Новини

Які заправки працюють на автономному живлення та з постійним інтернетом

 

Під час масових відключень електроструму автозаправні станції залишалися одними з небагатьох об’єктів інфраструктури, де було світло. І зараз, коли в країні продовжують аварійні відключення, на мереживних АЗС є можливість заправитися, перекусити та випити гарячий напій, повідомляє Авто24 .

90% АЗС WOG мають резервне джерело електрики, говорить в інтерв’ю «Форбсу» директор з маркетингу мережі WOG Геннадій Карлинський. Протягом найближчих двох тижнів цей показник буде доведено до 100%, додає він. Компанія, за його словами, готова до форс-мажорних ситуацій. «У нас налагоджена система підвезення та ротації персоналу, кожна АЗС забезпечена альтернативними каналами зв’язку, каже він. – Деякі АЗС будуть додатково забезпечені супутниковим інтернет-зв’язком».

Понад 70% АЗС ОККО оснащені генераторами. До кінця року буде 100%, каже прес-служба компанії. Щоб залишатися на зв’язку, ОККО закуповує “Старлінки” на свої АЗС. Компанія встановила 30 «Старлінків» і замовила ще 100. «Щойно отримуємо обладнання, розподіляємо між найбільш проблемними точками. Деякі вже працюють у Херсоні, де блякають і кілька діб немає зв’язку”, – кажуть у прес-службі компанії.

Мережа БРСМ оснащена генераторами на 50%, каже Олександр Мельничук, директор із стратегічного маркетингу БРСМ. «Додаткові генератори вже в дорозі, і найближчим часом понад 80% наших АЗС будуть із генераторами», – каже він.

БРСМ також оснащує «Старлінками» насамперед звільнені території. “Наші АЗС у Херсоні та Харківській області оснащені “Старлінками”, – каже Мельничук.

Усі станції SOCAR оснащені генераторами, каже директор із корпоративної комунікації компанії Олена Осипчук. Середній запас пального на АЗС 7-10 днів, каже вона. “Також є запаси на нафтобазах, тому ми зможемо швидко поповнювати АЗС”, – додає вона.

Мельничук із БРСМ не виключає обмежень, якщо повториться ажіотаж перших місяців війни. “Однак поки ми не спостерігаємо критичного зростання попиту”, – стверджує він.

 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025