Новини

Які заправки працюють на автономному живлення та з постійним інтернетом

Share

 

Під час масових відключень електроструму автозаправні станції залишалися одними з небагатьох об’єктів інфраструктури, де було світло. І зараз, коли в країні продовжують аварійні відключення, на мереживних АЗС є можливість заправитися, перекусити та випити гарячий напій, повідомляє Авто24 .

90% АЗС WOG мають резервне джерело електрики, говорить в інтерв’ю «Форбсу» директор з маркетингу мережі WOG Геннадій Карлинський. Протягом найближчих двох тижнів цей показник буде доведено до 100%, додає він. Компанія, за його словами, готова до форс-мажорних ситуацій. «У нас налагоджена система підвезення та ротації персоналу, кожна АЗС забезпечена альтернативними каналами зв’язку, каже він. – Деякі АЗС будуть додатково забезпечені супутниковим інтернет-зв’язком».

Понад 70% АЗС ОККО оснащені генераторами. До кінця року буде 100%, каже прес-служба компанії. Щоб залишатися на зв’язку, ОККО закуповує “Старлінки” на свої АЗС. Компанія встановила 30 «Старлінків» і замовила ще 100. «Щойно отримуємо обладнання, розподіляємо між найбільш проблемними точками. Деякі вже працюють у Херсоні, де блякають і кілька діб немає зв’язку”, – кажуть у прес-службі компанії.

Мережа БРСМ оснащена генераторами на 50%, каже Олександр Мельничук, директор із стратегічного маркетингу БРСМ. «Додаткові генератори вже в дорозі, і найближчим часом понад 80% наших АЗС будуть із генераторами», – каже він.

БРСМ також оснащує «Старлінками» насамперед звільнені території. “Наші АЗС у Херсоні та Харківській області оснащені “Старлінками”, – каже Мельничук.

Усі станції SOCAR оснащені генераторами, каже директор із корпоративної комунікації компанії Олена Осипчук. Середній запас пального на АЗС 7-10 днів, каже вона. “Також є запаси на нафтобазах, тому ми зможемо швидко поповнювати АЗС”, – додає вона.

Мельничук із БРСМ не виключає обмежень, якщо повториться ажіотаж перших місяців війни. “Однак поки ми не спостерігаємо критичного зростання попиту”, – стверджує він.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla Model Y з трьома рядами сидінь вийде раніше очікуваного

Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…

19.12.2024

Електромобіль Toyota bZ4X подешевшав після оновлення

Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…

19.12.2024

Що робити, якщо незамерзайка замерзла: 7 ефективних методів

Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…

19.12.2024

Toyota випустить компактний пікап, який складе конкуренцію Maverick

Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…

19.12.2024

Euro NCAP назвала найнебезпечніші фургони після краш-тестів

Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…

19.12.2024

Чому не варто прогрівати двигун автомобіля без поїздки

Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…

19.12.2024