Отже, після проведення всіх випробувань переможцями виявилися Fiat Ducato (2022 модельного року та новіше) зі 180-сильним двигуном та Ford Transit (2021 модельного року та новіше) з 2,0-літровим дизельним агрегатом EcoBlue . Фахівці оцінили безпеку цих моделей на 63% та 60% відповідно. Обидва автомобілі отримали золотий рейтинг – почесний знак, яким відзначають найбезпечніші фургони у сегменті. Варто зазначити, що існує ще платиновий рейтинг, проте його отримують моделі, які набрали за результатами тестів щонайменше 80%.
У свою чергу, Mercedes-Benz Vito , який цього разу отримав 48%, змінив золотий рейтинг, отриманий минулого року, на срібний, приєднавшись до трохи більшого Sprinter (52%). Крім того, срібними медалями відзначили Volkswagen Transporter (43%) та повнорозмірний Volkswagen Crafter , а також Renault Traffic та Nissan Primastar , які набрали по 40%.
Безпеку моделі Iveco Daily оцінили на 35%, далі йде Peugeot Expert з результатом 31%, Opel Vivaro та його британський «собрат» Vauxhall Vivaro отримали по 30%, Renault Master отримав 25%, а Citroen Jumpy – 24%. Далі йдуть: Toyota Proace (23%), Opel Movano та Vauxhall Movano – по 22%, Peugeot Boxer (22%) та Citroen Jumper (20%). Аутсайдером став новий Nissan Interstar Accenta з 2,3-літровим дизельним двигуном, який заробив лише 18%. До речі, Interstar Accenta – Це єдиний фургон з 18 протестованих Euro NCAP, який отримав оцінку “не рекомендується” через повну відсутність систем запобігання зіткнень.
Leave a Comment