XM – перша модель, розроблена виключно підрозділом BMW M з часів знаменитого суперкара M1 , і, якщо не зважати на його спірний зовнішній вигляд, він досить солідний. Bimmer Today зазначає, що для того, щоб зробити XM привабливим для китайського ринку, у розробці знаходиться нова базова версія, що отримала назву XM 50e .
Bimmer Today зазначає, що шестициліндровий двигун працюватиме в парі з електромотором, а сумарна віддача становитиме близько 571 к.с. потужності, як у BMW M760e . Для порівняння, стандартний XM з 4,4-літровим V8 з подвійним турбонаддувом розвиває потужність 653 к.с.
Крім зменшення потужності, якої все одно досить більшості потенційних покупців кросовера, XM 50e споживає менше палива: очікується, що його витрата становитиме лише 2 л/100 км у комбінованому циклі, частково завдяки тому, що він зможе проїхати цілих 80 км лише на електротязі. Він також важитиме трохи менше, ніж модель з V8, хоча на динаміці це не позначиться.
Поки невідомо, чи BMW продаватиме XM 50e на ринках за межами Китаю, таких як Європа, США чи Близький Схід.
Зараз у Верховній Раді розглядають законопроєкт №8082, який може призвести до деяких важливих змін для…
Розумію, скільки різних думок можуть виникнути в коментарях з цього приводу, адже тема двигунів настільки…
Узимку автомобілі зазнають серйозного впливу дорожніх реагентів, які використовують для боротьби з льодом і снігом.…
Водіння в зимовий період має свої особливості та водії повинні бути готові до них, щоб…
Захист двигуна взимку - важливе завдання, оскільки холодні температури можуть негативно позначитися на роботі автомобіля.…
Volkswagen розкрив базовий Teramont нового покоління. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії та характеристики…
Leave a Comment