Ford Motor Co. очікує, що цьогоріч її бізнес із виробництва електромобілів втратить 3 мільярди доларів, навіть попри те, що компанія прогнозує збільшення прибутку від операцій із двигунами внутрішнього споживання та екологічних автомобілів.
У четвер автовиробник прогнозував, що збитки від його підрозділу електромобілів під назвою Model e збільшаться майже на 50 відсотків у 2023 році з 2,1 мільярда доларів торік, оскільки він продовжує інвестувати у збільшення виробництва та розробку продуктів наступного покоління на спеціальній платформі для електромобілів. Ford заявив, що очікує в цьому році прибуток до вирахування відсотків і податків у розмірі близько 7 мільярдів доларів для Ford Blue, його бізнес-підрозділу з виробництва двигунів внутрішнього згоряння, і близько 6 мільярдів доларів для Ford Pro, його комерційного підрозділу.
Ці підрозділи принесли 6,8 млрд доларів і 3,2 млрд доларів у 2022 році відповідно. Загалом компанія опублікувала скоригований прибуток EBIT у розмірі 10,4 млрд доларів і чистий збиток у розмірі 2 млрд доларів.
Аналітики та інвестори вже давно припускають, що традиційний бізнес компанії з виробництва автомобілів з бензиновим двигуном приносить прибуток і допомагає фінансувати інвестиції в електромобілі та інші підприємства в галузі мобільності.
Але в четвер Ford вперше оприлюднив результати трьох підрозділів, створених у рамках реорганізації всієї компанії у 2022 році, оскільки він змінює свій метод фінансової звітності. Новий спосіб звітності більше не деталізує, як компанія працювала в різних регіонах світу, таких як Північна Америка, Європа і Китай.
Ford у четвер підтвердив цільові показники на 2023 рік у розмірі від 9 до 11 мільярдів доларів скоригованого EBIT і близько 6 мільярдів доларів скоригованого вільного грошового потоку. Він також заявив, що, як і раніше, впевнений у своїх прогнозах, що до кінця 2026 року маржа EBIT складе 8 відсотків для Model e і 10 відсотків для всієї компанії.
Пізніше в четвер вранці Ford під час телефонної розмови з інвесторами планував розповісти про те, як він досягне 8-відсоткового цільового показника EBIT Model e, і надати більш детальну інформацію про те, як кожен підрозділ працював у кожному кварталі 2022 року.
“Ford Model e – це стартап із виробництва електромобілів усередині Ford”, – заявив топ-менеджер марки. “Як усім відомо, стартапи EV втрачають гроші, інвестуючи в можливості, розвиваючи знання, збільшуючи обсяги і збільшуючи частку”.
За його словами, цього року втрати збільшаться через те, що гроші витрачаються на будівництво виробничих комплексів у Теннессі та Кентуккі, а також на розробку альтернативних хімічних елементів для акумуляторів.
Проте Лоулер сказав, що до кінця цього року Ford “наблизиться до беззбитковості за вкладами” щодо електромобілів. Автовиробник розраховує досягти виробничої потужності в 600 000 електромобілів на рік до кінця цього року і зможе випускати 2 мільйони електромобілів на рік до 2026 року.
Новий Volkswagen Transporter T7 вийшов на ринок Європи до 75-річчя моделі. Комерційна версія доступна в…
Навчання водінню є важливим у будь-якому віці, оскільки навіть досвідчені водії можуть мати звички, які…
Renault зробила свою інноваційну систему пожежогасіння доступною для всіх. Компанія безкоштовно дозволила використовувати технологію Fireman…
Tesla Cybertruck офіційно визнано одним із найбезпечніших автомобілів 2025 року. Національне управління безпекою руху США (NHTSA)…
Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…
Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…
Leave a Comment