Новини

Toyota продаватиме бюджетну модель під новим брендом

Share

Toyota відома своєю синергією на деяких ринках по всьому світу, включаючи Індонезію, де автовиробник щойно випустив Agya другого покоління. Міський автомобіль майже повністю розділяє свій дизайн та основу з Daihatsu Ayla та Perodua Axia, хоча це єдиний автомобіль, доступний у версії GR Sport з агресивним стилем та модернізованим шасі.

Візуально Toyota Agya намагається відрізнитися від споріднених Daihatsu і Perodua, які, за загальним визнанням, більше схожі один на одного. Це досягається за рахунок переробленого бампера з величезною решіткою радіатора, оточеною спортивними штучними повітрозабірниками і трохи іншими фарами. Крім того, версія GR Sport вирізняється агресивнішим обвісом, включно з великими штучними повітрозабірниками та аеродинамічними розширеннями на бамперах і бічних порогах у поєднанні з 15-дюймовими легкосплавними дисками.

Toyota Agya заснована на новій глобальній архітектурі Daihatsu (DNGA) і має довжину 3760 мм, ширину 1665 мм і висоту 1550 мм з колісною базою 2525 мм. Це робить його на 60 мм довшим, ніж Toyota Aygo X для ЄС, і на цілих 180 мм коротшим, ніж Toyota Yaris для глобального ринку.

Під капотом знаходиться безнаддувний 1,2-літровий трициліндровий бензиновий двигун Dual VVT-i потужністю 87 к.с. і крутним моментом 113 Нм. Це єдина доступна установка для Toyota, хоча Daihatsu і Perodua також поставляються з менш потужним 1,0-літровим двигуном. Установка може бути з’єднана або з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач, або з автоматичною коробкою передач CVT, передаючи потужність на передню вісь. Комплектація GR Sport не отримує жодних поліпшень продуктивності порівняно з молодшими комплектаціями, але виграє від більш спортивного налаштування підвіски, що поєднується з агресивним зовнішнім виглядом і більш щедрим обладнанням.

Говорячи про обладнання, Agya GR Sport має світлодіодні фари, підрульові пелюстки для імітації передач варіатора, 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, значок GR (сидіння, шкіряне кермо та бокові пороги), червону стрічку, камеру заднього виду, задній парктронік, бездротову зарядну панель, дзеркала, що складаються, з електроприводом, відеореєстратор та “преміальний вихлоп”, який, ймовірно, змусить його звучати дорожче, ніж моделі цього класу. Однак не очікуйте жодних ADAS, оскільки комплект безпеки значною мірою обмежений парою подушок безпеки.

Toyota Agya вже доступна для замовлення за ціною від 167 900 000 індонезійських рупій (10 892 доларів США), хоча флагман GR Sport продається за 237 500 000 індонезійських рупій (15 406 доларів США).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Автоюрист назвав типові помилки водіїв при спілкуванні з поліцією

У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…

30.06.2025

ТОП-5 авто, які проїдуть пів мільйона без капремонту

У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…

30.06.2025

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025