Новини

Компанії Mazda, Toyota, Suzuki та Subaru нарешті об’єднуються

Share

Якщо в Європі (принаймні на даний момент) біопаливо не переконало відмовитися від припинення використання ДВЗ у нових автомобілях у 2035 році, ситуація залишається більш відкритою в Японії, де кілька великих брендів пов’язані з дослідженнями у цій галузі.

До Альянсу «Дослідницька асоціація інновацій біомаси для автомобільного палива нового покоління», заснованого Toyota, Suzuki, Subaru та Daihatsu у липні 2022 року, приєдналася Mazda. Таким чином, виробник підтримає своїх конкурентів у дослідженнях синтетичного палива.

Метою асоціації є створення менш забруднюючих довкілля та більш ефективних видів палива за рахунок використання біомаси та виробництва біоетанолу шляхом «переробки» вуглекислого газу. Тому йдеться не тільки про біопалив (що виробляється з рослинних відходів), а й про знамените електронне паливо, отримане шляхом «уловлювання» CO2 у складному промисловому процесі.

Таким чином, виробники бачать новий спосіб досягнення вуглецевої нейтральності, продовжуючи при цьому свої зусилля в галузі електромобілів. Робота, розпочата минулого року, привела до угоди з містом Окума у ​​префектурі Фукусіма про будівництво кількох заводів.

Продовжуючи електрифікацію, Mazda та інші бренди шукатимуть інші способи досягнення вуглецевої нейтральності.

Прихід Mazda до цього Альянсу не є несподіванкою, тим більше, що наприкінці 2021 року бренд вже об’єднав зусилля з Toyota, Subaru, Kawasaki та Yamaha, щоб висловити бажання знайти рішення, що дозволяють економити на розробці ДВС. Зі свого боку, Toyota вже деякий час працює над проектами паливних елементів та водневих двигунів, а Mazda розробила двигун 1.5 SkyActive-D, який працює на біодизелі, для Mazda2, яка брала участь у гонках Super Taikyu.

У Європі перевага надається електриці, але Німеччина домоглася, щоб Європа вивчала текст, що дає змогу розглянути можливість продажу автомобілів, які використовують синтетичне паливо, з 2035 року. Текст має бути запропонований до осені 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ford зупиняє виробництво нових електромобілів

Хоча електричний Ford Explorer був представлений у березні 2023 року, виробництво стартувало лише у червні…

13.11.2024

Названо китайські авто, якими найбільше задоволені самі китайці

Шанхайське відділення американського агентства JD Power, яке займається складанням рейтингів якості товарів, представило свій звіт…

13.11.2024

Названо найненадійніші електромобілі у 2024 році

Журналісти "WhatCar" разом з експертами "MotorEasy" провели опитування серед власників електричних авто у віці до…

13.11.2024

Експерти розповіли, що водіям категорично не можна робити на АЗС

На АЗС курити дуже небезпечно через високий ризик загоряння. Навіть маленька іскра від запальнички чи…

13.11.2024

Xiaomi встановила світовий рекорд за швидкістю виробництва автомобілів

Засновник Xiaomi Лей Цзюнь оголосив, що їм вдалося встановити світовий рекорд за швидкістю випуску автомобілів…

13.11.2024

Hyundai готується до дебюту оновленого автомобіля Nexo на водні

На жаль, водневі автомобілі поки що не стали популярними, проте деякі компанії продовжують інвестувати в…

13.11.2024