Як повідомляє агентство Bloomberg, китайські компанії поступово витісняють зі свого авторинку іноземних автовиробників. Згідно зі статистикою, останні два роки частка іномарок на ринку КНР скоротилася з 61% (2020 рік) до 41% (2022 рік). За результатами першого півріччя 2023 року цей показник може трохи збільшитись, оскільки західні компанії почали масово розпродувати свої запаси. За версією аналітиків, до кінця 2023 року частка іноземних автовиробників на ринку КНР все одно виявиться нижчою за 50%.
З переходом Піднебесної на електричний транспорт ситуація для іноземних брендів лише погіршиться. Вже зараз із 2,1 млн проданих за четвертий квартал 2022 року електричних та гібридних автомобілів закордонних марок виявилося лише 405 тисяч, серед них 227,8 тисяч — моделей Tesla. Тобто, на частку західних компаній припало лише 19% усіх реалізацій.
Статистичні дані за початок 2023 року підтверджують цю тенденцію: продаж японських автодилерів у січні—лютому скоротився на 39% порівняно з 2022 роком, а німецьких — на 21%. Тим часом продаж китайського концерну BYD за той же період збільшився більш ніж на 70%.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment