Виробники електромобілів знижують вартість своїх машин у Китаї. «Цінову війну» запустила Tesla, її приклад наслідували Xpeng і Seres, повідомляє Reuters.
Найпопулярніша модель Xpeng, електроседан P7, стала доступнішою на 12,5%. Його стартова ціна опустилася до 210 тисяч юанів (31 тисяча доларів). Седан Р3 та кросовер G3i подешевшали на 10–13% залежно від версії.
Компанія Seres оголосила про знижки у розмірі 30 тисяч юанів (4,4 тисячі доларів) наприкінці минулого тижня. Її електромобілі Aito розроблені разом із виробником гаджетів Huawei. На такі кроки виробників змусила піти конкуренція, що загострилася, і прогнози щодо зниження попиту на електромобілі в I кварталі цього року.
Tesla знизила рекомендовані ціни у перші дні року. Для Китаю це стало другим здешевленням з осені. Якщо їх підсумувати, виявиться, що американські електромобілі втратили 13–24% вартості. Окремі версії у Піднебесній тепер на третину дешевші, ніж у США.
Незважаючи на те, що більшість європейських країн вже має можливість придбати третє покоління кросовера Duster,…
Стало відомо, що виробництво Cadillac XT4 завершиться в січні 2025 року. GM заявила, що припинить…
Нестача бензину – не найприємніший досвід. Але найстрашніше в нестачі палива не найважче становище, в…
Як повідомили фахівці, більшість зимових рідин складається із суміші спирту, води, миючих засобів, а також…
Китайський Мінпром опублікував фото нового варіанта стилістичного оформлення Honda Accord. Як вважає ресурс ITHome, на…
Несподівана поява нового Nissan Micra на етикетці автокомпонента підтвердила його ім'я та показала перші відмінності…
Leave a Comment