Новини

Які заправки працюють на автономному живлення та з постійним інтернетом

Share

 

Під час масових відключень електроструму автозаправні станції залишалися одними з небагатьох об’єктів інфраструктури, де було світло. І зараз, коли в країні продовжують аварійні відключення, на мереживних АЗС є можливість заправитися, перекусити та випити гарячий напій, повідомляє Авто24 .

90% АЗС WOG мають резервне джерело електрики, говорить в інтерв’ю «Форбсу» директор з маркетингу мережі WOG Геннадій Карлинський. Протягом найближчих двох тижнів цей показник буде доведено до 100%, додає він. Компанія, за його словами, готова до форс-мажорних ситуацій. «У нас налагоджена система підвезення та ротації персоналу, кожна АЗС забезпечена альтернативними каналами зв’язку, каже він. – Деякі АЗС будуть додатково забезпечені супутниковим інтернет-зв’язком».

Понад 70% АЗС ОККО оснащені генераторами. До кінця року буде 100%, каже прес-служба компанії. Щоб залишатися на зв’язку, ОККО закуповує “Старлінки” на свої АЗС. Компанія встановила 30 «Старлінків» і замовила ще 100. «Щойно отримуємо обладнання, розподіляємо між найбільш проблемними точками. Деякі вже працюють у Херсоні, де блякають і кілька діб немає зв’язку”, – кажуть у прес-службі компанії.

Мережа БРСМ оснащена генераторами на 50%, каже Олександр Мельничук, директор із стратегічного маркетингу БРСМ. «Додаткові генератори вже в дорозі, і найближчим часом понад 80% наших АЗС будуть із генераторами», – каже він.

БРСМ також оснащує «Старлінками» насамперед звільнені території. “Наші АЗС у Херсоні та Харківській області оснащені “Старлінками”, – каже Мельничук.

Усі станції SOCAR оснащені генераторами, каже директор із корпоративної комунікації компанії Олена Осипчук. Середній запас пального на АЗС 7-10 днів, каже вона. “Також є запаси на нафтобазах, тому ми зможемо швидко поповнювати АЗС”, – додає вона.

Мельничук із БРСМ не виключає обмежень, якщо повториться ажіотаж перших місяців війни. “Однак поки ми не спостерігаємо критичного зростання попиту”, – стверджує він.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий компактний кросовер Volkswagen помітили без камуфляжу

Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…

18.02.2025

Як обкатувати новий автомобіль, щоб продовжити його термін служби

Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…

18.02.2025

Представлений новий Volvo XC60 з пневмопідвіскою та більш сучасною начинкою

Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…

18.02.2025

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025

Peugeot прискорює електрифікацію: нові моделі та стратегія на 2025 рік

Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…

18.02.2025

Volkswagen офіційно підтвердив, що Polo перетвориться на кросовер

Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…

18.02.2025