XM – перша модель, розроблена виключно підрозділом BMW M з часів знаменитого суперкара M1 , і, якщо не зважати на його спірний зовнішній вигляд, він досить солідний. Bimmer Today зазначає, що для того, щоб зробити XM привабливим для китайського ринку, у розробці знаходиться нова базова версія, що отримала назву XM 50e .
Bimmer Today зазначає, що шестициліндровий двигун працюватиме в парі з електромотором, а сумарна віддача становитиме близько 571 к.с. потужності, як у BMW M760e . Для порівняння, стандартний XM з 4,4-літровим V8 з подвійним турбонаддувом розвиває потужність 653 к.с.
Крім зменшення потужності, якої все одно досить більшості потенційних покупців кросовера, XM 50e споживає менше палива: очікується, що його витрата становитиме лише 2 л/100 км у комбінованому циклі, частково завдяки тому, що він зможе проїхати цілих 80 км лише на електротязі. Він також важитиме трохи менше, ніж модель з V8, хоча на динаміці це не позначиться.
Поки невідомо, чи BMW продаватиме XM 50e на ринках за межами Китаю, таких як Європа, США чи Близький Схід.
Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…
Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…
Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…
Технічне обслуговування автомобіля – це не тільки планові перевірки. Ця процедура вимагає особливої уваги та…
Toyota готується до одного з найбільших і найдорожчих відгуків у своїй історії. Дилерські центри компанії…
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Leave a Comment