Інженери компанії Porsche назвали неефективною модну концепцію керування електромобілем без використання педалі гальма. Ба більше, вона змінює відчуття від водіння, що йде врозріз із цінностями марки, пише Green Car Reports.
Їзда “в одну педаль” передбачає, що в міру відпускання педалі акселератора активується система рекуперації. На електромобілі її можна налаштувати так, щоб у штатних режимах руху взагалі не доведеться використовувати гальмо педаль. Гальмо потрібно натискати тільки на швидкостях нижче 5 км/год.
При такому алгоритмі, на думку Porsche, відбуваються подвійні втрати енергії: коли вона накопичується і потім витрачається. Ефективніше дозволити машині їхати накатом, а рекуперацію включати тільки в момент натискання водієм на гальмо. Причому в цьому випадку її теж можна зробити досить потужним, щоб гальмівні колодки практично не зношувалися.
Також відчуття водія при найменшому відпусканні газу та включенні рекуперації до Porsche вважають протиприродним. Воно не збігається з манерою керування автомобілем з ДВЗ, а саме це цінують клієнти бренду.
Porsche Taycan і електричний Macan, що готується до виходу, не використовують режим руху «в одну педаль». Компанія не має наміру відмовлятися від свого підходу. Macan EV має з’явитися на ринку наступного року.
Незважаючи на те, що плагін-гібриди (PHEV) здаються логічним переходом до електричних автомобілів, американці не поспішають…
Бос BMW передрік торговельну війну між Євросоюзом і Китаєм. Гендиректор баварського концерну Олівер Зіпсе емоційно…
У автомобілістів було достатньо часу та можливостей переконатися в тому, що більшість сучасних авто з…
Рідкісні «Феррарі» завжди коштують дорого. Це стосується навіть автомобілів, які продаються у вкрай жалюгідному стані.…
Компанія Chevrolet розпочала тестові випробування нової генерації свого популярного кросовера Equinox. Машина виїхала на обкатку…
В автомобільному світі бренди часто роблять глобальні ставки на майбутнє без будь-яких гарантій успіху. І…
Leave a Comment