Новини

У Європі стало на один китайський електрокросовер більше

Шанхайський бренд XPeng підтвердив специфікації та європейські ціни на свій новий флагманський позашляховик під назвою G9 . Нова модель побудована на одній платформі з оновленим седаном P7  – власною платформою XPeng Edward для великих автомобілів – але  G9  отримав оновлену технологію більш швидкої зарядки. Довжина позашляховика становить 4,8 метра, що трохи більше, ніж у BMW iX3 та Kia EV6, а колісна база складає 2998 мм, що також більше, ніж у цих моделей.

Він поставляється у трьох версіях. Standard Range має один двигун, встановлений ззаду, та хімічну батарею LFP з номінальною потужністю 78,2 кВт/год (близько 75 кВт/год нетто). XPeng стверджує, що цього достатньо для подорожі на 460 км від однієї зарядки. Двигун виробляє 308 л. і 430 Нм моменту, що крутить, розганяючи автомобіль масою 2235 кг до 100 км/год за 6,4 секунди. Максимальна швидкість заряджання становить 260 кВт.

Є дві версії G9  з більшою батареєю ємністю 98 кВт/год (корисно 93 кВт/год). Версія із заднім приводом має той же двигун, що й версія зі стандартним діапазоном, але може проїхати до 570 км на одній зарядці, а також пропонує трохи більшу максимальну швидкість підзарядки – 300 кВт. XPeng стверджує, що цього достатньо, щоб автомобіль міг заповнити запас ходу на 97 км за п’ять хвилин.

Тим часом G9 AWD Performance має ті ж акумулятор і швидкість зарядки, але отримує додатковий передній двигун, а сумарна потужність складає 543 к.с. та 717 Нм. Він може розігнатися до 100 км/год за 3,9 секунд, проте запас ходу в цьому випадку становить до 520 км .

XPeng позиціонує автомобіль як конкурента преміальним моделям, а в салоні з’явилося багато технологій, щоб виділитися серед німецьких конкурентів. Є 10,25-дюймова цифрова панель приладів, але в цілому на передній панелі домінує пара 14,96-дюймових дисплеїв інформаційно-розважальної системи. Лівий екран завжди видно всім пасажирам, але права панель використовує технологію фільтрації, щоб обмежити огляд водія. XPeng каже, що це означає, що передній пасажир може дивитися мультимедіа та грати в ігри, поки автомобіль перебуває в русі.

Продажі G9  запускаються у Норвегії, Швеції, Данії та Нідерландах. Ціни для останнього з цих ринків починаються з  57 990 євро , а у топовому виконанні AWD Performance модель пропонується за 71 990 євро .

У рамках своєї початкової програми запуску в Європі XPeng підтвердила, що G9  і оновлений P7  в стандартній комплектації отримають п’ятирічну гарантію, що повністю передається, але вона буде продовжена до семи років для всіх замовлень, отриманих з цього моменту до кінця 2023 року.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volkswagen готує прощальний Golf R з п’ятициліндровим мотором

Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…

28.08.2025

Що викликає підозру у поліції навіть у тверезого водія

Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…

28.08.2025

Як підготувати автомобіль до осені та морозів: поради експертів

Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…

28.08.2025

Новий Audi RS 6 Avant з гібридною установкою готують до прем’єри у 2027 році

Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…

28.08.2025

Чи можна їздити без бампера: що говорить закон

Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…

28.08.2025

Чому задній і повний привід стають менш популярними

В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…

28.08.2025