Новини

Які заправки працюють на автономному живлення та з постійним інтернетом

 

Під час масових відключень електроструму автозаправні станції залишалися одними з небагатьох об’єктів інфраструктури, де було світло. І зараз, коли в країні продовжують аварійні відключення, на мереживних АЗС є можливість заправитися, перекусити та випити гарячий напій, повідомляє Авто24 .

90% АЗС WOG мають резервне джерело електрики, говорить в інтерв’ю «Форбсу» директор з маркетингу мережі WOG Геннадій Карлинський. Протягом найближчих двох тижнів цей показник буде доведено до 100%, додає він. Компанія, за його словами, готова до форс-мажорних ситуацій. «У нас налагоджена система підвезення та ротації персоналу, кожна АЗС забезпечена альтернативними каналами зв’язку, каже він. – Деякі АЗС будуть додатково забезпечені супутниковим інтернет-зв’язком».

Понад 70% АЗС ОККО оснащені генераторами. До кінця року буде 100%, каже прес-служба компанії. Щоб залишатися на зв’язку, ОККО закуповує “Старлінки” на свої АЗС. Компанія встановила 30 «Старлінків» і замовила ще 100. «Щойно отримуємо обладнання, розподіляємо між найбільш проблемними точками. Деякі вже працюють у Херсоні, де блякають і кілька діб немає зв’язку”, – кажуть у прес-службі компанії.

Мережа БРСМ оснащена генераторами на 50%, каже Олександр Мельничук, директор із стратегічного маркетингу БРСМ. «Додаткові генератори вже в дорозі, і найближчим часом понад 80% наших АЗС будуть із генераторами», – каже він.

БРСМ також оснащує «Старлінками» насамперед звільнені території. “Наші АЗС у Херсоні та Харківській області оснащені “Старлінками”, – каже Мельничук.

Усі станції SOCAR оснащені генераторами, каже директор із корпоративної комунікації компанії Олена Осипчук. Середній запас пального на АЗС 7-10 днів, каже вона. “Також є запаси на нафтобазах, тому ми зможемо швидко поповнювати АЗС”, – додає вона.

Мельничук із БРСМ не виключає обмежень, якщо повториться ажіотаж перших місяців війни. “Однак поки ми не спостерігаємо критичного зростання попиту”, – стверджує він.

 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025