Новини

Компанії Mazda, Toyota, Suzuki та Subaru нарешті об’єднуються

Share

Якщо в Європі (принаймні на даний момент) біопаливо не переконало відмовитися від припинення використання ДВЗ у нових автомобілях у 2035 році, ситуація залишається більш відкритою в Японії, де кілька великих брендів пов’язані з дослідженнями у цій галузі.

До Альянсу «Дослідницька асоціація інновацій біомаси для автомобільного палива нового покоління», заснованого Toyota, Suzuki, Subaru та Daihatsu у липні 2022 року, приєдналася Mazda. Таким чином, виробник підтримає своїх конкурентів у дослідженнях синтетичного палива.

Метою асоціації є створення менш забруднюючих довкілля та більш ефективних видів палива за рахунок використання біомаси та виробництва біоетанолу шляхом «переробки» вуглекислого газу. Тому йдеться не тільки про біопалив (що виробляється з рослинних відходів), а й про знамените електронне паливо, отримане шляхом «уловлювання» CO2 у складному промисловому процесі.

Таким чином, виробники бачать новий спосіб досягнення вуглецевої нейтральності, продовжуючи при цьому свої зусилля в галузі електромобілів. Робота, розпочата минулого року, привела до угоди з містом Окума у ​​префектурі Фукусіма про будівництво кількох заводів.

Продовжуючи електрифікацію, Mazda та інші бренди шукатимуть інші способи досягнення вуглецевої нейтральності.

Прихід Mazda до цього Альянсу не є несподіванкою, тим більше, що наприкінці 2021 року бренд вже об’єднав зусилля з Toyota, Subaru, Kawasaki та Yamaha, щоб висловити бажання знайти рішення, що дозволяють економити на розробці ДВС. Зі свого боку, Toyota вже деякий час працює над проектами паливних елементів та водневих двигунів, а Mazda розробила двигун 1.5 SkyActive-D, який працює на біодизелі, для Mazda2, яка брала участь у гонках Super Taikyu.

У Європі перевага надається електриці, але Німеччина домоглася, щоб Європа вивчала текст, що дає змогу розглянути можливість продажу автомобілів, які використовують синтетичне паливо, з 2035 року. Текст має бути запропонований до осені 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025