Еконорми, що посилюються, вдарили по несподіваному сегменту в Європі. Виявилося, що дотримуватися нових вимог до викидів під час випуску малолітражних автомобілів не вигідно, повідомляє Automotive News Europe.
Уже минулого року продажі в цьому сегменті впали в 2 рази порівняно з 2017 роком, коли на європейському ринку було реалізовано 1,2 млн мікрокарів. Однак минулий рік відзначився відходом таких знакових моделей, як Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour. Раніше цей процес розпочався з Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka і Seat Mii.
Скороченням модельного ряду міських “компактів” з ДВЗ автовиробники прагнуть знизити рівень викидів вуглекислого газу в середньому по парку і знизити витрати на розробку нових поколінь. Це пов’язано, природно, з прийняттям нових еконорм “Євро-7”. Автовиробники мають намір залишити в цьому сегменті тільки електричні моделі.
Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…
Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…
Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…
Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…
Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…
Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…
Leave a Comment