Новини

Назвали основну причину повільного переходу на електромобілі

Перехід автомобільної промисловості на електромобілі почався багато років тому під впливом ряду факторів, у тому числі екологічних проблем, зниження залежності від викопного палива та бажання створювати більш ефективні та економічні автомобілі. Але замість того, щоб забезпечити природний перехід, уряди та адміністрації встановили швидкість, яка ставить під сумнів галузь і може призвести до нестачі сировини у майбутньому.

В останні роки великі автовиробники інвестували мільярди у дослідження та розробки електромобілів. Ці інвестиції включають створення нових акумуляторних технологій, будівництво заводів з виробництва електромобілів і розширення зарядної інфраструктури.

У деяких випадках автовиробники укладали стратегічні альянси з технологічними та енергетичними компаніями, щоб прискорити розробку та виробництво електромобілів. Але в даний час ключовим є забезпечення постачання всього необхідного для виробництва цих автомобілів. А АКБ – головне слабке місце набору.

Це визнав Джим Фарлі, генеральний директор Ford Motor Company, який відзначив стурбованість з приводу постачання сировини, необхідної для виробництва акумуляторів, особливо літію та нікелю.

“Передусім, обмеженням є акумулятори”, – заявив Фарлі. «І літій, і нікель справді є головними товарами, що обмежують».

Американський топ-менеджер також зазначає, що є й інші проблеми, пов’язані з домінуванням Китаю на ринку акумуляторів (70%). І що навіть сирі метали, здобуті в США, часто доводиться відправляти назад до Китаю для переробки, оскільки поза азіатською країною необхідної для цього інфраструктури не існує.

За даними Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), у 2021 році на електромобілі припадало близько 10% усіх продажів автомобілів у світі. До 2030 року BloombergNEF прогнозує, що половина всіх продажів автомобілів у США припадатиме на електромобілі, оскільки вони стимулюватимуться податковими пільгами відповідно до Закону про зниження інфляції (IRA).

Попит на електромобілі продовжує зростати, і, за прогнозами, до 2030 року на дорогах має бути близько 300 мільйонів одиниць, якщо буде досягнуто мети з нульових викидів. Це, звичайно, призведе до значного збільшення попиту на акумулятори, що створить навантаження на глобальні ланцюжки поставок, пов’язані зі здобиччю та переробкою корисних копалин.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz збиратиме нові машини зі старих авто

Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…

23.08.2025

Коли патрульна поліція може обмежитися усним зауваженням замість штрафу

В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…

23.08.2025

Доступні електрокари підкорюють покупців у Європі

На європейських дорогах спостерігається справжній бум електромобілів. У другому кварталі року у Західній Європі було…

23.08.2025

Гальмування двигуном: коли варто використовувати і чого уникати

Гальмування двигуном - це техніка уповільнення автомобіля без активного використання гальм, що дозволяє економити паливо,…

23.08.2025

Експерти назвали 5 кросоверів з дуже дорогим обслуговуванням

Покупка бензинового кросовера здається безпечною інвестицією, але не всі моделі однаково надійні. Деякі автомобілі, привабливі…

23.08.2025

Як захистити себе від перевищення повноважень поліції

У повсякденному житті водії часто стикаються з неправомірними діями поліції, і найнадійніший спосіб захистити свої…

23.08.2025