Новини

Назвали основну причину повільного переходу на електромобілі

Перехід автомобільної промисловості на електромобілі почався багато років тому під впливом ряду факторів, у тому числі екологічних проблем, зниження залежності від викопного палива та бажання створювати більш ефективні та економічні автомобілі. Але замість того, щоб забезпечити природний перехід, уряди та адміністрації встановили швидкість, яка ставить під сумнів галузь і може призвести до нестачі сировини у майбутньому.

В останні роки великі автовиробники інвестували мільярди у дослідження та розробки електромобілів. Ці інвестиції включають створення нових акумуляторних технологій, будівництво заводів з виробництва електромобілів і розширення зарядної інфраструктури.

У деяких випадках автовиробники укладали стратегічні альянси з технологічними та енергетичними компаніями, щоб прискорити розробку та виробництво електромобілів. Але в даний час ключовим є забезпечення постачання всього необхідного для виробництва цих автомобілів. А АКБ – головне слабке місце набору.

Це визнав Джим Фарлі, генеральний директор Ford Motor Company, який відзначив стурбованість з приводу постачання сировини, необхідної для виробництва акумуляторів, особливо літію та нікелю.

“Передусім, обмеженням є акумулятори”, – заявив Фарлі. «І літій, і нікель справді є головними товарами, що обмежують».

Американський топ-менеджер також зазначає, що є й інші проблеми, пов’язані з домінуванням Китаю на ринку акумуляторів (70%). І що навіть сирі метали, здобуті в США, часто доводиться відправляти назад до Китаю для переробки, оскільки поза азіатською країною необхідної для цього інфраструктури не існує.

За даними Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), у 2021 році на електромобілі припадало близько 10% усіх продажів автомобілів у світі. До 2030 року BloombergNEF прогнозує, що половина всіх продажів автомобілів у США припадатиме на електромобілі, оскільки вони стимулюватимуться податковими пільгами відповідно до Закону про зниження інфляції (IRA).

Попит на електромобілі продовжує зростати, і, за прогнозами, до 2030 року на дорогах має бути близько 300 мільйонів одиниць, якщо буде досягнуто мети з нульових викидів. Це, звичайно, призведе до значного збільшення попиту на акумулятори, що створить навантаження на глобальні ланцюжки поставок, пов’язані зі здобиччю та переробкою корисних копалин.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найнадійніший спорткар у 2025 році

Новий Chevrolet Corvette, незважаючи на спортивний характер і складну конструкцію, знову довів свою надійність. Згідно…

02.11.2025

Експерти пояснили, чим небезпечна вода в бензобаку та як розпізнати проблему

Якщо в бензобак потрапляє вода, двигун починає працювати нестабільно, а при серйозному забрудненні може взагалі…

02.11.2025

Ілон Маск анонсував «літаючий» Tesla Roadster 2026

В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…

01.11.2025

Що приховує Toyota Camry після 150 тисяч кілометрів пробігу

Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…

01.11.2025

Кіберспорт: новий вид спорту цифрової ери

Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…

01.11.2025

Топ-5 кросоверів, які розчарували у 2025 році

Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…

01.11.2025