Новини

Названо штраф за їзду без важливого документа в 2023 році

Share

В Україні не можна їздити на машині без автоцивілки. Про це знають як водії-початківці, так і досвідчені професіонали. Деякі автомобілісти з різних причин нехтують цим правилом, але часто в них не виходить заощадити у такий спосіб.

Для чого потрібна страховка: основні моменти автоцивілки

Юристка Наталія Шаповалова зазначає, що автоцивілка передбачає компенсацію збитків учасникам дорожнього руху, які постраждали внаслідок ДТП.

Виплати здійснюються в разі заподіяння шкоди здоров’ю або смерті потерпілого, а також у разі заподіяння шкоди майну третіх осіб.

Важливо, що страховка не покриває збитки, заподіяні твоєму автомобілю. Вони покриваються окремим полісом КАСКО. Оформити автоцивілку необхідно щодо будь-якого транспорту, який підлягає обов’язковій державній реєстрації.

Страховка оформляється на конкретний автомобіль, незалежно від кількості водіїв, допущених до керування. Відсутність у водія такого поліса є адміністративним правопорушенням, за яке передбачено штраф.

Який штраф за їзду без страховки 2023 в Україні

За словами експерта, обов’язкове автострахування в Україні регулюється Законом України Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

Вартість поліса часто залежить від таких факторів:

  • об’єму двигуна автомобіля (що більше — то дорожче);
  • місця реєстрації автомобіля (дорожче у великих містах, оскільки там вища ймовірність потрапити в аварію);
  • реєстрації на фізичну чи юридичну особу (на фізичну дешевше);
  • водійського стажу;
  • кількості аварій;
  • наявності пільг;
  • терміну дії договору.

Оформлюючи автоцивілку, зверни увагу на розмір франшизи. Це та сума, яку компанія за тебе не заплатить і її потрібно самому віддати потерпілому.

Розмір штрафу у 2023 році за відсутність автоцивілки — 425 грн. У разі несплати порушником штрафу протягом 15 днів сума збільшується до 850 грн.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024

Оновлений Chevrolet Tracker (2026) потрапив в об’єктиви папараці

Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…

19.11.2024

Названо найбезпечніші автомобілі 2024 року

У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…

19.11.2024

Яка різниця між протитуманними фарами, ближнім і дальнім світлом, і коли їх вмикати

Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…

19.11.2024

Fiat офіційно відмовився від двигунів внутрішнього згоряння на користь електрокарів

Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…

19.11.2024

Nissan готує новий Leaf як повністю електричний купе-кросовер

Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…

19.11.2024