Обов’язковий техогляд в Україні планували запровадити ще восени 2022 року, але відклали через повномасштабну війну – ймовірно, його запровадять у 2023 році, хоча остаточного рішення поки що немає. Проте вже зараз ясно, що близько 30% авто, які їздять українськими дорогами, не зможуть чесно пройти техогляд.
Про причини пише bigmir.авто.
Перша проблема у автомобіля “у віці” з’явиться з каталізатором або сажевим фільтром. Вони відповідають за екологічність авто та служать близько 300 тисяч км або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Після виходу цих деталей з ладу їх вирізають і ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер. Справа в тому, що їхня вартість просто надхмарна – Skoda Octavia 2012 року (1800 доларів), Renault Megane (3000 доларів) і т.д.).
Можуть не пройти техогляд і авто з американською оптикою: стандарти світла у США та Євросоюзі різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог. Деяким доведеться довстановлювати задні протитуманки, а також переднє коригування фар та омивачі.
Також у ході ТО перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля: двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.
2025 року компанія Tesla, під керівництвом Ілона Маска, продовжить свою політику інновацій. Особливості та удосконалення…
Новий Nissan Leaf, здається, стане справжньою сенсацією! Уявляєте, автомобіль, який ми звикли бачити як класичний…
Згідно з дослідженням BloombergNEF, вартість акумуляторів для електромобілів досягла найнижчого рівня за останні сім років.…
Ох, як тільки одометр підкрадається до цих злощасних 100 тисяч кілометрів, у багатьох одразу починається…
SUV зараз на піку популярності, і я розумію, чому люди їх так люблять. Прохідність, комфорт,…
На сьогодні автомобільний газ залишається найдешевшим паливом в Україні, однак його вартість виявилася вищою, ніж…
View Comments
Отже тему "продажі собак та дефективних дітей" депутати зеленої більшості продовжують ! По-перше, авомобілів старше 15 років в Україні не 15%, абільше половини всього а/парку ! Таким чином на прикол поставлять майже 2/3 автомобілів. По-друге, який придурок стверджує, що каталізатор забувається через 300 тис км., або 10 років експлуатаціїї ???!!! На жаль вони не витримують на сучасному паливі і 30 тис.км ! Чому їх і вирізають !По-третє, як можна наперед заявляти, що а/м 15 років не пройде ТО ?! Головним критерієм є і повинно бути : технічний стан а/м. При таких вимогах ТО пройдуть тільки а/м депутатів ВР та Каб Міну !(?) В такому випадку скажіть народу, що ваші а/м в гараж, або на металолом, та ще й на вказані пункти (Гетманцев з Третьяковою придумають ), забувши про ВСІ ОБІЦЯНКИ ЗЕЛЕНСЬКОГО НАРОДУ НА СТАДІОНІ !!!!!! Закон з унікальним ступенем дебільності авторів !!! До речі, а чому не публікують призвіщ авторів ШЕДЕВРУ законотворчості зеленої більшості ?!