Інженери компанії Porsche назвали неефективною модну концепцію керування електромобілем без використання педалі гальма. Ба більше, вона змінює відчуття від водіння, що йде врозріз із цінностями марки, пише Green Car Reports.
Їзда “в одну педаль” передбачає, що в міру відпускання педалі акселератора активується система рекуперації. На електромобілі її можна налаштувати так, щоб у штатних режимах руху взагалі не доведеться використовувати гальмо педаль. Гальмо потрібно натискати тільки на швидкостях нижче 5 км/год.
При такому алгоритмі, на думку Porsche, відбуваються подвійні втрати енергії: коли вона накопичується і потім витрачається. Ефективніше дозволити машині їхати накатом, а рекуперацію включати тільки в момент натискання водієм на гальмо. Причому в цьому випадку її теж можна зробити досить потужним, щоб гальмівні колодки практично не зношувалися.
Також відчуття водія при найменшому відпусканні газу та включенні рекуперації до Porsche вважають протиприродним. Воно не збігається з манерою керування автомобілем з ДВЗ, а саме це цінують клієнти бренду.
Porsche Taycan і електричний Macan, що готується до виходу, не використовують режим руху «в одну педаль». Компанія не має наміру відмовлятися від свого підходу. Macan EV має з’явитися на ринку наступного року.
Попри те що в Україні дизельне паливо за останні роки подорожчало і стало дорожчим за…
Mercedes-Benz оприлюднила повні характеристики гібридного седана CLA 220 модельного року 2026. Головна новина - бензиновий…
У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…
Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…
Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…
Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…
Leave a Comment