Поки що повернення техогляду на українські дороги має безліч “білих плям”.
Україна є підписантом Угоди про асоціацію з ЄС. Серед позитивних моментів, які приніс цей документ, були й досить специфічні умови. Так, одна із директив ЄС передбачає, що для членства в Євросоюзі в Україні мають повернути на дороги техогляд, починаючи з 1 січня 2023 року.
Сьогодні Bigmir)Авто розповість про те, як саме має проходити повернення техогляду, кому з водіїв можна буде уникнути цієї процедури і які штрафи передбачено тим водіям, які не захочуть проходити процедуру обов’язкового технічного контролю.
Після підписання Угоди, в Мінінфраструктури презентували Законопроект “Про внесення змін до низки законодавчих актів України щодо безпеки експлуатації колісних транспортних засобів”. Частину пунктів із цього документа планують запровадити вже найближчим часом.
Після того, як в Україні повернуть повноцінний техогляд, його мають проходити:
У законопроекті передбачено, що легкові автомобілі категорії “В” повинні проходити техогляд раз на 2 роки. При цьому, якщо автомобіль новий, його доведеться везти на техогляд тільки через 4 роки після покупки. Водночас якщо легковий автомобіль використовується для комерційних цілей, його потрібно перевіряти не рідше, ніж 1 раз на рік (автомобілі таксі, доставка, машини автошколи і т.д.)
Законопроектом передбачається чіткий перелік авто, які можуть не проходити обов’язковий технічний контроль. Сюди відносяться:
Проходження техогляду буде можливим лише на спеціальних станціях сервісного обслуговування. Такі центри є у більшості населених пунктів в Україні. Усього є близько 800 сертифікованих СТО, які мають право проводити техогляд. Водночас якщо техогляд запровадять для всіх авто, то експерти говорять про необхідність розширення мережі сертифікованих СТО, щоб уникнути масових черг та корупційних ризиків.
За перше порушення, коли водія зупинять співробітники поліції без акта про ОТК, штраф становитиме 1700 грн. За повторне порушення водієві загрожує позбавлення посвідчення водія.
Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…
Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…
Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…
Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…
Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…
Компанія HORSE Powertrain , що спеціалізується на низькоемісійних системах, оголосила про початок виробництва нової трансмісії…
Leave a Comment