Новини

Компанії Mazda, Toyota, Suzuki та Subaru нарешті об’єднуються

Share

Якщо в Європі (принаймні на даний момент) біопаливо не переконало відмовитися від припинення використання ДВЗ у нових автомобілях у 2035 році, ситуація залишається більш відкритою в Японії, де кілька великих брендів пов’язані з дослідженнями у цій галузі.

До Альянсу «Дослідницька асоціація інновацій біомаси для автомобільного палива нового покоління», заснованого Toyota, Suzuki, Subaru та Daihatsu у липні 2022 року, приєдналася Mazda. Таким чином, виробник підтримає своїх конкурентів у дослідженнях синтетичного палива.

Метою асоціації є створення менш забруднюючих довкілля та більш ефективних видів палива за рахунок використання біомаси та виробництва біоетанолу шляхом «переробки» вуглекислого газу. Тому йдеться не тільки про біопалив (що виробляється з рослинних відходів), а й про знамените електронне паливо, отримане шляхом «уловлювання» CO2 у складному промисловому процесі.

Таким чином, виробники бачать новий спосіб досягнення вуглецевої нейтральності, продовжуючи при цьому свої зусилля в галузі електромобілів. Робота, розпочата минулого року, привела до угоди з містом Окума у ​​префектурі Фукусіма про будівництво кількох заводів.

Продовжуючи електрифікацію, Mazda та інші бренди шукатимуть інші способи досягнення вуглецевої нейтральності.

Прихід Mazda до цього Альянсу не є несподіванкою, тим більше, що наприкінці 2021 року бренд вже об’єднав зусилля з Toyota, Subaru, Kawasaki та Yamaha, щоб висловити бажання знайти рішення, що дозволяють економити на розробці ДВС. Зі свого боку, Toyota вже деякий час працює над проектами паливних елементів та водневих двигунів, а Mazda розробила двигун 1.5 SkyActive-D, який працює на біодизелі, для Mazda2, яка брала участь у гонках Super Taikyu.

У Європі перевага надається електриці, але Німеччина домоглася, щоб Європа вивчала текст, що дає змогу розглянути можливість продажу автомобілів, які використовують синтетичне паливо, з 2035 року. Текст має бути запропонований до осені 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan, попри труднощі, анонсував сім нових моделей

Nissan, що терпить лихо, анонсував сім нових моделей. На щорічній прес-конференції було оголошено, що партнерство…

16.02.2025

Що робити, якщо проколоті відразу два колеса

Багато хто стикався з проколом автомобільної шини. Зазвичай ця проблема вирішується за допомогою запаски, яка…

16.02.2025

General Motors розробила новий складний стіл для багажника автомобілів

Компанія GM подала патент на нову систему складного столу, який інтегрується у багажник автомобілів. Це…

16.02.2025

Розкрито потужний електричний позашляховик Jeep Recon

Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…

16.02.2025

Перші власники Ford Mustang GTD не зможуть перепродати його протягом двох років

Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…

16.02.2025

Новий прототип BMW VDX: агресивний дизайн та передові технології

За кілька годин до офіційної презентації прототипу BMW Vision Driving Experience в інтернет вибігли фотографії…

16.02.2025