Немає сумнівів, що Tesla викликає фурор у всьому світі. Бренд на чолі з Ілоном Маском зарекомендував себе на ринку електромобілів лише з чотирма моделями, лідируючи з продажу при дуже агресивній ціновій політиці.
Стратегія Tesla щодо зниження цін і чинення тиску на конкурентів має серйозні наслідки для європейських брендів, які не тільки змушені знижувати ціни, щоб дати відсіч на переважній більшості світових ринків, на яких вони присутні. Чотири моделі знизили ціни в Китаї, США та Європі, завойовуючи все більше покупців.
Tesla перебуває на шляху до того, щоб побити всі виробничі рекорди. І кількість одиниць, вироблених наприкінці року, дуже важлива для брендів, які постійно борються за те, щоб бути першими у світі. BMW, Mercedes і Toyota – одні з тих, хто бореться за лідерство у виробництві, але кінець 2023 року може стати справжнім сюрпризом. Tesla завершила минулий рік, похвалившись тим, що з моменту переходу до серійного виробництва було випущено 3 млн електромобілів.
Згідно з даними канадських ЗМІ, Tesla додає до цього результату ще 1 млн одиниць лише за 7 місяців на заводі в Техасі. Приголомшлива цифра, якщо взяти до уваги, що компанії знадобилося 12 років, щоб вийти на свій перший мільйон.
Tesla прискорила виробництво на своїх трьох “гігафабриках” у Техасі, Берліні та Шанхаї, щоб продемонструвати клієнтам, що може ідеально дотримуватися термінів постачання і що у неї немає затримок, як у випадку з деякими європейськими електричними моделями, на які клієнтам доводиться чекати рік, а то й півтора.
За цим прискоренням виробництва стоїть, звісно ж, важлива мета: виробити 20 млн одиниць у 2030 році. Звісно, попереду ще 6 років, але досягти цього за допомогою лише трьох діючих заводів і навіть з появою Tesla Model 2 неможливо, оскільки сам бренд підрахував, що йому буде потрібно 12 гігафабрик і 100 % потужності. Що справді ясно показує досягнуту мету, так це те, що дуже проста платформа бренду, і водночас така технологічна, дає змогу бренду виробляти 142 тис. автомобілів на місяць і до 1,7 млн автомобілів на рік.
Через шість років після запуску поточного покоління знаменитого японського кросовера RAV4 компанія Toyota готова провести…
У холодну пору року нерідко можна помітити, як із вихлопних труб автомобілів тече вода або…
Серпень 2024 року став важливим етапом для хетчбека Dacia Sandero, який знову посів перше місце…
Незважаючи на нову назву, наступний Audi A7 продовжить конкурувати із традиційними конкурентами поточного A6, такими…
Автомобільний гігант Stellantis представив перший тизер повністю оновленого кросовера Jeep Compass 2025, натякаючи на різноманітність…
Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна…
Leave a Comment