на електричний транспорт ситуація для іноземних брендів лише погіршиться. Вже зараз із 2,1 млн проданих за четвертий квартал 2022 року електричних та гібридних автомобілів закордонних марок виявилося лише 405 тисяч, серед них 227,8 тисяч — моделей Tesla. Тобто, на частку західних компаній припало лише 19% усіх реалізацій.
Статистичні дані за початок 2023 року підтверджують цю тенденцію: продаж японських автодилерів у січні—лютому скоротився на 39% порівняно з 2022 роком, а німецьких — на 21%. Тим часом продаж китайського концерну BYD за той же період збільшився більш ніж на 70%.
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Leave a Comment