Об’єднання компетенцій з Cariad та оптимізація роботи з брендами, партнерами та інтерфейсами дозволяє Volkswagen Group «глибоко проникати у всі організаційні процеси».
За словами Олівера Блюма, програмне забезпечення Volkswagen Group для майбутніх електричок, що входять до його складу марок, буде розроблено переважно фахівцями Cariad. Чекати на його появу слід у другій половині поточного десятиліття. На даний момент компанія зосереджена на розробці програмного забезпечення нового покоління 1.2, яке постійно вдосконалюватиметься в найближчі роки. Окремі компоненти планується перенести на майбутню архітектуру 2.0.
«Обидві версії є передовими технологічними продуктами, – наголосив пан Блюм. Щоправда, є одна істотна відмінність: версія 2.0 готується до повністю автоматизованого водіння. Щодо цього концерн, як і вся автомобільна промисловість загалом, йде поетапними кроками».
За його словами, повністю автоматизоване водіння все ще потребує часу з технічної та нормативної точок зору. „Наші розробники дуже зацікавлені у створенні передового програмного забезпечення для Porsche та Audi з використанням версії 1.2”, – заявив топ-менеджер.
При Герберті Диссе концерн Volkswagen хотів використати Cariad для самостійної розробки 60% програмного забезпечення, необхідного Групі. Його наступник у цьому плані не дотримується настільки жорстких і чітких цілей. «Наша основна мета полягає в тому, щоб створити відкриту платформу, яка може бути пов’язана з конкретними програмами, – зауважив в інтерв’ю виданню Олівер Блюм. Як приклад він навів інформаційно-розважальну програму за допомогою Apple Car Play або додатків Google.
Через продовження роботи з новим програмним забезпеченням заявлений електромобіль Volkswagen Trinity (відомий як потенційний «вбивця Tesla») також буде випущений з деякою затримкою в часі. Олівер Блюм не став давати з цього приводу конкретний коментар, оскільки «рішення з цього приводу ще не ухвалено в рамках наступного раунду планування Групи».
Це стосується і фактично вже закритого заводу Trinity вартістю 2 млрд євро, розташованого неподалік головного підприємства у Вольфсбурзі.
Leave a Comment