Новини

Toyota продаватиме бюджетну модель під новим брендом

Share

Toyota відома своєю синергією на деяких ринках по всьому світу, включаючи Індонезію, де автовиробник щойно випустив Agya другого покоління. Міський автомобіль майже повністю розділяє свій дизайн та основу з Daihatsu Ayla та Perodua Axia, хоча це єдиний автомобіль, доступний у версії GR Sport з агресивним стилем та модернізованим шасі.

Візуально Toyota Agya намагається відрізнитися від споріднених Daihatsu і Perodua, які, за загальним визнанням, більше схожі один на одного. Це досягається за рахунок переробленого бампера з величезною решіткою радіатора, оточеною спортивними штучними повітрозабірниками і трохи іншими фарами. Крім того, версія GR Sport вирізняється агресивнішим обвісом, включно з великими штучними повітрозабірниками та аеродинамічними розширеннями на бамперах і бічних порогах у поєднанні з 15-дюймовими легкосплавними дисками.

Toyota Agya заснована на новій глобальній архітектурі Daihatsu (DNGA) і має довжину 3760 мм, ширину 1665 мм і висоту 1550 мм з колісною базою 2525 мм. Це робить його на 60 мм довшим, ніж Toyota Aygo X для ЄС, і на цілих 180 мм коротшим, ніж Toyota Yaris для глобального ринку.

Під капотом знаходиться безнаддувний 1,2-літровий трициліндровий бензиновий двигун Dual VVT-i потужністю 87 к.с. і крутним моментом 113 Нм. Це єдина доступна установка для Toyota, хоча Daihatsu і Perodua також поставляються з менш потужним 1,0-літровим двигуном. Установка може бути з’єднана або з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач, або з автоматичною коробкою передач CVT, передаючи потужність на передню вісь. Комплектація GR Sport не отримує жодних поліпшень продуктивності порівняно з молодшими комплектаціями, але виграє від більш спортивного налаштування підвіски, що поєднується з агресивним зовнішнім виглядом і більш щедрим обладнанням.

Говорячи про обладнання, Agya GR Sport має світлодіодні фари, підрульові пелюстки для імітації передач варіатора, 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, значок GR (сидіння, шкіряне кермо та бокові пороги), червону стрічку, камеру заднього виду, задній парктронік, бездротову зарядну панель, дзеркала, що складаються, з електроприводом, відеореєстратор та “преміальний вихлоп”, який, ймовірно, змусить його звучати дорожче, ніж моделі цього класу. Однак не очікуйте жодних ADAS, оскільки комплект безпеки значною мірою обмежений парою подушок безпеки.

Toyota Agya вже доступна для замовлення за ціною від 167 900 000 індонезійських рупій (10 892 доларів США), хоча флагман GR Sport продається за 237 500 000 індонезійських рупій (15 406 доларів США).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025