Новини

Toyota продаватиме бюджетну модель під новим брендом

Share

Toyota відома своєю синергією на деяких ринках по всьому світу, включаючи Індонезію, де автовиробник щойно випустив Agya другого покоління. Міський автомобіль майже повністю розділяє свій дизайн та основу з Daihatsu Ayla та Perodua Axia, хоча це єдиний автомобіль, доступний у версії GR Sport з агресивним стилем та модернізованим шасі.

Візуально Toyota Agya намагається відрізнитися від споріднених Daihatsu і Perodua, які, за загальним визнанням, більше схожі один на одного. Це досягається за рахунок переробленого бампера з величезною решіткою радіатора, оточеною спортивними штучними повітрозабірниками і трохи іншими фарами. Крім того, версія GR Sport вирізняється агресивнішим обвісом, включно з великими штучними повітрозабірниками та аеродинамічними розширеннями на бамперах і бічних порогах у поєднанні з 15-дюймовими легкосплавними дисками.

Toyota Agya заснована на новій глобальній архітектурі Daihatsu (DNGA) і має довжину 3760 мм, ширину 1665 мм і висоту 1550 мм з колісною базою 2525 мм. Це робить його на 60 мм довшим, ніж Toyota Aygo X для ЄС, і на цілих 180 мм коротшим, ніж Toyota Yaris для глобального ринку.

Під капотом знаходиться безнаддувний 1,2-літровий трициліндровий бензиновий двигун Dual VVT-i потужністю 87 к.с. і крутним моментом 113 Нм. Це єдина доступна установка для Toyota, хоча Daihatsu і Perodua також поставляються з менш потужним 1,0-літровим двигуном. Установка може бути з’єднана або з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач, або з автоматичною коробкою передач CVT, передаючи потужність на передню вісь. Комплектація GR Sport не отримує жодних поліпшень продуктивності порівняно з молодшими комплектаціями, але виграє від більш спортивного налаштування підвіски, що поєднується з агресивним зовнішнім виглядом і більш щедрим обладнанням.

Говорячи про обладнання, Agya GR Sport має світлодіодні фари, підрульові пелюстки для імітації передач варіатора, 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, значок GR (сидіння, шкіряне кермо та бокові пороги), червону стрічку, камеру заднього виду, задній парктронік, бездротову зарядну панель, дзеркала, що складаються, з електроприводом, відеореєстратор та “преміальний вихлоп”, який, ймовірно, змусить його звучати дорожче, ніж моделі цього класу. Однак не очікуйте жодних ADAS, оскільки комплект безпеки значною мірою обмежений парою подушок безпеки.

Toyota Agya вже доступна для замовлення за ціною від 167 900 000 індонезійських рупій (10 892 доларів США), хоча флагман GR Sport продається за 237 500 000 індонезійських рупій (15 406 доларів США).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Honda інвестує 61 мільярд євро у розвиток електромобілів

Honda зобов'язується прискорити свій перехід на ринок електромобілів. Компанія оголосила про значні інвестиції у розмірі…

20.05.2024

Підтверджено гібридний двигун V8 для наступника Lamborghini Huracan

Lamborghini підтвердила, що наступник Huracan отримає новий 4,0-літровий V8 з двома турбінами та 10 000…

20.05.2024

Ford планує зробити свої автомобілі легшими

З роками люди схильні набирати вагу, і те саме відбувається в автомобільній індустрії, де машини…

20.05.2024

Автоексперт розповів чому не завжди можна економити на паливі

Вже з червня в Україні почне функціонувати централізована електронна система - Реєстр військовозобов'язаних "Оберіг" –…

20.05.2024

Гібридний Hyundai Santa Fe 2024 року надійде у продаж за ціною близько 37 тис. доларів

В Австралії стартували продажі гібридного Hyundai Santa Fe 2024 року з ціною від 37 213 доларів.…

20.05.2024

Автоексперт розповів чому не завжди можна економити на паливі

Скотті Кілмер, Американський Автомеханік з 56-річним стажем, розповів про економію автомобілістів на паливі. У зв'язку…

20.05.2024