Еконорми, що посилюються, вдарили по несподіваному сегменту в Європі. Виявилося, що дотримуватися нових вимог до викидів під час випуску малолітражних автомобілів не вигідно, повідомляє Automotive News Europe.
Уже минулого року продажі в цьому сегменті впали в 2 рази порівняно з 2017 роком, коли на європейському ринку було реалізовано 1,2 млн мікрокарів. Однак минулий рік відзначився відходом таких знакових моделей, як Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour. Раніше цей процес розпочався з Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka і Seat Mii.
Скороченням модельного ряду міських “компактів” з ДВЗ автовиробники прагнуть знизити рівень викидів вуглекислого газу в середньому по парку і знизити витрати на розробку нових поколінь. Це пов’язано, природно, з прийняттям нових еконорм “Євро-7”. Автовиробники мають намір залишити в цьому сегменті тільки електричні моделі.
Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…
Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…
Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…
З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…
Кілька років тому з'явилася інформація про те, що компанія Mitsubishi готує сучаснішу заміну кросоверу ASX.…
У мережі з'явилися шпигунські знімки першого гібридного позашляховика Xiaomi. Новинка, відома під кодовою назвою «Куньлунь»,…
Leave a Comment