Новини

У Європі стало на один китайський електрокросовер більше

Share

Шанхайський бренд XPeng підтвердив специфікації та європейські ціни на свій новий флагманський позашляховик під назвою G9 . Нова модель побудована на одній платформі з оновленим седаном P7  – власною платформою XPeng Edward для великих автомобілів – але  G9  отримав оновлену технологію більш швидкої зарядки. Довжина позашляховика становить 4,8 метра, що трохи більше, ніж у BMW iX3 та Kia EV6, а колісна база складає 2998 мм, що також більше, ніж у цих моделей.

Він поставляється у трьох версіях. Standard Range має один двигун, встановлений ззаду, та хімічну батарею LFP з номінальною потужністю 78,2 кВт/год (близько 75 кВт/год нетто). XPeng стверджує, що цього достатньо для подорожі на 460 км від однієї зарядки. Двигун виробляє 308 л. і 430 Нм моменту, що крутить, розганяючи автомобіль масою 2235 кг до 100 км/год за 6,4 секунди. Максимальна швидкість заряджання становить 260 кВт.

Є дві версії G9  з більшою батареєю ємністю 98 кВт/год (корисно 93 кВт/год). Версія із заднім приводом має той же двигун, що й версія зі стандартним діапазоном, але може проїхати до 570 км на одній зарядці, а також пропонує трохи більшу максимальну швидкість підзарядки – 300 кВт. XPeng стверджує, що цього достатньо, щоб автомобіль міг заповнити запас ходу на 97 км за п’ять хвилин.

Тим часом G9 AWD Performance має ті ж акумулятор і швидкість зарядки, але отримує додатковий передній двигун, а сумарна потужність складає 543 к.с. та 717 Нм. Він може розігнатися до 100 км/год за 3,9 секунд, проте запас ходу в цьому випадку становить до 520 км .

XPeng позиціонує автомобіль як конкурента преміальним моделям, а в салоні з’явилося багато технологій, щоб виділитися серед німецьких конкурентів. Є 10,25-дюймова цифрова панель приладів, але в цілому на передній панелі домінує пара 14,96-дюймових дисплеїв інформаційно-розважальної системи. Лівий екран завжди видно всім пасажирам, але права панель використовує технологію фільтрації, щоб обмежити огляд водія. XPeng каже, що це означає, що передній пасажир може дивитися мультимедіа та грати в ігри, поки автомобіль перебуває в русі.

Продажі G9  запускаються у Норвегії, Швеції, Данії та Нідерландах. Ціни для останнього з цих ринків починаються з  57 990 євро , а у топовому виконанні AWD Performance модель пропонується за 71 990 євро .

У рамках своєї початкової програми запуску в Європі XPeng підтвердила, що G9  і оновлений P7  в стандартній комплектації отримають п’ятирічну гарантію, що повністю передається, але вона буде продовжена до семи років для всіх замовлень, отриманих з цього моменту до кінця 2023 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

BMW анонсувала дебют кількох новинок

6 листопада BMW оголосила про свій склад на автосалоні у Гуанчжоу 2024 року, який відкриється…

07.11.2024

Власник таксопарку розповів, у чому переваги механіки над автоматом

Суперечки у тому, яка трансмісія краще, механічна чи автоматична, не згасають з появи варіанта, що…

07.11.2024

Mazda відкликає понад 150 тисяч своїх найпопулярніших кросоверів

Японський автовиробник Mazda за останні 10 років зробив величезний ривок уперед, випускаючи одні з найкращих…

07.11.2024

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024