Компанія Ford залишається другорядним гравцем на європейському авторинку. Десятиліття спроб перевершити своїх місцевих конкурентів не мали особливий успіх. Тепер компанія вирішила застосувати новий підхід, відмовитися від більшої частини своєї оригінальної європейської лінійки, зробивши ставку на «американські» моделі.
Глава відділу стратегії та бізнесу Ford Europe Крістіан Вайнгертнер упевнений, що компанії треба перестати мімікрувати під європейські моделі та почати продавати класичні американські машини, за які європейці готові платити добрі гроші. Ford Europe десятиліттями культивував свої унікальні моделі, від седана Mondeo до хетчбеків Fiesta та Focus, але збільшити ринкову частку так і не зміг. За даними Automotive News Europe, у цьому відношенні Ford програє більшим конкурентам, включаючи Stellantis та Volkswagen. Продаючи масові моделі, компанія Ford намагається конкурувати за ціною та отримує менший прибуток з кожного проданого автомобіля.
Наразі ситуацію вирішено змінити. Ford кардинально переглядає позиціонування в Європі і повертається до свого американського коріння. Європейцям запропонують більш американські брутальні моделі, а з 2030 року всі вони будуть електричними. Ford Fiesta залишить європейський ринок 2023-го, а Ford Focus – 2025 року. Натомість покупцям Старого Світу запропонують кросовери, позашляховики та пікапи. Почнуть прямо зараз. У дилерів Ford по всій Європі з’являться пікапи Ranger Raptor. Навесні його наслідуватиме позашляховик Bronco. Обидва транслюватимуть американські ідеї «свободи, природи та пригод».