Премія під назвою China Heart, заснована деканом та студентами Шанхайського транспортного університету, щорічно виявляє по 10 найкращих двигунів, представлених на китайському ринку. У рейтингу не передбачено розміщення місць, але є список силових агрегатів, які вважаються найбільш передовими з точки зору характеристик. Зрозуміло, більшість двигунів у цьому ТОП-і належить китайським автовиробникам, але є й іноземні.
До списку, опублікованого на офіційному сайті China Heart, увійшли переважно малолітражні «наддувні» четвірки. Винятків виявилося три – мотори BYD та GAC, а також Great Wall.
Заслуги першої компанії виділили за її півторалітровий атмосферник 472QA, тепловий ККД якого дорівнює 43%. Цей двигун використовується BYD у складі гібридної силової установки.
Geely отримала похвалу за свій новий 4-циліндровий турбомотор BHE15-EFZ. Він без будь-яких електричних примочок встановлюється на китайський варіант Coolray і, як заявляють автори рейтингу, може похвалитися чудовою економністю.
Від Changan до списку кращих увійшов 1,5-літровий турбомотор JL473ZQ6 Blue Core, а від GAC – 2-літровий “атмосферник” 4B20L1, розроблений у зв’язці з Toyota. Ефективність цього двигуна максимально проявляється у тандемі з електричним доважком та варіатором.
У випадку з Great Wall найбільш передовим виявився 3-літровий 6-циліндровий двигун 6Z30. Увійшов у цей ТОП та 2-літровий 261-сильний агрегат концерну SAIC.
Що стосується іноземних силових агрегатів, які китайські фахівці включили до списку найкращих, то серед них були виділені: 2-літрові двигуни Volvo з індексом B420T2, Mercedes-Benz з індексом M254, 1,4-літрові Volkswagen з індексом EA211, а також півторалітровий двигун Ecotec LP5 від концерну General Motors.