На українському ринку з’явилися пропозиції з купівлі дизельного пального, яке було доставлено до одного з дунайських терміналів танкером Gen. Polad Hashimov на початку березня. Як свідчить сервіс відстеження суден Marine Traffic, судно вирушило з грузинського порту «Батумі» наприкінці лютого.
Власник пального заявляє, що пальне вироблене на НПЗ Туркменбаші, проте трейдери, що ознайомилися з наданими результатами дослідження, вказують на можливе російське походження ресурсу.
«Показники дистиляції не дуже схожі на туркменські. У туркменського дизпального дистиляція при 350°С ніколи не перевищує 95%», — розповідає трейдер, який має досвід постачань зокрема й туркменських нафтопродуктів в Україну.
Також викликають питання температурні показники дизпального. Згідно з паспортом, продукт має температуру фільтрації -20°С і температуру застигання -30°С. Теоретично такі показники можна технічно отримати після додавання до туркменського продукту депресорної присадки. Разом із тим, згідно з грузинським законодавством, додавання присадок і компонентів до нафтопродуктів на терміналах заборонено.
Учасники ринку припускають, що продукт із танкера Gen. Polad Hashimov, найімовірніше, має російське походження.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment