У 2022 році компанія BMW оголосила про те, що має намір надавати деякі функції у своїх моделях за додаткову плату. Передбачалося, що виробник випускатиме однакові машини, в яких клієнти зможуть докуповувати різні опції віддалено. Таке рішення викликало резонанс у суспільстві. Після BMW компанія Mercedes-Benz анонсувала опцію за 1 200 доларів на рік, яка зможе збільшити потужність електрокарів марки.
Минулого місяця аналітики компанії UBS вивчили це питання і дійшли висновку, що ринок додаткових підписок та послуг для автомобілів до 2030 року становитиме 700 мільярдів доларів щороку. Це дуже велика сума, але вона тьмяніє перед більш раннім розрахунком, де у фахівців вийшло 2 трильйони доларів на рік.
У той же час головний операційний директор компанії Volvo Бьорн Аннуолл заявив, що шведська марка піде стопами BMW. Щоправда, просити гроші вона буде лише за справді важливі речі та оновлення.
“Ми не проситимемо людей, які купили автомобіль за 100 000 доларів, заплатити ще 10 доларів за обігрів сидінь”, – заявив Бйорн Аннуолл.
Іншими словами, у Volvo збираються брати гроші з клієнтів тільки за дійсно важливі і потрібні речі. Наприклад, коли інженери та програмісти компанії доведуть власний автопілот до ідеалу, за його користування клієнтам доведеться заплатити.
Нещодавно Верховна Рада України ухвалила важливий законопроєкт №9083, який змінює правила оптової та роздрібної торгівлі…
Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…
Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…
Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…
Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…
Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…
Leave a Comment