У 2022 році компанія BMW оголосила про те, що має намір надавати деякі функції у своїх моделях за додаткову плату. Передбачалося, що виробник випускатиме однакові машини, в яких клієнти зможуть докуповувати різні опції віддалено. Таке рішення викликало резонанс у суспільстві. Після BMW компанія Mercedes-Benz анонсувала опцію за 1 200 доларів на рік, яка зможе збільшити потужність електрокарів марки.
Минулого місяця аналітики компанії UBS вивчили це питання і дійшли висновку, що ринок додаткових підписок та послуг для автомобілів до 2030 року становитиме 700 мільярдів доларів щороку. Це дуже велика сума, але вона тьмяніє перед більш раннім розрахунком, де у фахівців вийшло 2 трильйони доларів на рік.
У той же час головний операційний директор компанії Volvo Бьорн Аннуолл заявив, що шведська марка піде стопами BMW. Щоправда, просити гроші вона буде лише за справді важливі речі та оновлення.
“Ми не проситимемо людей, які купили автомобіль за 100 000 доларів, заплатити ще 10 доларів за обігрів сидінь”, – заявив Бйорн Аннуолл.
Іншими словами, у Volvo збираються брати гроші з клієнтів тільки за дійсно важливі і потрібні речі. Наприклад, коли інженери та програмісти компанії доведуть власний автопілот до ідеалу, за його користування клієнтам доведеться заплатити.
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Місяць тому Toyota представила нового компактного позашляховика Land Cruiser, який отримав індекс FJ і став…
Пересідаючи з корейського або німецького автомобіля на китайський, водій стикається не лише зі зміною марки,…
Компанія Mazda в Канаді оголосила ціни на кросовер CX-90 2026 модельного року, доступний у версіях…
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Leave a Comment