Обов’язкова сертифікація автоцистерн, запроваджена у вересні поточного року, суттєво ускладнює, а іноді й унеможливлює доставку пального.
За словами трейдерів, сертифікат необхідний для отримання свідоцтва про допущення автоцистерн до перевезення небезпечних вантажів. Однак отримати його поки що дорого і проблематично.
«МВС акредитувало лише 4 компанії. Одна у Маріуполі, друга – у Миколаєві, третя – в Одесі, четверта – у Києві», – каже один із трейдерів.
За словами експертів, дві компанії просто фізично в короткий термін не зможуть забезпечити потреби всього українського флоту газовозів та бензовозів, який останнім часом ще й збільшився вдвічі.
Як стало відомо, витрати на сертифікацію однієї автоцистерни становлять близько 55-60 тис. грн., не рахуючи окремо витрат на дегазацію, транспортних витрат на доставку автоцистерн, фактичного простою цих автоцистерн протягом майже календарного місяця.
Через таку ситуацію члени Української асоціації зрідженого газу (УАСГ) вже звернулися до Кабінету міністрів та МВС з проханням призупинити наказ МВС України від 09.09.2022 р. №569, яким, власне, і було запроваджено новації, на термін дії військового стану або до його скасування.
Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…
Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…
Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…
Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…
Компанія HORSE Powertrain , що спеціалізується на низькоемісійних системах, оголосила про початок виробництва нової трансмісії…
Компанія Jeep оголосила про відкликання позашляховиків Grand Cherokee 2024 через можливі проблеми з подушками безпеки.…
Leave a Comment