Компанія Volkswagen не знижуватиме вартість своїх електромобілів за прикладом інших компаній. Про це голова компанії Олівер Блюме заявив виданню Frankfuter Allgemeine. На його думку, надто активна гра з цифрами у прайс-листах може підірвати довіру клієнтів до марки.
Керівник VW заявив, що компанія і далі дотримуватиметься чіткої цінової стратегії, орієнтованої на прибутковість продукту. За словами Блюме, Volkswagen має стати одним із лідерів світового виробництва електромобілів, але не за будь-яку ціну.
Якщо загратися з цінами, можна опинитися в низхідної спіралі, що сходить, що призведе до втрати прибутку, зазначив Олівер Блюме.
Ініціатором так званої цінової війни стала компанія Tesla, яка помітно знизила вартість своїх електромобілів на ключових ринках, включно Китай та США. У КНР її приклад вже наслідували відразу кілька брендів, а в Північній Америці – компанія Ford, яка зменшила ціни на свій електрокросовер Mustang Mach-E.
Водночас Volkswagen поки що відстає від Tesla за обсягами виробництва електромобілів, але за рахунок запуску кількох нових моделей розраховує ліквідувати відставання. Наприклад, модельну лінійку ID у Європі невдовзі може поповнити флагманський седан ID.7, а Сполучених Штатів Volkswagen розробляє електричні позашляховики під відродженим брендом Scout.
Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних…
Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…
Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Leave a Comment