Компанія Volkswagen не знижуватиме вартість своїх електромобілів за прикладом інших компаній. Про це голова компанії Олівер Блюме заявив виданню Frankfuter Allgemeine. На його думку, надто активна гра з цифрами у прайс-листах може підірвати довіру клієнтів до марки.
Керівник VW заявив, що компанія і далі дотримуватиметься чіткої цінової стратегії, орієнтованої на прибутковість продукту. За словами Блюме, Volkswagen має стати одним із лідерів світового виробництва електромобілів, але не за будь-яку ціну.
Якщо загратися з цінами, можна опинитися в низхідної спіралі, що сходить, що призведе до втрати прибутку, зазначив Олівер Блюме.
Ініціатором так званої цінової війни стала компанія Tesla, яка помітно знизила вартість своїх електромобілів на ключових ринках, включно Китай та США. У КНР її приклад вже наслідували відразу кілька брендів, а в Північній Америці – компанія Ford, яка зменшила ціни на свій електрокросовер Mustang Mach-E.
Водночас Volkswagen поки що відстає від Tesla за обсягами виробництва електромобілів, але за рахунок запуску кількох нових моделей розраховує ліквідувати відставання. Наприклад, модельну лінійку ID у Європі невдовзі може поповнити флагманський седан ID.7, а Сполучених Штатів Volkswagen розробляє електричні позашляховики під відродженим брендом Scout.