Еконорми, що посилюються, вдарили по несподіваному сегменту в Європі. Виявилося, що дотримуватися нових вимог до викидів під час випуску малолітражних автомобілів не вигідно, повідомляє Automotive News Europe.
Уже минулого року продажі в цьому сегменті впали в 2 рази порівняно з 2017 роком, коли на європейському ринку було реалізовано 1,2 млн мікрокарів. Однак минулий рік відзначився відходом таких знакових моделей, як Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour. Раніше цей процес розпочався з Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka і Seat Mii.
Скороченням модельного ряду міських “компактів” з ДВЗ автовиробники прагнуть знизити рівень викидів вуглекислого газу в середньому по парку і знизити витрати на розробку нових поколінь. Це пов’язано, природно, з прийняттям нових еконорм “Євро-7”. Автовиробники мають намір залишити в цьому сегменті тільки електричні моделі.
Близько дев'яти з десяти українських водіїв готові доплачувати за додаткові опції в автомобілі, зокрема за…
BMW офіційно підтвердила розробку ексклюзивної моделі для колекціонерів. Йдеться про флагманський "автомобіль мрії", який випустять…
Land Rover показав нову версію позашляховика Defender, яка отримала назву OCTA Black. Як зазначає виробник,…
В Україні з 1 липня 2025 року набирають чинності оновлені вимоги до обов'язкового технічного контролю…
Багато автовиробників стверджують, що в сучасних автоматичних коробках передач заміна рідини не потрібна, оскільки вона…
Автомобільна безпека - одна з найважливіших тем для батьків у всьому світі. Коли перевозять найменших…
Leave a Comment