Обов’язкова сертифікація автоцистерн, запроваджена у вересні поточного року, суттєво ускладнює, а іноді й унеможливлює доставку пального.
За словами трейдерів, сертифікат необхідний для отримання свідоцтва про допущення автоцистерн до перевезення небезпечних вантажів. Однак отримати його поки що дорого і проблематично.
«МВС акредитувало лише 4 компанії. Одна у Маріуполі, друга – у Миколаєві, третя – в Одесі, четверта – у Києві», – каже один із трейдерів.
За словами експертів, дві компанії просто фізично в короткий термін не зможуть забезпечити потреби всього українського флоту газовозів та бензовозів, який останнім часом ще й збільшився вдвічі.
Як стало відомо, витрати на сертифікацію однієї автоцистерни становлять близько 55-60 тис. грн., не рахуючи окремо витрат на дегазацію, транспортних витрат на доставку автоцистерн, фактичного простою цих автоцистерн протягом майже календарного місяця.
Через таку ситуацію члени Української асоціації зрідженого газу (УАСГ) вже звернулися до Кабінету міністрів та МВС з проханням призупинити наказ МВС України від 09.09.2022 р. №569, яким, власне, і було запроваджено новації, на термін дії військового стану або до його скасування.
Німецький автомобільний портал Auto Bild з 2000 року проводить так звані довгострокові ресурсні тести, в…
Ford подала патент на нову технологію, яка робить передні багажники електромобілів, або франки, ще кориснішими.…
Tesla припинила постачання нових Model S та Model X з підтримкою ігор від Steam, яку…
Lexus оголосила про низку оновлень для електричного кросовера RZ у Великій Британії. Тепер модель буде…
Довгоочікуваний електричний Renault 5 E-Tech з'явився в європейських автосалонах з ціною від 32 990 євро…
Минуло майже два місяці з моменту запуску Xiaomi SU7, але цей автомобіль та засновник Xiaomi…
Leave a Comment