Інженери компанії Porsche назвали неефективною модну концепцію керування електромобілем без використання педалі гальма. Ба більше, вона змінює відчуття від водіння, що йде врозріз із цінностями марки, пише Green Car Reports.
Їзда “в одну педаль” передбачає, що в міру відпускання педалі акселератора активується система рекуперації. На електромобілі її можна налаштувати так, щоб у штатних режимах руху взагалі не доведеться використовувати гальмо педаль. Гальмо потрібно натискати тільки на швидкостях нижче 5 км/год.
При такому алгоритмі, на думку Porsche, відбуваються подвійні втрати енергії: коли вона накопичується і потім витрачається. Ефективніше дозволити машині їхати накатом, а рекуперацію включати тільки в момент натискання водієм на гальмо. Причому в цьому випадку її теж можна зробити досить потужним, щоб гальмівні колодки практично не зношувалися.
Також відчуття водія при найменшому відпусканні газу та включенні рекуперації до Porsche вважають протиприродним. Воно не збігається з манерою керування автомобілем з ДВЗ, а саме це цінують клієнти бренду.
Porsche Taycan і електричний Macan, що готується до виходу, не використовують режим руху «в одну педаль». Компанія не має наміру відмовлятися від свого підходу. Macan EV має з’явитися на ринку наступного року.
Електромобілі часто критикують за зменшення запасу ходу в морозні зимові дні, але насправді вони мають…
У 2025 році Volkswagen Polo відзначає піввіковий ювілей. У компанії з цієї нагоди опублікували кілька…
Однією з найцікавіших новинок Toyota на майбутній 2025 вважається компактний позашляховик, який вклиниться в популярне…
Взимку, коли сніг уже встиг випасти, багато автомобілістів стикаються з проблемою застрягання у глибокому сніговому…
Електромобіль Hyundai IONIQ 5 вніс свою сторінку в Книгу рекордів Гіннесса, встановивши рекорд по найзначнішому…
У 2024 році світовий ринок електромобілів продовжує впевнено зростати, попри певні економічні труднощі. Китай залишається…
Leave a Comment