Новини

Volkswagen Golf не помре, але перевтілиться

Volkswagen нещодавно оголосив про серйозний набір оновлень для свого повністю електричного хетчбека ID.3, але з відходом у минуле машин з ДВЗ компанія не збирається відмовлятися від своєї відомої моделі Golf, яка дала ім’я цілому класу автомобілів. І тепер голова бренду Томас Шефер сказав, що культовий значок може бути нанесений на електромобіль після того, як версії з двигуном внутрішнього згоряння знімуть із виробництва.

Цьогорічний Golf Mk8 має пройти фейсліфтинг цього року, внаслідок чого, ймовірно, йому додадуть технологію м’якого гібрида. Нещодавні шпигунські знімки також показали, що VW допрацює інформаційно-розважальну систему, збільшивши розмір центрального сенсорного дисплея.

“В обох [ID.3 і Golf] є причина залишитися”, – сказав він. «ID.3 – це вже дуже відомий логотип для електрифікації. Ми створили його та зв’язок Volkswagen та ID працює; немає необхідності скасовувати його або повторювати. По-друге, у нас є такі знакові бренди, як Golf та GTI. На даний момент ми опрацьовуємо наш майбутній склад та логіку найменування. Ми, ймовірно, дотримуватимемося ID. — але водночас культові моделі також носитимуть їхнє ім’я, як це сталося з ID.Buzz.»

На питання, чи означає це, що у Volkswagen потенційно може бути автомобіль під назвою ID.Golf, Шефер відповів: “Можемо”. Він додав, що у Polo менше шансів перейти в еру електромобілів, ніж у його більшого побратима.

Шефер також повідомив, що ім’я GTI буде електрифіковано, можливо, за рахунок нового значка GTX.

Шефер підтвердив, що новий невеликий повністю електричний Volkswagen знаходиться на шляху до того, щоб стати точкою входу в лінійку електромобілів компанії, і визнав, що робота над дешевшою і компактнішою моделлю почалася. Майбутня новинка отримає назву ID.2 і її вартість буде набагато меншою за 25 тис. євро. Однак у компанії хочуть розробити ще дешевшу модель, яка не буде дорожчою за 20 тис. євро.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Названо головний недолік наддешевих автомобільних шин

Надто дешеві автомобільні шини можуть почати руйнуватися та кришитися вже після 10 тисяч кілометрів пробігу.…

16.10.2025

Експерти пояснили, як домішки в паливі можуть зруйнувати мотор

Багато водіїв навіть не підозрюють, наскільки небезпечним може бути неякісне паливо для двигуна їхнього автомобіля.…

16.10.2025

Експерт назвав відомі вади автомобілів Skoda

Навіть найбільш авторитетні автовиробники іноді допускають помилки, за які потім розплачуються власники автомобілів. Загалом продукція…

16.10.2025

Ford Mondeo отримає оновлення з елементами дизайну від Mustang (ФОТО)

У минулому Ford Mondeo був справжнім бестселером, зокрема й в Україні. Проте з часом попит…

16.10.2025

Nissan готує новий компактний, але місткий мінівен

Компанія Nissan завершує розробку нового субкомпактного мінівена, який поєднує компактні розміри з простором для сімейних…

16.10.2025

Mercedes тестує GLA нового покоління з рисами EQ і платформою для EV

Поблизу легендарного автодрому Нюрбургринг фотошпигуни помітили прототип найкомпактнішого кросовера Mercedes-Benz, який незабаром замінить поточний GLA.…

16.10.2025