Обов’язкова сертифікація автоцистерн, запроваджена у вересні поточного року, суттєво ускладнює, а іноді й унеможливлює доставку пального.
За словами трейдерів, сертифікат необхідний для отримання свідоцтва про допущення автоцистерн до перевезення небезпечних вантажів. Однак отримати його поки що дорого і проблематично.
«МВС акредитувало лише 4 компанії. Одна у Маріуполі, друга – у Миколаєві, третя – в Одесі, четверта – у Києві», – каже один із трейдерів.
За словами експертів, дві компанії просто фізично в короткий термін не зможуть забезпечити потреби всього українського флоту газовозів та бензовозів, який останнім часом ще й збільшився вдвічі.
Як стало відомо, витрати на сертифікацію однієї автоцистерни становлять близько 55-60 тис. грн., не рахуючи окремо витрат на дегазацію, транспортних витрат на доставку автоцистерн, фактичного простою цих автоцистерн протягом майже календарного місяця.
Через таку ситуацію члени Української асоціації зрідженого газу (УАСГ) вже звернулися до Кабінету міністрів та МВС з проханням призупинити наказ МВС України від 09.09.2022 р. №569, яким, власне, і було запроваджено новації, на термін дії військового стану або до його скасування.
Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…
Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…
Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…
В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…
Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…
Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…
Leave a Comment