Еконорми, що посилюються, вдарили по несподіваному сегменту в Європі. Виявилося, що дотримуватися нових вимог до викидів під час випуску малолітражних автомобілів не вигідно, повідомляє Automotive News Europe.
Уже минулого року продажі в цьому сегменті впали в 2 рази порівняно з 2017 роком, коли на європейському ринку було реалізовано 1,2 млн мікрокарів. Однак минулий рік відзначився відходом таких знакових моделей, як Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour. Раніше цей процес розпочався з Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka і Seat Mii.
Скороченням модельного ряду міських “компактів” з ДВЗ автовиробники прагнуть знизити рівень викидів вуглекислого газу в середньому по парку і знизити витрати на розробку нових поколінь. Це пов’язано, природно, з прийняттям нових еконорм “Євро-7”. Автовиробники мають намір залишити в цьому сегменті тільки електричні моделі.
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Leave a Comment