Новини

Назвали основну причину повільного переходу на електромобілі

Share

Перехід автомобільної промисловості на електромобілі почався багато років тому під впливом ряду факторів, у тому числі екологічних проблем, зниження залежності від викопного палива та бажання створювати більш ефективні та економічні автомобілі. Але замість того, щоб забезпечити природний перехід, уряди та адміністрації встановили швидкість, яка ставить під сумнів галузь і може призвести до нестачі сировини у майбутньому.

В останні роки великі автовиробники інвестували мільярди у дослідження та розробки електромобілів. Ці інвестиції включають створення нових акумуляторних технологій, будівництво заводів з виробництва електромобілів і розширення зарядної інфраструктури.

У деяких випадках автовиробники укладали стратегічні альянси з технологічними та енергетичними компаніями, щоб прискорити розробку та виробництво електромобілів. Але в даний час ключовим є забезпечення постачання всього необхідного для виробництва цих автомобілів. А АКБ – головне слабке місце набору.

Це визнав Джим Фарлі, генеральний директор Ford Motor Company, який відзначив стурбованість з приводу постачання сировини, необхідної для виробництва акумуляторів, особливо літію та нікелю.

“Передусім, обмеженням є акумулятори”, – заявив Фарлі. «І літій, і нікель справді є головними товарами, що обмежують».

Американський топ-менеджер також зазначає, що є й інші проблеми, пов’язані з домінуванням Китаю на ринку акумуляторів (70%). І що навіть сирі метали, здобуті в США, часто доводиться відправляти назад до Китаю для переробки, оскільки поза азіатською країною необхідної для цього інфраструктури не існує.

За даними Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), у 2021 році на електромобілі припадало близько 10% усіх продажів автомобілів у світі. До 2030 року BloombergNEF прогнозує, що половина всіх продажів автомобілів у США припадатиме на електромобілі, оскільки вони стимулюватимуться податковими пільгами відповідно до Закону про зниження інфляції (IRA).

Попит на електромобілі продовжує зростати, і, за прогнозами, до 2030 року на дорогах має бути близько 300 мільйонів одиниць, якщо буде досягнуто мети з нульових викидів. Це, звичайно, призведе до значного збільшення попиту на акумулятори, що створить навантаження на глобальні ланцюжки поставок, пов’язані зі здобиччю та переробкою корисних копалин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіїв штрафуватимуть за новими правилами: можна легко втратити права

Після тривалої перерви Україна вирішила повернутися до ідеї штрафів для водіїв. Ця система вже була…

09.05.2024

Експерт розповів про правила налаштування дзеркал в автомобілі для безпечного водіння

Правильне налаштування дзеркал в автомобілі відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки на дорозі, повідомляє видання…

09.05.2024

Представлений перший у світі шестиколісний Rolls-Royce

Нова глава в історії розкоші на колесах була написана малоймовірним пером. Французький тюнер Александр Дантон…

09.05.2024

Bentley переходить на еко-режим: новий гібридний кабріолет виїхав на дороги

Напередодні нового 2025 модельного року Bentley підготувала справжній подарунок для поціновувачів розкішних автомобілів. Новий кабріолет…

09.05.2024

Експерт перерахував основні помилки водіїв, які призводять до поломки кондиціонера в автомобілі

Навіть незважаючи на те, що кондиціонери масово застосовуються в сучасних автомобілях, ряд водіїв не беруть…

09.05.2024

Нові Volkswagen Golf, Passat та Tiguan не відмовляться від ДВЗ і зможуть проїжджати більше чистою електрикою

Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер нещодавно заявив, що попит на електромобілі увійшов у "фазу стагнації"…

09.05.2024