У 2022 році компанія BMW оголосила про те, що має намір надавати деякі функції у своїх моделях за додаткову плату. Передбачалося, що виробник випускатиме однакові машини, в яких клієнти зможуть докуповувати різні опції віддалено. Таке рішення викликало резонанс у суспільстві. Після BMW компанія Mercedes-Benz анонсувала опцію за 1 200 доларів на рік, яка зможе збільшити потужність електрокарів марки.
Минулого місяця аналітики компанії UBS вивчили це питання і дійшли висновку, що ринок додаткових підписок та послуг для автомобілів до 2030 року становитиме 700 мільярдів доларів щороку. Це дуже велика сума, але вона тьмяніє перед більш раннім розрахунком, де у фахівців вийшло 2 трильйони доларів на рік.
У той же час головний операційний директор компанії Volvo Бьорн Аннуолл заявив, що шведська марка піде стопами BMW. Щоправда, просити гроші вона буде лише за справді важливі речі та оновлення.
“Ми не проситимемо людей, які купили автомобіль за 100 000 доларів, заплатити ще 10 доларів за обігрів сидінь”, – заявив Бйорн Аннуолл.
Іншими словами, у Volvo збираються брати гроші з клієнтів тільки за дійсно важливі і потрібні речі. Наприклад, коли інженери та програмісти компанії доведуть власний автопілот до ідеалу, за його користування клієнтам доведеться заплатити.
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Leave a Comment