Виробники електромобілів знижують вартість своїх машин у Китаї. «Цінову війну» запустила Tesla, її приклад наслідували Xpeng і Seres, повідомляє Reuters.
Найпопулярніша модель Xpeng, електроседан P7, стала доступнішою на 12,5%. Його стартова ціна опустилася до 210 тисяч юанів (31 тисяча доларів). Седан Р3 та кросовер G3i подешевшали на 10–13% залежно від версії.
Компанія Seres оголосила про знижки у розмірі 30 тисяч юанів (4,4 тисячі доларів) наприкінці минулого тижня. Її електромобілі Aito розроблені разом із виробником гаджетів Huawei. На такі кроки виробників змусила піти конкуренція, що загострилася, і прогнози щодо зниження попиту на електромобілі в I кварталі цього року.
Tesla знизила рекомендовані ціни у перші дні року. Для Китаю це стало другим здешевленням з осені. Якщо їх підсумувати, виявиться, що американські електромобілі втратили 13–24% вартості. Окремі версії у Піднебесній тепер на третину дешевші, ніж у США.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment