Еконорми, що посилюються, вдарили по несподіваному сегменту в Європі. Виявилося, що дотримуватися нових вимог до викидів під час випуску малолітражних автомобілів не вигідно, повідомляє Automotive News Europe.
Уже минулого року продажі в цьому сегменті впали в 2 рази порівняно з 2017 роком, коли на європейському ринку було реалізовано 1,2 млн мікрокарів. Однак минулий рік відзначився відходом таких знакових моделей, як Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour. Раніше цей процес розпочався з Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka і Seat Mii.
Скороченням модельного ряду міських “компактів” з ДВЗ автовиробники прагнуть знизити рівень викидів вуглекислого газу в середньому по парку і знизити витрати на розробку нових поколінь. Це пов’язано, природно, з прийняттям нових еконорм “Євро-7”. Автовиробники мають намір залишити в цьому сегменті тільки електричні моделі.
Volkswagen офіційно представив оновлений Tiguan 2026 модельного року для ринку США. На відміну від європейських…
Дорожньо-транспортна пригода - це завжди стресова ситуація, яка може призвести до неочікуваних рішень. У стані…
Баварська компанія опублікувала чергові фотографії з тестових випробувань прототипу нового електричного кросовера BMW iX3 2026…
Увечері 11 червня в Києві сталася серйозна аварія - легковий автомобіль вилетів з проїжджої частини…
сучасних реаліях питання економії палива стає все актуальнішим - не лише через бажання зекономити гроші,…
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. Нерідко люди не до кінця…
Leave a Comment