Новини

Компанії Mazda, Toyota, Suzuki та Subaru нарешті об’єднуються

Share

Якщо в Європі (принаймні на даний момент) біопаливо не переконало відмовитися від припинення використання ДВЗ у нових автомобілях у 2035 році, ситуація залишається більш відкритою в Японії, де кілька великих брендів пов’язані з дослідженнями у цій галузі.

До Альянсу «Дослідницька асоціація інновацій біомаси для автомобільного палива нового покоління», заснованого Toyota, Suzuki, Subaru та Daihatsu у липні 2022 року, приєдналася Mazda. Таким чином, виробник підтримає своїх конкурентів у дослідженнях синтетичного палива.

Метою асоціації є створення менш забруднюючих довкілля та більш ефективних видів палива за рахунок використання біомаси та виробництва біоетанолу шляхом «переробки» вуглекислого газу. Тому йдеться не тільки про біопалив (що виробляється з рослинних відходів), а й про знамените електронне паливо, отримане шляхом «уловлювання» CO2 у складному промисловому процесі.

Таким чином, виробники бачать новий спосіб досягнення вуглецевої нейтральності, продовжуючи при цьому свої зусилля в галузі електромобілів. Робота, розпочата минулого року, привела до угоди з містом Окума у ​​префектурі Фукусіма про будівництво кількох заводів.

Продовжуючи електрифікацію, Mazda та інші бренди шукатимуть інші способи досягнення вуглецевої нейтральності.

Прихід Mazda до цього Альянсу не є несподіванкою, тим більше, що наприкінці 2021 року бренд вже об’єднав зусилля з Toyota, Subaru, Kawasaki та Yamaha, щоб висловити бажання знайти рішення, що дозволяють економити на розробці ДВС. Зі свого боку, Toyota вже деякий час працює над проектами паливних елементів та водневих двигунів, а Mazda розробила двигун 1.5 SkyActive-D, який працює на біодизелі, для Mazda2, яка брала участь у гонках Super Taikyu.

У Європі перевага надається електриці, але Німеччина домоглася, щоб Європа вивчала текст, що дає змогу розглянути можливість продажу автомобілів, які використовують синтетичне паливо, з 2035 року. Текст має бути запропонований до осені 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні з 1 липня техогляд автомобілів проходитиме з обов’язковою відеофіксацією

З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…

15.06.2025

Колір має значення: які машини найменше втрачають у вартості

Аналіз, проведений компанією iSeeCars, виявив цікаву закономірність: машини, пофарбовані в яскраві та незвичайні кольори, зберігають…

15.06.2025

Volkswagen відродить Touran у вигляді електромобіля (ФОТО)

Volkswagen готує мінівен із хитрими дверима для суперництва із Zeekr. Британський Autocar з'ясував, що автовиробник…

15.06.2025

В Україні хочуть ввести медогляди для водіїв віком від 65 років

У Верховній Раді готуються серйозні зміни, що можуть торкнутися всіх водіїв поважного віку. Йдеться про…

15.06.2025

Який тиск у шинах вважається оптимальним і чим загрожують помилки

Кожен водій знає: правильний тиск у шинах — це основа безпечного та комфортного керування автомобілем.…

15.06.2025

Tesla оновила Model S та Model X: новий дизайн, покращена підвіска і адаптивні фари

За інформацією Carscoops, наразі Model S і Model X складають менше ніж 5% від загальних…

14.06.2025