Інженери компанії Porsche назвали неефективною модну концепцію керування електромобілем без використання педалі гальма. Ба більше, вона змінює відчуття від водіння, що йде врозріз із цінностями марки, пише Green Car Reports.
Їзда “в одну педаль” передбачає, що в міру відпускання педалі акселератора активується система рекуперації. На електромобілі її можна налаштувати так, щоб у штатних режимах руху взагалі не доведеться використовувати гальмо педаль. Гальмо потрібно натискати тільки на швидкостях нижче 5 км/год.
При такому алгоритмі, на думку Porsche, відбуваються подвійні втрати енергії: коли вона накопичується і потім витрачається. Ефективніше дозволити машині їхати накатом, а рекуперацію включати тільки в момент натискання водієм на гальмо. Причому в цьому випадку її теж можна зробити досить потужним, щоб гальмівні колодки практично не зношувалися.
Також відчуття водія при найменшому відпусканні газу та включенні рекуперації до Porsche вважають протиприродним. Воно не збігається з манерою керування автомобілем з ДВЗ, а саме це цінують клієнти бренду.
Porsche Taycan і електричний Macan, що готується до виходу, не використовують режим руху «в одну педаль». Компанія не має наміру відмовлятися від свого підходу. Macan EV має з’явитися на ринку наступного року.
Останнім часом у соціальних мережах активно шириться інформація про те, що в Україні водіїв можуть…
BMW збільшила ціну на M5 Touring 2026 модельного року, незважаючи на відсутність змін в оснащенні.…
Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…
Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…
За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…
Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…
Leave a Comment