Виробники електромобілів знижують вартість своїх машин у Китаї. «Цінову війну» запустила Tesla, її приклад наслідували Xpeng і Seres, повідомляє Reuters.
Найпопулярніша модель Xpeng, електроседан P7, стала доступнішою на 12,5%. Його стартова ціна опустилася до 210 тисяч юанів (31 тисяча доларів). Седан Р3 та кросовер G3i подешевшали на 10–13% залежно від версії.
Компанія Seres оголосила про знижки у розмірі 30 тисяч юанів (4,4 тисячі доларів) наприкінці минулого тижня. Її електромобілі Aito розроблені разом із виробником гаджетів Huawei. На такі кроки виробників змусила піти конкуренція, що загострилася, і прогнози щодо зниження попиту на електромобілі в I кварталі цього року.
Tesla знизила рекомендовані ціни у перші дні року. Для Китаю це стало другим здешевленням з осені. Якщо їх підсумувати, виявиться, що американські електромобілі втратили 13–24% вартості. Окремі версії у Піднебесній тепер на третину дешевші, ніж у США.