У 2022 році компанія BMW оголосила про те, що має намір надавати деякі функції у своїх моделях за додаткову плату. Передбачалося, що виробник випускатиме однакові машини, в яких клієнти зможуть докуповувати різні опції віддалено. Таке рішення викликало резонанс у суспільстві. Після BMW компанія Mercedes-Benz анонсувала опцію за 1 200 доларів на рік, яка зможе збільшити потужність електрокарів марки.
Минулого місяця аналітики компанії UBS вивчили це питання і дійшли висновку, що ринок додаткових підписок та послуг для автомобілів до 2030 року становитиме 700 мільярдів доларів щороку. Це дуже велика сума, але вона тьмяніє перед більш раннім розрахунком, де у фахівців вийшло 2 трильйони доларів на рік.
У той же час головний операційний директор компанії Volvo Бьорн Аннуолл заявив, що шведська марка піде стопами BMW. Щоправда, просити гроші вона буде лише за справді важливі речі та оновлення.
“Ми не проситимемо людей, які купили автомобіль за 100 000 доларів, заплатити ще 10 доларів за обігрів сидінь”, – заявив Бйорн Аннуолл.
Іншими словами, у Volvo збираються брати гроші з клієнтів тільки за дійсно важливі і потрібні речі. Наприклад, коли інженери та програмісти компанії доведуть власний автопілот до ідеалу, за його користування клієнтам доведеться заплатити.
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
Leave a Comment