Новини

Названо штраф за їзду без важливого документа в 2023 році

Share

В Україні не можна їздити на машині без автоцивілки. Про це знають як водії-початківці, так і досвідчені професіонали. Деякі автомобілісти з різних причин нехтують цим правилом, але часто в них не виходить заощадити у такий спосіб.

Для чого потрібна страховка: основні моменти автоцивілки

Юристка Наталія Шаповалова зазначає, що автоцивілка передбачає компенсацію збитків учасникам дорожнього руху, які постраждали внаслідок ДТП.

Виплати здійснюються в разі заподіяння шкоди здоров’ю або смерті потерпілого, а також у разі заподіяння шкоди майну третіх осіб.

Важливо, що страховка не покриває збитки, заподіяні твоєму автомобілю. Вони покриваються окремим полісом КАСКО. Оформити автоцивілку необхідно щодо будь-якого транспорту, який підлягає обов’язковій державній реєстрації.

Страховка оформляється на конкретний автомобіль, незалежно від кількості водіїв, допущених до керування. Відсутність у водія такого поліса є адміністративним правопорушенням, за яке передбачено штраф.

Який штраф за їзду без страховки 2023 в Україні

За словами експерта, обов’язкове автострахування в Україні регулюється Законом України Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

Вартість поліса часто залежить від таких факторів:

  • об’єму двигуна автомобіля (що більше — то дорожче);
  • місця реєстрації автомобіля (дорожче у великих містах, оскільки там вища ймовірність потрапити в аварію);
  • реєстрації на фізичну чи юридичну особу (на фізичну дешевше);
  • водійського стажу;
  • кількості аварій;
  • наявності пільг;
  • терміну дії договору.

Оформлюючи автоцивілку, зверни увагу на розмір франшизи. Це та сума, яку компанія за тебе не заплатить і її потрібно самому віддати потерпілому.

Розмір штрафу у 2023 році за відсутність автоцивілки — 425 грн. У разі несплати порушником штрафу протягом 15 днів сума збільшується до 850 грн.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Volkswagen Transporter готовий до продажів

Новий Volkswagen Transporter T7 вийшов на ринок Європи до 75-річчя моделі. Комерційна версія доступна в…

19.02.2025

Водіям розповіли, які звички пришвидшують зношування автомобіля

Навчання водінню є важливим у будь-якому віці, оскільки навіть досвідчені водії можуть мати звички, які…

19.02.2025

Renault зробила загальнодоступною технологію пожежогасіння для електромобілів

Renault зробила свою інноваційну систему пожежогасіння доступною для всіх. Компанія безкоштовно дозволила використовувати технологію Fireman…

19.02.2025

Tesla Cybertruck отримав максимальну оцінку безпеки

Tesla Cybertruck офіційно визнано одним із найбезпечніших автомобілів 2025 року. Національне управління безпекою руху США (NHTSA)…

19.02.2025

Mercedes-Benz запустив продажі нового S-класу 2025 року: ціни та комплектації

Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…

19.02.2025

Поліцейські на блокпостах вигадують порушення ПДР для водіїв

Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…

19.02.2025