Як повідомляє агентство Bloomberg, китайські компанії поступово витісняють зі свого авторинку іноземних автовиробників. Згідно зі статистикою, останні два роки частка іномарок на ринку КНР скоротилася з 61% (2020 рік) до 41% (2022 рік). За результатами першого півріччя 2023 року цей показник може трохи збільшитись, оскільки західні компанії почали масово розпродувати свої запаси. За версією аналітиків, до кінця 2023 року частка іноземних автовиробників на ринку КНР все одно виявиться нижчою за 50%.
З переходом Піднебесної на електричний транспорт ситуація для іноземних брендів лише погіршиться. Вже зараз із 2,1 млн проданих за четвертий квартал 2022 року електричних та гібридних автомобілів закордонних марок виявилося лише 405 тисяч, серед них 227,8 тисяч — моделей Tesla. Тобто, на частку західних компаній припало лише 19% усіх реалізацій.
Статистичні дані за початок 2023 року підтверджують цю тенденцію: продаж японських автодилерів у січні—лютому скоротився на 39% порівняно з 2022 роком, а німецьких — на 21%. Тим часом продаж китайського концерну BYD за той же період збільшився більш ніж на 70%.
З платформою Van.EA вдасться чітко розмежувати приватні фургони у люксовому сегменті та комерційні преміум-фургони, пояснили…
Співзасновник компанії Meta Марк Цукерберг представив унікальний автомобіль, який він спроектував спеціально для своєї дружини…
Минулого літа в Мережі почали з'являтися чутки про плани компанії Dacia випустити якийсь комерційний автомобіль,…
Сучасні машини оснащуються спеціальними фільтрами для салону, які здатні захищати від неприємних запахів, пилу. Деякі…
Lexus відроджує пакет Bespoke Build, пропонуючи ще більше можливостей кастомізації для тих, хто хоче більшого…
"Зараз, зараз, час не найкращий [для електромобіля], принаймні, не для суперспортивного автомобіля", - сказав Мор…
Leave a Comment