Toyota відома своєю синергією на деяких ринках по всьому світу, включаючи Індонезію, де автовиробник щойно випустив Agya другого покоління. Міський автомобіль майже повністю розділяє свій дизайн та основу з Daihatsu Ayla та Perodua Axia, хоча це єдиний автомобіль, доступний у версії GR Sport з агресивним стилем та модернізованим шасі.
Візуально Toyota Agya намагається відрізнитися від споріднених Daihatsu і Perodua, які, за загальним визнанням, більше схожі один на одного. Це досягається за рахунок переробленого бампера з величезною решіткою радіатора, оточеною спортивними штучними повітрозабірниками і трохи іншими фарами. Крім того, версія GR Sport вирізняється агресивнішим обвісом, включно з великими штучними повітрозабірниками та аеродинамічними розширеннями на бамперах і бічних порогах у поєднанні з 15-дюймовими легкосплавними дисками.
Toyota Agya заснована на новій глобальній архітектурі Daihatsu (DNGA) і має довжину 3760 мм, ширину 1665 мм і висоту 1550 мм з колісною базою 2525 мм. Це робить його на 60 мм довшим, ніж Toyota Aygo X для ЄС, і на цілих 180 мм коротшим, ніж Toyota Yaris для глобального ринку.
Під капотом знаходиться безнаддувний 1,2-літровий трициліндровий бензиновий двигун Dual VVT-i потужністю 87 к.с. і крутним моментом 113 Нм. Це єдина доступна установка для Toyota, хоча Daihatsu і Perodua також поставляються з менш потужним 1,0-літровим двигуном. Установка може бути з’єднана або з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач, або з автоматичною коробкою передач CVT, передаючи потужність на передню вісь. Комплектація GR Sport не отримує жодних поліпшень продуктивності порівняно з молодшими комплектаціями, але виграє від більш спортивного налаштування підвіски, що поєднується з агресивним зовнішнім виглядом і більш щедрим обладнанням.
Говорячи про обладнання, Agya GR Sport має світлодіодні фари, підрульові пелюстки для імітації передач варіатора, 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, значок GR (сидіння, шкіряне кермо та бокові пороги), червону стрічку, камеру заднього виду, задній парктронік, бездротову зарядну панель, дзеркала, що складаються, з електроприводом, відеореєстратор та “преміальний вихлоп”, який, ймовірно, змусить його звучати дорожче, ніж моделі цього класу. Однак не очікуйте жодних ADAS, оскільки комплект безпеки значною мірою обмежений парою подушок безпеки.
Toyota Agya вже доступна для замовлення за ціною від 167 900 000 індонезійських рупій (10 892 доларів США), хоча флагман GR Sport продається за 237 500 000 індонезійських рупій (15 406 доларів США).
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Leave a Comment