Електричні Porsche Macan та Audi Q6 e-tron з’являться у 2024 році

0
132

З недавніх пір виконуючий обов’язки генерального директора концерну Volkswagen, а 54-річний Олівер Блюм, який до цього очолював Porsche AG, дав інтерв’ю газеті Handelsblatt, в якому розповів, чому відбуваються затримки з випуском ряду електричних новинок.

Блюм очолив Volkswagen у вересні 2022 року. Його попереднику Герберту Діссу, ймовірно, довелося піти в основному через його незмінну стратегію в галузі розробки програмного забезпечення. Новий бос, як очікується, має намір адаптувати під свої уявлення та низку інших напрямів життєдіяльності концерну.

Децентралізація системи керування

«Ми повністю реорганізували програмне забезпечення та автомобільні платформи з урахуванням технологічних аспектів, – заявив Олівер Блюм у розмові з кореспондентом видання . – У галузі акумуляторних батарей, зарядки та послуг мобільного зв’язку ми продовжили розробку бізнес-моделей».

За його словами, нова рада директорів концерну має намір керувати децентралізованіше, ніж це було за пана Дісса. При цьому більше відповідальності планується покласти на окремі бренди, насамперед Audi та Porsche. Олівер Блюме зазначив, що повністю електричний варіант Porsche Macan, а також Audi Q6 e-tron мають бути готові вже цього року, а перші поставки покупцям заплановані на 2024 рік.

Спочатку серійний запуск вищезгаданих електромобілів очікувався у 2022/2023 роках. Але, як кажуть, не вийшло. Апаратне забезпечення моделей, за словами гендиректора Групи Volkswagen, практично готове. За його словами, основна увага в програмному забезпеченні, як і раніше, приділяється виправленню низки помилок. Для цього команда інженерів у щоденному режимі тестує автомобілі, залучаючи до співпраці нову дочірню компанію Cariad, яка займається розробкою цього програмного забезпечення.

Porsche Macan та Audi Q6 e-tron вперше працюватимуть на новій операційній системі. Олівер Блюм підкреслив, що час відгуку буде порівнянний з часом відгуку всім звичного планшета. «Система реагує за лічені частки секунд. Крім того, існує безліч програм та сервісів – і все це одночасно на різних екранах», – зауважив топ-менеджер.

Блюм підтримує дочку

За словами Олівера Блюма, концерн Volkswagen зробив надто багато, щоб створити у 2020 році дочірню компанію Cariad. За його інформацією, компанії-розробники програмного забезпечення зазвичай не розробляють дві операційні системи одночасно. І це особливо вірно для такого автовиробника, як Volkswagen, у якого набагато менше досвіду у розробці програмного забезпечення.

Об’єднання компетенцій з Cariad та оптимізація роботи з брендами, партнерами та інтерфейсами дозволяє Volkswagen Group «глибоко проникати у всі організаційні процеси».

За словами Олівера Блюма, програмне забезпечення Volkswagen Group для майбутніх електричок, що входять до його складу марок, буде розроблено переважно фахівцями Cariad. Чекати на його появу слід у другій половині поточного десятиліття. На даний момент компанія зосереджена на розробці програмного забезпечення нового покоління 1.2, яке постійно вдосконалюватиметься в найближчі роки. Окремі компоненти планується перенести на майбутню архітектуру 2.0.

«Обидві версії є передовими технологічними продуктами, – наголосив пан Блюм. Щоправда, є одна істотна відмінність: версія 2.0 готується до повністю автоматизованого водіння. Щодо цього концерн, як і вся автомобільна промисловість загалом, йде поетапними кроками».

За його словами, повністю автоматизоване водіння все ще потребує часу з технічної та нормативної точок зору. „Наші розробники дуже зацікавлені у створенні передового програмного забезпечення для Porsche та Audi з використанням версії 1.2”, – заявив топ-менеджер.

При Герберті Диссе концерн Volkswagen хотів використати Cariad для самостійної розробки 60% програмного забезпечення, необхідного Групі. Його наступник у цьому плані не дотримується настільки жорстких і чітких цілей. «Наша основна мета полягає в тому, щоб створити відкриту платформу, яка може бути пов’язана з конкретними програмами, – зауважив в інтерв’ю виданню Олівер Блюм. Як приклад він навів інформаційно-розважальну програму за допомогою Apple Car Play або додатків Google.

Через продовження роботи з новим програмним забезпеченням заявлений електромобіль Volkswagen Trinity (відомий як потенційний «вбивця Tesla») також буде випущений з деякою затримкою в часі. Олівер Блюм не став давати з цього приводу конкретний коментар, оскільки «рішення з цього приводу ще не ухвалено в рамках наступного раунду планування Групи».

Це стосується і фактично вже закритого заводу Trinity вартістю 2 млрд євро, розташованого неподалік головного підприємства у Вольфсбурзі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!