mechanic repairman inspecting car
Обов’язковий техогляд в Україні планували запровадити ще восени 2022 року, але відклали через повномасштабну війну – ймовірно, його запровадять у 2023 році, хоча остаточного рішення поки що немає. Проте вже зараз ясно, що близько 30% авто, які їздять українськими дорогами, не зможуть чесно пройти техогляд.
Про причини пише bigmir.авто.
Перша проблема у автомобіля “у віці” з’явиться з каталізатором або сажевим фільтром. Вони відповідають за екологічність авто та служать близько 300 тисяч км або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Після виходу цих деталей з ладу їх вирізають і ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер. Справа в тому, що їхня вартість просто надхмарна – Skoda Octavia 2012 року (1800 доларів), Renault Megane (3000 доларів) і т.д.).
Можуть не пройти техогляд і авто з американською оптикою: стандарти світла у США та Євросоюзі різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог. Деяким доведеться довстановлювати задні протитуманки, а також переднє коригування фар та омивачі.
Також у ході ТО перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля: двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат.…
Зазвичай навіть початківці водії знають, які витратні матеріали в автомобілі потрібно міняти обов'язково - наприклад,…
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
View Comments
Отже тему "продажі собак та дефективних дітей" депутати зеленої більшості продовжують ! По-перше, авомобілів старше 15 років в Україні не 15%, абільше половини всього а/парку ! Таким чином на прикол поставлять майже 2/3 автомобілів. По-друге, який придурок стверджує, що каталізатор забувається через 300 тис км., або 10 років експлуатаціїї ???!!! На жаль вони не витримують на сучасному паливі і 30 тис.км ! Чому їх і вирізають !По-третє, як можна наперед заявляти, що а/м 15 років не пройде ТО ?! Головним критерієм є і повинно бути : технічний стан а/м. При таких вимогах ТО пройдуть тільки а/м депутатів ВР та Каб Міну !(?) В такому випадку скажіть народу, що ваші а/м в гараж, або на металолом, та ще й на вказані пункти (Гетманцев з Третьяковою придумають ), забувши про ВСІ ОБІЦЯНКИ ЗЕЛЕНСЬКОГО НАРОДУ НА СТАДІОНІ !!!!!! Закон з унікальним ступенем дебільності авторів !!! До речі, а чому не публікують призвіщ авторів ШЕДЕВРУ законотворчості зеленої більшості ?!