Новини

Компанії Mazda, Toyota, Suzuki та Subaru нарешті об’єднуються

Якщо в Європі (принаймні на даний момент) біопаливо не переконало відмовитися від припинення використання ДВЗ у нових автомобілях у 2035 році, ситуація залишається більш відкритою в Японії, де кілька великих брендів пов’язані з дослідженнями у цій галузі.

До Альянсу «Дослідницька асоціація інновацій біомаси для автомобільного палива нового покоління», заснованого Toyota, Suzuki, Subaru та Daihatsu у липні 2022 року, приєдналася Mazda. Таким чином, виробник підтримає своїх конкурентів у дослідженнях синтетичного палива.

Метою асоціації є створення менш забруднюючих довкілля та більш ефективних видів палива за рахунок використання біомаси та виробництва біоетанолу шляхом «переробки» вуглекислого газу. Тому йдеться не тільки про біопалив (що виробляється з рослинних відходів), а й про знамените електронне паливо, отримане шляхом «уловлювання» CO2 у складному промисловому процесі.

Таким чином, виробники бачать новий спосіб досягнення вуглецевої нейтральності, продовжуючи при цьому свої зусилля в галузі електромобілів. Робота, розпочата минулого року, привела до угоди з містом Окума у ​​префектурі Фукусіма про будівництво кількох заводів.

Продовжуючи електрифікацію, Mazda та інші бренди шукатимуть інші способи досягнення вуглецевої нейтральності.

Прихід Mazda до цього Альянсу не є несподіванкою, тим більше, що наприкінці 2021 року бренд вже об’єднав зусилля з Toyota, Subaru, Kawasaki та Yamaha, щоб висловити бажання знайти рішення, що дозволяють економити на розробці ДВС. Зі свого боку, Toyota вже деякий час працює над проектами паливних елементів та водневих двигунів, а Mazda розробила двигун 1.5 SkyActive-D, який працює на біодизелі, для Mazda2, яка брала участь у гонках Super Taikyu.

У Європі перевага надається електриці, але Німеччина домоглася, щоб Європа вивчала текст, що дає змогу розглянути можливість продажу автомобілів, які використовують синтетичне паливо, з 2035 року. Текст має бути запропонований до осені 2024 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025