Новини

Volkswagen Golf не помре, але перевтілиться

Share

Volkswagen нещодавно оголосив про серйозний набір оновлень для свого повністю електричного хетчбека ID.3, але з відходом у минуле машин з ДВЗ компанія не збирається відмовлятися від своєї відомої моделі Golf, яка дала ім’я цілому класу автомобілів. І тепер голова бренду Томас Шефер сказав, що культовий значок може бути нанесений на електромобіль після того, як версії з двигуном внутрішнього згоряння знімуть із виробництва.

Цьогорічний Golf Mk8 має пройти фейсліфтинг цього року, внаслідок чого, ймовірно, йому додадуть технологію м’якого гібрида. Нещодавні шпигунські знімки також показали, що VW допрацює інформаційно-розважальну систему, збільшивши розмір центрального сенсорного дисплея.

“В обох [ID.3 і Golf] є причина залишитися”, – сказав він. «ID.3 – це вже дуже відомий логотип для електрифікації. Ми створили його та зв’язок Volkswagen та ID працює; немає необхідності скасовувати його або повторювати. По-друге, у нас є такі знакові бренди, як Golf та GTI. На даний момент ми опрацьовуємо наш майбутній склад та логіку найменування. Ми, ймовірно, дотримуватимемося ID. — але водночас культові моделі також носитимуть їхнє ім’я, як це сталося з ID.Buzz.»

На питання, чи означає це, що у Volkswagen потенційно може бути автомобіль під назвою ID.Golf, Шефер відповів: “Можемо”. Він додав, що у Polo менше шансів перейти в еру електромобілів, ніж у його більшого побратима.

Шефер також повідомив, що ім’я GTI буде електрифіковано, можливо, за рахунок нового значка GTX.

Шефер підтвердив, що новий невеликий повністю електричний Volkswagen знаходиться на шляху до того, щоб стати точкою входу в лінійку електромобілів компанії, і визнав, що робота над дешевшою і компактнішою моделлю почалася. Майбутня новинка отримає назву ID.2 і її вартість буде набагато меншою за 25 тис. євро. Однак у компанії хочуть розробити ще дешевшу модель, яка не буде дорожчою за 20 тис. євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

В Україні припинено надання деяких послуг для водіїв

З 20 грудня 2024 року через проблеми з деякими державними реєстрами сервісні центри МВС тимчасово…

20.12.2024

Продажі електромобілів Tesla у Європі різко знизилися

На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…

20.12.2024

Чим відрізняються китайські Toyota, Kia, Hyundai і Honda від їхніх японських та корейських аналогів

Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…

20.12.2024

Вживані авто з США втрачають популярність серед українців

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…

20.12.2024

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024